Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitstap"?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitstap"?

    Zoals de titel zegt: de curieuzeneuze in mij vroeg zich af wat er geworden is van de vernoemde threads die ik mij nog herinner...
    Helaas ben ik vanavond veel te moe om nog te gaan zoeken in dat archief naar de namen van de topic starters...

  • #2
    Re: Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitst

    'Tips voor personeelsuitstap' had ik opgestart... voorlopig blijft 't bij informatie verzamelen wat mij betreft. De volgende trip is pas voor 2008 gepland
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Re: Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitst

      mag verwijderd worden
      Last edited by ladeti; 10 oktober 2007, 17:30.
      Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

      Comment


      • #4
        Re: Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitst

        overmacht is bvb staking, blokkering van de goederen, fabriek dat weggespoeld wordt door een modderstroom. Alleszins niet: verkoopscijfers slecht ingeschat, productie kan niet volgen...
        De garagist wou niet weten van een verbreking van het contract?

        Comment


        • #5
          Re: Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitst

          niet meer van toepassing
          Last edited by ladeti; 10 oktober 2007, 17:30.
          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

          Comment


          • #6
            Re: Hoe is het afgelopen met "afzien aankoop nieuwe wagen" en "tips vr bedrijfstuitst

            niet meer van toepassing
            Last edited by ladeti; 10 oktober 2007, 17:31.
            Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

            Comment

            Working...
            X