Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe komt het dat Firefox niet opent als ik op een link dubbelklik in bvb een email

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe komt het dat Firefox niet opent als ik op een link dubbelklik in bvb een email

    Ik gebruik sinds kort een Mac
    Dus ik moet nog wat wennen...

    Wie kan mij dus vertellen hoe het komt dat een link niet automatisch opent in Firefox als ik er op dubbelklik, net als in Windows.. wel was?
    Firefox heb ik nochtans ingesteld als standaardbrowser ipv Safari, gewoon omdat ik er beter mee overweg kan.

  • #2
    Re: hoe komt het dat Firefox niet opent als ik op een link dubbelklik in bvb een emai

    Staat in je mail programma Firefox als standaard ingesteld?
    Vriendelijke groeten van fotokijker.
    Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
    https://vanmeulder.be

    Comment


    • #3
      Re: hoe komt het dat Firefox niet opent als ik op een link dubbelklik in bvb een emai

      Ik hou het zelf op Safari, omdat ik dat gewoon ben, en dat m.i. sneller is, maar bij m'n vrouw heb ik Firefox ingesteld als standaardbrowser, en dat gaat dan ook automatisch open.
      Vreemd. In zo'n geval eens opnieuw instellen op Safari, zelfs al gaat het daarin open, en dan opnieuw op Firefox?

      Als je, in de mail, de link rechtsklikt en 'Open With' bekijkt, welke progs worden daar gegeven (bij mij Safari als default; ik zie ook nog Flip Player er tussen staan, die moet ik nog van de Mac verwijderen, want ik ben sinds kort op een nieuwe Mac overgeschakeld, en volgens mij werkt Flip Player al een aantal jaren niet meer...

      Last edited by LesC; 25 oktober 2022, 08:31.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: hoe komt het dat Firefox niet opent als ik op een link dubbelklik in bvb een emai

        Ik heb intussen ook zelf wat dieper in de instellingen van Firefox gesnuffeld.
        De oplossing zat daar, door gewoon een standaardinstelling af te vinken.
        Toch bedankt voor jullie welwillende hulp.
        Last edited by dréten; 24 oktober 2022, 19:42.

        Comment

        Working...
        X