Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

    Toen ik deze namiddag fotos ging nemen in de buurt [1st x] kwam ik onderstaande plekjes tegen...ik werd er gewoon heel erg pi**ed off van...

    Ergste was dat men terwijl ik fotos aan 't nemen was men "zwerfafval 5" gewoon aan het dumpen was...ik hoorde een toeslaande autodeur, zag een auto passeren en toen ik de hoek om kwam lag die 'bidon' daar te lekken...hoe is't in godsnaam mogelijk...

    was gewoon te verrast om een foto van de auto te nemen....maar weet het type en kleur...wacht dat ik dat madammeke nog's zie....

    verdomde egoisten...dat woont dan in een agrarisch gebied vol natuurschoon....dat heeft dan containerparken...

    ik laat het hier niet bij...een mail richting burgemeester... schepen milieu....natuurpunt enz zal gemaakt en opgestuurd worden....

    ben zeker bereid om te helpen opruimen maar ik kan toch moeilijk het allemaal in huisvuilzakjes gooien hé

    kl**tza**en











    [Mod mode on ] Maximaal 3 foto's per post . . . daarom de andere achter een linkje gezet . . .

    [Mod mode off] 't is inderdaad schrijnend wat sommigen allemaal durven en dan is dit heel zeker nog maar het topje van de ijsberg . . .
    Last edited by Koen70; 2 november 2007, 13:37.
    Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
    http://kodefoto.webs.com/
    http://flandriens.webs.com/

  • #2
    Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

    Die bidon !!!!!!!!!!!

    De rest kan opgeruimd worden (waarmee ik het sluikstorten helemaal niet goedpraat !), maar wat lekt er uit die bidon ??? Olie ???

    Comment


    • #3
      Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

      ja...waarschijnlijk afgedraaide motorolie

      ps: heb'm rechtgezet en afgesloten
      Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
      http://kodefoto.webs.com/
      http://flandriens.webs.com/

      Comment


      • #4
        Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

        Politie bellen en nummerplaat doorgeven => proces-verbaal sluikstort + kosten opkuis die hoog kunnen oplopen
        melsen.be photography
        http://melsen.be

        Comment


        • #5
          Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

          Oorspronkelijk geplaatst door brasco Bekijk bericht
          Politie bellen en nummerplaat doorgeven => proces-verbaal sluikstort + kosten opkuis die hoog kunnen oplopen
          was gewoon te verrast om een foto van de auto te nemen....maar weet het type en kleur...wacht dat ik dat madammeke nog's zie....
          heb dus de nummerplaat niet
          Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
          http://kodefoto.webs.com/
          http://flandriens.webs.com/

          Comment


          • #6
            Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

            walgelijk gedrag!

            op weg tussen mij thuis en m'n werk (met de fiets) rij ik de brugse vaart af
            van mariakerke tot aan de bevrijdingslaan. soms heb ik gewoon goesting een
            andere weg te nemen om het niet meer te moeten aanzien! zowat bij elke
            boom liggen aldi/lidlzakskes vol huisafval!

            en aan de bankjes die er door de stadsdiensten zijn gezet om de buurt sociaal
            op te waarderen liggen elke maandagochtend dozijnen lege bier- en andere blikjes en flesjes ...

            dagelijks ligt er nieuw afval op het braakliggend perceel naast onze tuin, deels
            gedumpt door mensen uit de straat zelf (!) die verontwaardigd doen dat een
            ander, verder uit de straat, een (gewoon) zakje afval plaatst naast zijn afval-
            zak op maandagmorgen ...

            is het dan zo moeilijk voor de stadswacht of andere op hier strenger op te
            treden? of is identificatie zo moeilijk?

            soms is het echt om bij te schreien ...

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #7
              Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

              Euh, ik vrees dat er wel veel fotokes als aanwezig werfvuil zullen worden aanzien Koen ...
              Ja, de gebruiker betaalt voor het vuil, alleen, dat wil hij niet ...
              Klassieke verhaal en beelden ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                Even verplaatst naar een gepaster forum.

                [Mod off] spijtig dat je de nummerplaat niet kunnen noteren hebt, want dit is echt niet meer normaal.
                Een bus olie kun je bij ons gratis op het containerpark kwijt, waarom men die dan in een bos gaat droppen gaat mijn petje te boven
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Even verplaatst naar een gepaster forum.

                  [Mod off] spijtig dat je de nummerplaat niet kunnen noteren hebt, want dit is echt niet meer normaal.
                  Een bus olie kun je bij ons gratis op het containerpark kwijt, waarom men die dan in een bos gaat droppen gaat mijn petje te boven
                  neeje, maar mijn getraind auto-oog heeft merk-type-kleur op m'n HD gezet
                  Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
                  http://kodefoto.webs.com/
                  http://flandriens.webs.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                    Een bus olie kun je bij ons gratis op het containerpark kwijt, waarom men die dan in een bos gaat droppen gaat mijn petje te boven
                    Bij ons is het containerpark betalend (ILVA) op de eerste 'k weet niet hoeveel kilo (niet veel hoor) per jaar na.
                    Maar daarom gaan sluikstorten kan er toch bij mij ook niet in hoor
                    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                    BD0993BE
                    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                      Inderdaad, enorm zwak van mensen die zoiets doen. Ze zullen zich waarschijnlijk vanalles wijsmaken om hun gedrag goed te praten. 't Zal wel aan de overheid liggen, die teveel belastingen innen!

                      Misschien een idee om die dingen dan een beetje kunstiger in beeld te brengen? Om het contrast tussen de "mooie" omgeving en het "smerige" afval te tonen? En er dan een expositie over te houden en nog wat aandacht te trekken?

                      Enfin, misschien kunnen die sukkelaars dan hun eigen vuil herkennen en heel misschien van gedacht veranderen.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                        Schrijnend...

                        Misschien een idee om die dingen dan een beetje kunstiger in beeld te brengen? Om het contrast tussen de "mooie" omgeving en het "smerige" afval te tonen? En er dan een expositie over te houden en nog wat aandacht te trekken?
                        Organiseer een SD met als onderwerp " zwerfvuil" en het wegruimen van het vuil door de leden. Trommel de media op en je hebt 3 vliegen in 1 klap. Gratis positieve reklame, BD foto's in de kranten en een proper bos.

                        Neemt natuulijk niet niet de oorzaak weg maar het is op z'n minst beter dan met zijn allen hier staan roepen hoe schandalig het wel niet is en er verder niks aan doen...
                        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

                        Gratis kijkplezier Coming soon

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                          Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                          Bij ons is het containerpark betalend (ILVA) op de eerste 'k weet niet hoeveel kilo (niet veel hoor) per jaar na.
                          Maar daarom gaan sluikstorten kan er toch bij mij ook niet in hoor
                          Inderdaad,
                          Vroeger was het containerpark (Brugge voor Skitch ) gratis. Nu is het te betalen... voor sommige soorten afval. Dat kan sluikstorten "bevorderen".

                          MAAR : De rommel die op die foto's te zien is , o.a. dat vat met olie (?), zijn meestal toch nog gratis af te geven in het containerpark.
                          'k Begrijp niet dat mensen zo'n een rotzooi willen maken van hun eigen leefomgeving.
                          Zelf al moet je betalen om je eigen rommel op te ruimen.....


                          Groetjes
                          Skitch
                          Last edited by Skitch; 28 oktober 2007, 20:57. Reden: één taalfoutje.... :-(
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                            Dat soort sloddervossen zijn soms in andere opzichten ook slordig: als de gemeente alle vuilniszakken even doorsnuffelt alvorens ze op te ruimen moet je niet verschieten dat men geadresseerde post tussen de vuiligheid vindt. Op die manier zijn er al velen tegen de lamp gelopen.
                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoe is't in godsnaam mogelijk [proper uitgedrukt]

                              Strenger moeten we hier worden!! burgerszin!
                              Aan de schandpaal!! Ik heb ooit een discussie gehad met iemand, die ervan uitging, als zijn vuilzak op straat stond, het zijn probleem niet meer was!!! go figure.
                              Zoals alles in Belgie, pakkans te klein, en nog teveel "dienstbetoon" in het achterhoofd.

                              Comment

                              Working...
                              X