Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Trijntje kwam op zaterdagavond, voor de eerste keer, met haar geliefde thuis.
    Daar aangekomen, gingen ze meteen de trap op naar haar slaapkamer.

    Een kwartiertje later kwam de jongen alleen naar beneden en liep de voorkamer in.
    Daar zat ouwe Camiel in zijn kraakstoel, gluurde over de krant en vroeg aan de jongen: "Waar is Trijntje ?"
    "Oh, ze heeft hoofdpijn", zei hij, "Ik heb haar een aspirientje gegeven en haar daarna in bed gestopt".

    "Dat is heel goed van je jongen", zei ouwe Camiel, "maar wil je dan wel even de rits van je medicijn-kastje dichtdoen !"
    hehe.





    Waarom laten duikers zich achterwaarts vallen?


    Omdat als ze zich voorwaarts lieten vallen, ze in de boot zouden vallen!


    ---------------------------------------------------------------------------
    politiek mag hier niet zeker?
    toch maar ff proberen.....


    Een zoon vraagt aan zijn vader. Pap, wat is eigelijk politiek? Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, ik breng het geld thuis, dus ik ben het KAPITALISME. Je moeder beheert het geld dus zij is de REGERING. Opa ziet erop toe dat alles hier ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
    Het dienstmeisje is de ARBEIDSKLASSE.
    Wij hebben allemaal maar één doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daar...om ben jij het VOLK. Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.

    De zoon denkt na en vraagt of hij er een nachtje over mag slapen. 's Nachts wordt hij wakker omdat zijn broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij ze niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk bezig dat niemand hem opmerkt. Daarom besluit hij terug te gaan slapen.

    De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
    Ja, zegt de jongen: het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDSKLASSE terwijl de OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volledig genegeerd en en de TOEKOMST ligt in de ******.
    Last edited by Freewillie; 1 oktober 2011, 23:44.
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Na 30 jaar weer biechten


      Een man besluit na 30 jaar dan toch maar weer eens te gaan biechten. Hij doet het gordijn opzij, gaat naar binnen en ziet tot zijn verbazing een goed gevulde minibar, een fles bubbels in een ijsemmer, een schaal gebrande amandelen, een schaaltje met Mon Cherie bonbons en foto’s van lekkere topless meiden aan de muren. Dan hoort hij ernaast de priester binnenkomen en zegt: “Eerwaarde, vergeef mij, het is al heel lang geleden dat ik voor het laatst in de kerk ben geweest, maar ik moet zeggen: er is een boel veranderd!” Waarop de priester antwoord: “Eruit idioot, je zit aan mijn kant!”

      ------------------------------------------------------

      Vliegende schotels

      'Gelooft u in vliegende schotels?'
      'Ja zeker wel', antwoord de man. 'Heeft u er ooit een gezien?'
      'Na mijn echtscheiding niet meer, nee.'
      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Echte vriendschap !!

        Een man komt een café binnen , bestelt drie pintjes , drinkt
        ze in alle rust uit en stapt opgewekt weer weg.
        De cafébaas heeft wel meer vreemde vogels onder zijn klanten
        maar staart hem niettemin toch verbaasd na.
        De volgende dagen hetzelfde scenario.

        De cafébaas kan op een dag zijn nieuwsgierigheid niet langer
        bedwingen en spreekt de man aan op zijn zonderling
        gedrag."Ach", zegt de man ," er gaat toch niets boven
        vriendschap. Vroeger trokken wij elk weekend op: Jef , Louis
        en ikzelf. Het was een fantastische tijd en we amuseerden ons
        rot. Helaas, Jef trok naar Australië en Louis woont al jaren
        in Canada. Maar als hommage aan die vriendschap bestel ik nog
        altijd drie pintjes. Op die manier zijn ze er toch nog een
        beetje bij". De cafébaas is danig ontroerd door dit verhaal en
        tapt de volgende dagen met veel ontzag de man zijn drie
        pintjes.

        Weken gaan voorbij tot op een dag de man bedrukt het café
        binnenstrompelt , zich aan de toog zet en zegt " Patron, twee
        pintjes, 't is verschrikkelijk" De cafébaas schrikt , durft in
        eerste instantie niets te zeggen, en tapt de man zijn twee
        pintjes.
        Na enkele minuten kan hij zich niet meer bedwingen, klampt de
        man aan en zegt " Maar twee pintjes! Er is toch niks ergs
        gebeurd met Jef in Australië ". " Neen neen", zegt de man." Of
        met Louis in Canada " probeert de cafébaas.
        "Neen neen" herhaalt de man. " 't is verschrikkelijk maar ik
        mag niet meer drinken van mijn dokter".

        --------------------------------------------------------------------------

        Tegenwoordig spreken we niet meer over 'illegalen'... dat woord mag niet meer gebruikt worden.

        Vanaf nu spreken wij over 'mensen zonder papieren'.
        In het kader van het streven naar meer politieke correctheid van onze moedertaal werden er onlangs een aantal voorstellen gelanceerd van nieuwe benamingen - en daarmee samenhangende schrappingen - die u binnenkort in de "VAN DALE" mag verwachten.

        Vergeet het niet: illegalen zijn: 'mensen zonder papieren'.
        In dezelfde trend zullen binnenkort dan ook de volgende nieuwe omschrijvingen geïntroduceerd worden in ons taalgebruik:


        VROEGER - NU
        Homejacker - Verhuisdienst zonder papieren
        Carjacker - Takeldienst zonder papieren
        Drugdealer - Apotheker zonder papieren
        Bankovervaller - Geldtransport zonder papieren
        Verkrachter - Gynaecoloog zonder papieren
        Pedofiel- Kleuterleider zonder papieren
        Inbreker - Deurwaarder zonder papieren
        Winkeldief - Klant zonder papieren
        Snelheidsduivel -Racer zonder papieren
        Afperser - Belastingontvanger zonder papieren
        Vliegtuigkaper- Piloot zonder papieren
        Kraker - Huurder zonder papieren
        Oplichter - Zakenmens zonder papieren
        Terrorist - Militair zonder papieren
        Boxer -Gelaatsverzorger zonder papieren
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Een pas getrouwde boer nodigde zijn schoonmoeder uit om de boerderij te komen bekijken.
          De boer probeerde oprecht vriendelijk te zijn tegenover zijn schoonmoeder, hopende dat hij een vriendschappelijke relatie met haar zou kunnen opbouwen.
          Bij elke gelegenheid die zich voordeed, zat ze echter zonder enige aanleiding te zeuren, veranderingen voor te stellen, ongevraagde adviezen te geven en maakte ze van het bezoek aan de boer en zijn bruid een ware hel.
          Terwijl ze door de schuur liepen, sprong de ezel van de boer plotseling naar voren en stootte de schoonmoeder om.
          Ze viel ongelukkig met haar hoofd en ze was op slag dood.

          Op de begrafenis een paar dagen later, stond de boer achteraan in de kerk naast de kist en begroette de mensen die langsliepen.

          De pastoor zag, als er een vrouw langsliep en die iets tegen de boer fluisterde, hij "ja" schudde en iets antwoordde.
          Wanneer er een man langsliep en de boer iets toefluisterde, schudde hij "nee" en mompelde hij ook iets terug.
          De pastoor, die dit toch wel een beetje merkwaardig vond, vroeg na afloop van de dienst waarom hij bij de vrouwen telkens ja schudde en bij de mannen nee wanneer deze hem iets toefluisterden.
          De boer antwoordde: "De vrouwen zeiden: wat een verschrikkelijk drama."
          En ik knikte ja en zei: "Ja, dat is het zeker."
          De mannen vroegen: "Kan ik jouw ezel eens lenen?"
          En ik schudde nee en zei: "Dat kan niet, hij is al voor een heel jaar volgeboekt."
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Twee mannen lopen doelloos in het park rond en ze lopen elkaar bijna tegen het lijf.
            Scheelt er wat zegt er eentje.
            "Tja" zegt hij...Ik ben op zoek naar mijn vrouw...
            "Ja" zegt die andere...das toevalliig "Ik ook"
            Hoe ziet je vrouw er dan uit zegt die andere...

            Ze heeft blond haar prachtige blauwe ogen,een zandloper figuur,lange benen,steek kont en een D-cup.

            "En hoe ziet die van jou eruit"?

            Das niet belangrijk zegt hij..."laten maar op zoek gaan naar die van jou...."
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Een niet meer zo jonge vrouw gaat een lingeriewinkel binnen en wil een bikini kopen.
              De verkoopster toont haar enkele modellen,
              maar de vrouw zegt ; eigenlijk heb ik het bovenstuk niet nodig want alles gaat in het onderstuk ! ! !

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Een hollander, op vakantie in Belgie, huurt een kano en peddelt het water op.
                Midden op de plas kiept zijn kano om. De kano komt niet meer overeind.
                De man komt niet meer boven. Een paar omstanders springen in het water en halen de bewusteloze hollander naar de kant.
                Ze beginnen te beademen en reanimeren. De politie komt erbij. Ze kijken in zijn binnenzak.
                Daar zitten een Nederlands paspoort in, en drie zwemdiploma's !!!
                Als de hollander bijkomt, vraagt een agent:"Kon je jezelf nou niet redden? Je hebt verdorie drie zwemdiploma's!"
                "Awel," zegt de hollander, "maar ik wist niet dat die hier ook geldig waren".
                ------------------------------------------------------------------------------------------
                Een nonneke had aan Moeder Overste op haar sterfbed de wens uitgedrukt, dat ze graag een grafsteen wou met het opschrift: "Als maagd geboren" "Als maagd geleefd" "Als maagd gestorven"
                Moeder overste gaat naar de steenkapper en uit de wens van het nonneke.
                "Luister moeder overste" zegt de steenkapper "je weet toch dat het niet goedkoop zal zijn omdat het nogal een lange tekst is hé, maar indien nodig kan ik de tekst wat korter maken!"
                "Wel ja" zegt moeder overste, "doet u dat dan maar want uiteindelijk hebben wij toch de gelofte van armoede afgelegd, nietwaar?"
                Na een paar dagen wordt het nonneke begraven en prijkt er op de grafsteen de tekst: "Ongeopend terug naar afzender"

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Een dom, hollands, blondje ligt naakt te zonnen in haar tuin. De buurman, die in zijn tuin aan het werk is,ziet haar liggen, en zegt :" wat een mooie clitoris heb je daar"
                  Waarop ze antwoordt :" Ik zou het niet weten, mijn man verzorgt de tuin !!! "
                  -------------------------------------------------------------
                  Vader Haai en zijn zoon zijn onderweg. Plotseling zwemt er boven hen een groep mensen. Zegt vader haai : "Wel, mijn zoon, nu gaan we zo ver naar boven, dat allen de bovenste helft van onze vin te zien is en draaien enkele ronden rond die zwemmers !"
                  Zo gezegd, zo gedaan.
                  Vader haai : "Jongen, nu doen we dat opnieuw, maar laten nu onze hele vin zien !" Dus die twee zwemmen weer enkele rondjes rond die zwemmers en duiken
                  dan iets dieper. Vader haai :"Wel, mijn zoon, nu langs beneden aanvallen en vreten maar !"
                  Dat doen ze dan ook. Alle zwemmers worden opgepeuzeld.
                  Een beetje later, terwijl vader en zoon,rustig en tevreden rondzwemmen en nagenieten, vraagt zoon haai: "Papa, waarom hebben we eigenlijk eerst al die rondjes rond die zwemmers gezwommen, we hadden ze toch zonder probleem direct kunnen opeten ???"
                  " Zoon, 't is heel simpel, jongen. Leeg gescheten smaken ze gewoon beter !"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Mathilde en Poala staan te babbelen. Paola: "- Zeg Mathilde, als onze Filip weg is voor zijn werk, voel jij je dan niet eenzaam in bed?" Mathilde: "- Nee, want ik heb zoiets dat bibbert..."
                    Paola wordt rood van woede: "- Zeg, blijf eens met je poten van Albert.

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Biecht anno 2011!!!
                      Een zeer oude man, die woont in de omgeving van Gulpen, ging naar de plaatselijke kerk om te biechten.
                      De priester maakt het luikje open van de biechtstoel en de man zegt :"Vader, tijdens de laatste wereldoorlog klopte er een mooie vrouw op mijn deur en ze vroeg me om haar te verbergen voor de nazi's. Dus ik verstopte haar op mijn zolder."
                      De priester zei : "Wat je gedaan hebt is fantastisch mijn zoon, er is absoluut geen reden om dat op te biechten."
                      "Maar het is eigenlijk erger, vader. Ze betaalde me terug met seks. Elke dag en twee keer in het weekend."
                      De priester zei : "Door dat te doen liepen jullie beiden bijzonder groot gevaar. Maar het is wel begrijpelijk dat in die omstandigheden twee mensen zich zo gaan gedragen. Maar als je er echt spijt van hebt, dan zijn nu je zonden vergeven."
                      "Dank je wel vader, dat is echt een pak van mijn hart.
                      ……..
                      Maar ik heb nog een vraagje : "Zal ik haar stilaan vertellen dat de oorlog voorbij is?"

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        zij zend volgend smsje,
                        Lieve schat als je aant slapen bent stuur me je dromen,
                        als je aan het lachen bent , stuur me je glimlach,
                        als je aan het huilen bent , stuur me je tranen. xx ik hou van jou !!

                        Hij zendt volgend antwoord,
                        Ik ben aan 't schijten, wa moek sturen !!!
                        The Knight That Says Ni...kon

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Vandaag mijn eerste mop over de Hasseltse politie gehoord.

                          Er komen twee letters bij op de voertuigen van de politie, namelijk een E en een F
                          Worden bijgeschreven achter HAZODI.

                          Voor degenen die het niet weten, HAZODI staat voor de politiezone Hasselt, Zonhoven, Diepenbeek.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Een Belg zegt tegen zijn Hollandse vriend:""Ik ken een trucje om gratis te gaan eten."
                            "Fantastisch zeg", zegt de Hollander, "hoe doe je dat?"
                            "Ik ga naar een restaurant, zet mij neer en ik bestel een voorgerecht, een hoofdschotel en een dessertje, dan neem ik mijn tijd met een koffie en een cognac."
                            "Vervolgens wacht ik tot sluitingstijd."
                            "Als bijna alle stoelen op de tafels staan komt natuurlijk... de ober vragen of ik wil afrekenen, dan zeg ik hem 'Maar ik heb al afgerekend met uw collega die reeds vertrokken is.'
                            En klaar is Kees."

                            "Geweldig, gaan we dat dan morgen eens uitproberen?" vraagt de Hollandse vriend.

                            Zoals afgesproken gaan ze de andere dag naar het restaurant en alles verloopt zoals verwacht.
                            Tegen het sluitingsuur komt de ober en vraagt of ze willen afrekenen.
                            De Belg antwoordt: "Excuseer, maar wij hebben al betaald aan uw collega die reeds vertrokken is."
                            Waar de Hollander aan toevoegt: "En we wachten nog altijd op ons wisselgeld!"
                            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Advies aan een oudere man...


                              Een oudere man (zo rond de 50) is aan het fitnessen in een sportstudio en ziet een mooie vrouw, die ook aan het sporten is.

                              Als de fitness trainer langs komt vraagt hij hem aan welk apparaat hij de meeste indruk op de vrouw kan maken.

                              De trainer bekijkt hem meewarig van top tot teen en zegt dan:"Ik zou de geldautomaat in de hal maar eens proberen...."
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Advies aan een oudere man...


                                Een oudere man (zo rond de 50) is aan het fitnessen in een sportstudio en ziet een mooie vrouw, die ook aan het sporten is.

                                Als de fitness trainer langs komt vraagt hij hem aan welk apparaat hij de meeste indruk op de vrouw kan maken.

                                De trainer bekijkt hem meewarig van top tot teen en zegt dan:"Ik zou de geldautomaat in de hal maar eens proberen...."
                                Een oudere man is deze tijd zo rond de 70
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X