Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe account verwijderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe account verwijderen?

    Dag iedereen,

    kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn account en al mijn gegevens van dit forum kan verwijderen?

    many thanks,
    Luc

  • #2
    Re: hoe account verwijderen?

    Eventueel eens Peter raadplegen, hij doet de technische kant van dit forum.

    Comment


    • #3
      Re: hoe account verwijderen?

      om te beginnen al je gegevens uit je profiel halen?
      een account wordt op dit forum niet verwijderd.
      enige mogelijkheid is een ban, maar daarbij verdwijnt niks.

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: hoe account verwijderen?

        Wat gebeurt er met een forum als geregeld leden vragen om hun account te verwijderen?
        Zonder speciale reden kunnen we hier niet op ingaan.

        Comment


        • #5
          Re: hoe account verwijderen?

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Wat gebeurt er met een forum als geregeld leden vragen om hun account te verwijderen?
          Zonder speciale reden kunnen we hier niet op ingaan.
          indien gevraagd: mijn berichtje dat eerder aan 'mm' verstuurd is

          beste mm,

          ik kom al verscheidene jaren met regelmaat eens een kijkje nemen op BD...ben zelf prof, maar vond hier toch met regelmaat informatie die voor mij nuttig was - en het was altijd een plezier bepaalde topics mee te volgen (ik heb zelf weinig bijgedragen)

          anyways, de laatste tijd erger ik me meer dan wat anders...het valt me op, dat er vaak een erg gefrustreerd sfeertje hangt, sommigen vervallen in agressieve respons...velen vinden 'hun mening' heilig, en wat anderen denken is per definitie fout...het zogenaamde 'pixelpeepen' neemt soms belachelijke proporties aan, wat vaak eender welke discussie omtrent een bepaald type toestel laat ontaarden in 'mijn toestel is beter dan het jouwe' topic. Daar heb ik weinig aan: verder nog, het stoort me, en ik heb dan ook steeds vaker het gevoel dat ik hier mijn tijd verlies. Tegenwoordig zoek ik liever dingen op op de forum van bv fredmiranda of luminouslandscape...

          vandaar dat ik graag had vernomen hoe ik mijn account kan
          de-activeren en hoe ik elke aanwezigheid van mezelf hier kan teniet doen. als mensen mij googlen wens ik niet langer ge-associeerd te worden met wat BD op de moment is geworden.

          mvg,
          Luc
          Last edited by LucRoymans; 11 januari 2009, 14:20.

          Comment


          • #6
            Re: hoe account verwijderen?

            Daar zou ik nog niet van wakker liggen, als je op u googeld krijg je op de eerste pagina dit :

            Zoekresultaten

            1.
            Luc Roymans photography • About
            - [ Vertaal deze pagina ]
            Photographs of animals in their natural environment, including mammals, insects, and reptiles.
            www.roymans.com/ - 11k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            2.
            Luc Roymans photography • Exterior
            Luc Roymans is a photographer from Gent, Belgium. ... Luc Roymans photography. about. residential interior. modern · classic · lifestyle · detail ...
            www.roymans.com/?p=exterior - 14k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            Meer resultaten van www.roymans.com »
            3.
            Luc Roymans | Portfolio | Creativeskills.be
            ... Portfolios · Vacatures · Creatieve opleidingen in Vlaanderen · CreativeMap · blog. # profielen: 5786 unverified: 510 sinds 23 dec '05. Luc Roymans ...
            www.creativeskills.be/user/lucroymans/ - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            4.
            Mijn Huis Mijn Architect
            LUC ROYMANS. Luxemburg >> Projectgegevens Fotograaf: Nicolas Duvivier. Namen >> Projectgegevens Fotograaf: Olivier Dullier et Luc Léonard.
            www.mijnhuismijnarchitect.com/sitenl/pers.php - 18k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            5.
            Luc Roymans | Facebook
            Luc Roymans is op Facebook.Facebook geeft mensen de kans om te delen en maakt de wereld toegankelijker.Iedere dag wordt Facebook door miljoenen mensen ...
            nl-nl.facebook.com/people/Luc-Roymans/612092525 - 23k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            6.
            Luc Roymans - Photographer Biography, Photography - photo.net
            - [ Vertaal deze pagina ]
            Luc Roymans. A member of the photo.net community since July 27, 1999. (Give this person a gift subscription). Personal home page: http://www. ...
            photo.net/photodb/user?user_id=91218 - 19k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            7.
            Staalinfocentrum
            Foto’s_Photos: Luc Roymans. Lees meer. Het smalste huis van Antwerpen Plaats_Localisation sculp(IT) architecten, Antwerpen Opdrachtgever_Maître d’ ouvrage ...
            https://www.infosteel.be/nl/staalbou...rijd08catB.php - 23k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            8.
            luc roymans: Directory - LinkedIn
            - [ Vertaal deze pagina ]
            Directory of professionals named luc roymans on LinkedIn. LinkedIn is a networking tool that helps you discover inside connections to recommended job ...
            www.linkedin.com/pub/dir/luc/roymans - 9k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
            9. [PDF]
            Een dakterras van 200 vierkante meter in het centrum van Brussel ...
            Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
            Foto’s:Luc Roymans. Een dakterras van 200. vierkante meter in het. centrum van Brussel,met. zicht op een flink stuk van. de Brusselse skyline. ...
            https://www.tineloncin.be/pdf_bestan..._juli_2006.pdf - Gelijkwaardige pagina's
            10. [PDF]
            pecial renovatie • Stadswoning in Aalst
            Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
            van de aanbouw. Resultaat? Minder. vierkante meters ruimte, maar een. veel. ruimergevoel . Tekst:. Sofie De Vriese. Foto’s:. Luc Roymans. ...
            www.filipjanssens.be/pdf/FEW_012008.pdf - Gelijkwaardige pagina's

            Dus zeker geen verwijzingen naar bd, gewoon account laten uitdoven. Als je account verwijdert wordt, kan hier morgen iemand anders met jouw naam een nieuwe account aanmaken
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: hoe account verwijderen?

              .........................................
              .........................................
              Laatste post van Jan Van Ginkel
              Last edited by jan van ginkel; 11 januari 2009, 18:24.
              Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
              Hier op dit forum.

              Comment


              • #8
                Re: hoe account verwijderen?

                Ik zou mij er niet teveel zorgen in maken. Zelfs al ben je hier al langer dan ik, tot nu toe had ik nog nooit van je gehoord en ik zou ook nooit van je gehoord hebben had je gewoon gezwegen en weggebleven .

                Comment


                • #9
                  Re: hoe account verwijderen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Ik zou mij er niet teveel zorgen in maken. Tot nu toe had ik nog nooit van je gehoord en ik zou ook nooit van je gehoord hebben had je gewoon gezwegen en weggebleven .
                  bedankt hvr oosterzele - thank you for proving my point: i rest my case

                  Comment


                  • #10
                    Re: hoe account verwijderen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LucRoymans Bekijk bericht
                    bedankt hvr oosterzele - thank you for proving my point: i rest my case
                    Tuurlijk, waarom denk je dat ik het doe. Ik ben mensen gewoon graag van dienst .

                    Eventjes serieus, wie is nu het meest vijandig als je dergelijke statement maakt :

                    Oorspronkelijk geplaatst door LucRoymans Bekijk bericht
                    als mensen mij googlen wens ik niet langer ge-associeerd te worden met wat BD op de moment is geworden.
                    Dat is toch wel een beetje een blasé uitspraak, niet?
                    Last edited by hvr_oosterzele; 11 januari 2009, 15:59.

                    Comment


                    • #11
                      Re: hoe account verwijderen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door jan van ginkel Bekijk bericht
                      Helemaal mee eens.
                      Ik ga dit jaar zeker geen lidgeld niet meer betalen.
                      Ik heb het forum zien evolueren van een gezellige vriendenclub tot.......
                      Wat ik zeer spijtig vind voor de mensen die hier zijn met goede bedoelingen en het zijn zij die BD groot hebben gemaakt en zeker niet die andere die alle vormen van beleefdheid aan hun laars lappen.
                      Dus terug gewoon lid zonder groene bol dan maar.
                      wist niet dat door geen lidgeld (als steun aan BD) meer te betalen de "andere" beleefder zullen worden

                      Comment


                      • #12
                        Re: hoe account verwijderen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Ik zou mij er niet teveel zorgen in maken. Zelfs al ben je hier al langer dan ik, tot nu toe had ik nog nooit van je gehoord en ik zou ook nooit van je gehoord hebben had je gewoon gezwegen en weggebleven .
                        Idem dito.
                        Gewoon laten uitdoven.
                        En zie het van de andere kant :
                        Hoe minder er van jou op internet te vinden is: hoe meer er op gefocust wordt.
                        Hoe meer er van jou gevonden wordt hoe minder belangrijk het wordt.

                        Man, man, man : als ik mijn (echte) naam uitGoogel kom ik wat tegen. En mijn naam is verre van Jansens, Peeters of Vandenberge en/of Bush........
                        'k Ben een professor, een geleerde, een crimineel, een gedecoreerde politieagent, een kieken verkoper/handelaar (al of niet in het zwart) , een top verzetsstrijder, 'k woon in Zwitserland, 'k woon in Na***epipi, in Frankrijk dragen ze me op de handen ('t Is dan nog waar ook ) 'k heb honderden boeken geschreven (*), enz........
                        Nochtans is ieder maandag een echte maandag als ik ga werken.

                        Gewoon laten uitdoven. Als iemand denkt dat jij "die slechte" bent zeg je hem/haar dat het een ander internet entiteit is.
                        Weet je : als je iets goed doet is het al zo moeilijk om de mensen te zeggen dat jij het echt bent.

                        Groetjes
                        Skitch

                        Toch nog een vraagje : wie ben je ?
                        (Sorry ; dit was een grapje)

                        (*) : Edit : misschien ook waar. Hier de tekst : Ik moet zwijgen in de klas.
                        Last edited by Skitch; 11 januari 2009, 16:11.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          Re: hoe account verwijderen?

                          Gewoon Belgiumdigital uit je favorieten halen lijkt me de simpelste oplossing.
                          Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

                          Comment


                          • #14
                            Re: hoe account verwijderen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LucRoymans Bekijk bericht
                            anyways, de laatste tijd erger ik me meer dan wat anders...het valt me op, dat er vaak een erg gefrustreerd sfeertje hangt, sommigen vervallen in agressieve respons...velen vinden 'hun mening' heilig, en wat anderen denken is per definitie fout...het zogenaamde 'pixelpeepen' neemt soms belachelijke proporties aan, wat vaak eender welke discussie omtrent een bepaald type toestel laat ontaarden in 'mijn toestel is beter dan het jouwe' topic. Daar heb ik weinig aan: verder nog, het stoort me, en ik heb dan ook steeds vaker het gevoel dat ik hier mijn tijd verlies.

                            als mensen mij googlen wens ik niet langer ge-associeerd te worden met wat BD op de moment is geworden.

                            mvg,
                            Luc

                            Pffff wat een statement .....

                            ik vrees dat dit meer over jou ingestelheid zegt dan wat dat er op Bd gebeurt.
                            Ik leer hier nog elke dag zoveel bij en BD is een onschatbare bron van kennis waarbij ik nog mijn foto niet durf te posten.

                            Maar dat zal zijn omdat ik mij geen prof durf te noemen.

                            14 reactie heb je al ooit gemaakt , 5 berichten ooit gestart waarvan 90% in aangeboden.

                            Welke meerwaarde gaf je als prof aan BD

                            Leer eens te geven ipv van steeds meer te willen nemen.

                            LucRoymans zal ik niet missen op BD
                            Last edited by devid; 11 januari 2009, 19:05. Reden: mod devid: roepen is niet nodig

                            Comment


                            • #15
                              Re: hoe account verwijderen?

                              gerlind, ge hebt misschien gelijk (doet me dat niet teveel zeggen, mijn dochter noemt gerlinde, 'k wil niet in die gewoonte vallen ), dat ga ik niet ontkennen.

                              Maar roept zo niet, 't is zondag avond, en 'k zit hier nog altijd met hoofdpijn
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment

                              Working...
                              X