Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HoF 14/06/21

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HoF 14/06/21

    Wie heeft in Godsnaam deze week de HoF samengesteld?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: HoF 14/06/21

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Wie heeft in Godsnaam deze week de HoF samengesteld?
    het is beter je daar niet meer in op te jagen Luc... het is al geruime tijd niet te begrijpen... maar dat ligt zeker aan ons
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: HoF 14/06/21

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      het is beter je daar niet meer in op te jagen Luc... het is al geruime tijd niet te begrijpen... maar dat ligt zeker aan ons
      Zo denk ik er ook over, niet over opwinden ... ik kijk er al een paar weken niet meer naar ... misschien mis ik dan wel een of ander superbeeld ... dat is dan ook maar zo.
      Reclame voor BD is het al langer niet meer.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: HoF 14/06/21

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Wie heeft in Godsnaam deze week de HoF samengesteld?
        Euh…mis ik iets Luc ? Want ik dan die laatste reeks blijkbaar niet zien ?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: HoF 14/06/21

          Eddy en Frans, ik wind me daar niet aan op want het is heel zeldzaam opwindend.
          Online staan voldoende mooie beelden, daar ligt het zeker niet aan.
          Maar als je soms de selectie in z'n geheel bekijkt, daar short meer dan duidelijk iets aan en dit schaad BD.
          Precies of wij zijn een bende beginners.
          Je moet maar even naar EOS Numérique.com zien om te snappen wat ik bedoel.
          Waarom kan BD dat niet?
          Hier zit meer dan voldoende talent, het jammere is dat eens ze een naam gemaakt hebben BD de rug toekeren, dat is mijn punt en daar moet er iets aan gedaan worden.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: HoF 14/06/21

            Misschien moet je je kandidaat stellen om mee deel uit te maken van het selectiecomite, maar ik garandeer je dat het heel veel werk is om week in, week uit, een selectie van foto's te maken uit alle foto's die op BD gepubliceerd worden. Trouwens de ene week is ook de andere niet.

            Vroeger was het zo dat er een selectiecomite was dat de foto's voorstelde maar dat het telkens dezelfde persoon was die de uiteindelijke selectie maakte. Ik weet niet of dit nu nog zo is, maar toen hing het eigenlijk dus af van een persoon.

            Nu eerlijk gezegd, jouw kritiek is nogal vaag en elke mening is persoonlijk en dit is zeker het geval als het gaat om de appreciatie van kunst.
            Smaken verschillen.

            Vriendelijke groeten

            Peter

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: HoF 14/06/21

              Verwijderd.
              Last edited by Skitch; 16 juni 2021, 18:42. Reden: Verwijderd.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #8
                Re: HoF 14/06/21

                Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                Misschien moet je je kandidaat stellen om mee deel uit te maken van het selectiecomite, maar ik garandeer je dat het heel veel werk is om week in, week uit, een selectie van foto's te maken uit alle foto's die op BD gepubliceerd worden. Trouwens de ene week is ook de andere niet.

                Vroeger was het zo dat er een selectiecomite was dat de foto's voorstelde maar dat het telkens dezelfde persoon was die de uiteindelijke selectie maakte. Ik weet niet of dit nu nog zo is, maar toen hing het eigenlijk dus af van een persoon.

                Nu eerlijk gezegd, jouw kritiek is nogal vaag en elke mening is persoonlijk en dit is zeker het geval als het gaat om de appreciatie van kunst.
                Smaken verschillen.

                Vriendelijke groeten

                Peter

                Groetjes
                Kan zijn dat ik vaag ben maar ik ga nooit publiekelijk een naam of een foto in een ander forum onderdeel onderuit halen.
                Ga ik nooit doen uit respect voor de poster en z'n foto.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: HoF 14/06/21

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Kan zijn dat ik vaag ben maar ik ga nooit publiekelijk een naam of een foto in een ander forum onderdeel onderuit halen.
                  Ga ik nooit doen uit respect voor de poster en z'n foto.
                  Dus dan haal je ze maar onderuit via een omweg in Chit Chat. Je mag ook respect tonen voor de mensen die de HoF samenstellen. Je zal over foto's altijd kunnen blijven discussiëren; smaken, inzichten, standpunten en levenservaringen zijn voor iedereen anders.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: HoF 14/06/21

                    Toen jij de HoF same,stelde was dat, als ik eerlijk mag, de beste periode. Punt uit. En ik meen echt wat ik zeg hé.
                    Ik zou willen dat je het weer doet, maar ja................................
                    Veel werk he, enorm veel werk. dat klaar je cht niet op één dag.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: HoF 14/06/21

                      Dat was misschien de beste periode omdat er toen (veel) meer aanbod was. Voor heel veel goede fotografen is BD een springplank geweest naar meer bekendheid en zelfs professionele carrières. En plots werd BD voor bepaalde mensen "te gewoon" en weken ze uit naar andere oorden. Jammer.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment

                      Working...
                      X