Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Ken jij alle verkeersborden???

    Klein testje dan!!!



    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #32
      Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      is inderdaad erg klein.....hahahahahahahaa
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #33
        Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
        INTERNET !

        s"Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden en beginnen te graven. Nadien wordt de gegraven sleuf weer dicht gegooid.
        Dit gaat zo de hele dag door.
        Vooraleer ze s avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen en vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben.
        Wel zeggen die mannen: "Wij hebben draadloos internet gelegd."
        Haha ik weet niet of je het door hebt , maar je belegidt Belgen zo.

        Comment


        • #34
          Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
          is inderdaad erg klein.....hahahahahahahaa
          je moet op de afbeelding klikken héé
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • #35
            Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            De directeur van Haacht, Heineken en Duvel moesten samen naar een conventie.
            Ze waren 's morgens om 7 uur veel te vroeg daar dus gingen een cafeetje binnen om eerst nog iets te drinken.

            Eerst bestelde de directeur van Haacht 3 pintjes van zijn brouwerij en de heren dronken deze rustig uit...
            Vervolgens deed de directeur van Heineken hetzelfde : die vroeg dus 3 Heinekens en deze werden ook op een gezapig tempo opgedronken.
            Uiteindelijk vroeg de directeur van Duvel om nogmaals 3 Heinekens te tappen waarop beide andere directeurs met verstomming geslagen vroegen waarom hij geen 3 Duvels bestelde.
            De directeur antwoordde hier rustig op : "Het is nog te vroeg om al bier te drinken"
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #36
              Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
              Haha ik weet niet of je het door hebt , maar je belegidt Belgen zo.
              voel ik me als Belg niet beledigd door hoor

              Ik ken ze net iets anders :

              INTERNET !

              s"Morgens vroeg komen twee werkmannen van Belgacom de straat ingereden en beginnen te graven. Nadien wordt de gegraven sleuf weer dicht gegooid.
              Dit gaat zo de hele dag door.
              Vooraleer ze s avonds vertrekken komt een buurtbewoner bij die mannen en vraagt hen wat ze nu eigenlijk de hele dag gedaan hebben.
              Wel zeggen die mannen: We zijn telefoonkabel aan het leggen maar onze 3e man, die de kabel moet leggen is ziek deze week...
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #37
                Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Eentje van Kamagurka:

                Een lesbische vrouw komt bij haar gynaecoloog.
                Zegt die dokter: "Awel mevrouw, dit is nu de properste vagina die ik al ooit heb gezien".
                Waarop de vrouw antwoordt: "Dat kan, mijn poetsvrouw komt enkele keren per week".
                Fuji FinePix S100fs

                Comment


                • #38
                  Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Getrouwde mannen verdikken. Vrijgezellen vermageren.
                  Waarom?
                  De vrijgezel gaat kijken in de frigo, vindt niks interessants en gaat naar bed.
                  De getrouwde man gaat naar bed, vindt niks interessants en gaat kijken in de frigo.
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Een man en zijn vrouw stappen een 5sterren-restaurant binnen.
                    De ober komt en vraagt wat ze willen drinken.
                    Antwoordt de vrouw : "voor mij een glas rosé-champagne".
                    "En voor meneer ?"
                    Antwoordt de vrouw : " een glas plat water".
                    De ober is verbaasd, maar goed hij mag daar geen commentaar op geven.
                    Na een kwartiertje komt hij terug en vraagt of ze hun keuze gemaakt
                    hebben. Antwoord de vrouw : " jazeker, voor mij als voorgerecht een
                    foie gras,dan een stukske kreeft, dan canard à l'orange en als
                    nagerecht kaas en een aardbeitaartje. En om te drinken mag je me een
                    halve fles Petrus van 1989 geven"..
                    "En voor meneer ?".
                    Antwoord de vrouw opnieuw : " voor meneer een paar blaadjes sla als
                    voorgerecht, daarna gekookte wortelen en als nagerecht een klein
                    glaasje ijs op basis van wortelen.. En om te drinken een glas
                    groentesap."
                    De ober kan het niet laten en vraagt : "Meneer is zeker op dieet?"
                    Waarop de vrouw antwoordt: " NEEN, MAAR ZOLANG MENEER NEUKT GELIJK
                    DE KONIJNEN ZAL HIJ ETEN GELIJK DE KONIJNEN !"
                    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Ambtenaren !!

                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Waarom gebruiken ambtenaren geen papieren zakdoekje's? Omdat er TEMPO op staat!


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Paniek op het gemeentehuis! Melding van de postkamer: "De bestelformulieren voor de bestelformulieren zijn op!"


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Weet je waarom 21 maart is uitgeroepen tot de dag van de ambtenaar? Op 21 maart is de winterslaap voorbij en begint de voorjaarsmoeheid.


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Een ambtenaar komt te laat op zijn werk. Sorry, chef" zegt de man, maar ik stond in de file." Oh", zegt zijn chef, was het een lange file?" Ambtenaar : Geen idee, ik stond helemaal vooraan ...."


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Hoe heet het sperma van een ambtenaar? Kruipolie.


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Er komt een man een werkkamer met ambtenaren binnenstappen en zegt: Goh, wat hebben jullie veel vliegen op kantoor!" De ambtenaar antwoordt: Ja, 89 meneer."

                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Weet je waarom ambtenaren geen tweede kopje koffie krijgen; anders kunnen zij niet slapen.

                      --------------------------------------------------------------------------------

                      En waarom je op de tenen door de gang moet lopen in het gemeentehuis: anders worden zij wakker.


                      --------------------------------------------------------------------------------

                      Wat hebben de mensen toch tegen ambtenaren? Die mensen doen toch niets.
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Ambtenaren zitten trouwens allemaal aan een metalen bureau......geen houten,want hout "werkt"
                        I like it raw......with Nikon stuff

                        http://www.pixelpainter.be/

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Waarom is er in het gebouw waar ambtenaren werken in het midden van de inkomhal een doorlopende witte streep geverfd?

                          Om te voorkomen dat diegenen die te vroeg vertrekken de andere die te laat toekomen, niet in de weg zouden lopen
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            In de klas moeten de kindjes een zin maken met het woord "hostess" erin.

                            Mieke : "Op het vliegtuig helpt de hostess de mensen".
                            Pietje : "Aan de ingang van het autosalon stond een
                            hostess om de ticketjes te scheuren".
                            Jantje zit al heel lang met z'n vinger te knippen, maar de
                            lerares durft hem, Jantje kennende,
                            niet goed aan het woord laten.
                            Uiteindelijk mag hij toch aan de beurt.


                            Jantje : "Mijne pepe uit Gent zegt altijd tegen de vrouwen :
                            Ostess veute poepe meugde ma altaad roepe !

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              De trouwring van Andre Hazes:
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Op de sofa...

                                Patient : Dokter, ik heb last van een steeds terugkerende droom !

                                Therapeut : Vertelt u eens rustig hoe die droom gaat.

                                Patient : Elke nacht droom ik, dat ik een kopje koffie ga drinken bij mijn jonge buurvrouw. Ik ruk haar de kleren van het lijf, gooi haar op de keukentafel en neem haar lang en hard.

                                Therapeut : Volgens de "Droomduiding" verlangt u ernaar in het midden van de nacht op een wit paard door een donker woud te rijden.

                                Comment

                                Working...
                                X