Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het wordt druk....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: het wordt druk....

    Veel rokers hebben in Nederland al de kostprijs van een huis opgerookt: ten minste wanneer ze niet al voor hun pensioenleeftijd de pijp uit zijn.

    Comment


    • #17
      Re: het wordt druk....

      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Veel rokers hebben in Nederland al de kostprijs van een huis opgerookt: ten minste wanneer ze niet al voor hun pensioenleeftijd de pijp uit zijn.
      Mooie woordspeling .

      Comment


      • #18
        Re: het wordt druk....

        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Veel rokers hebben in Nederland al de kostprijs van een huis opgerookt: ten minste wanneer ze niet al voor hun pensioenleeftijd de pijp uit zijn.
        Dan heb je het over een heel goedkoop huis, iemand die krankjorum veel rookt of een pensioenleeftijd van 125 jaar.

        Comment


        • #19
          Re: het wordt druk....

          ik wil hier juist weg uit "belgie" en wat er nog van over blijft en jullie willen hier komen wonen :S

          Comment


          • #20
            Re: het wordt druk....

            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Dan heb je het over een heel goedkoop huis, iemand die krankjorum veel rookt of een pensioenleeftijd van 125 jaar.
            Een kettingroker ( vier sigaretten per uur = twee pakjes per dag = € 11) rookt in vijftig jaar € 200.000 op: een echtpaar € 400.000.

            Hun laatste sigaret: http://www.cdc.gov/tobacco/campaign/...videos/#terrie

            Comment


            • #21
              Re: het wordt druk....

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Een kettingroker ( vier sigaretten per uur = twee pakjes per dag = € 11) rookt in vijftig jaar € 200.000 op: een echtpaar € 400.000.

              Hun laatste sigaret: http://www.cdc.gov/tobacco/campaign/...videos/#terrie
              't Zal wel.
              Ik vind twee pakjes per dag krankjorum veel, je spreekt dan van een uitzondering onder de rokers.
              De meesten zullen het redden met 1 pakje per dag en dan blijft er € 100.000 over.
              Veel geld evengoed maar in Nederland koop je er geen fatsoenlijk huis voor.
              Of hooguit ergens in een verlaten oord in Friesland ofzo.

              Comment


              • #22
                Re: het wordt druk....

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Een kettingroker ( vier sigaretten per uur = twee pakjes per dag = € 11) rookt in vijftig jaar € 200.000 op: een echtpaar € 400.000.

                Hun laatste sigaret: http://www.cdc.gov/tobacco/campaign/...videos/#terrie
                Ik heb helemaal niets tegen je redenering, en 't is inderdaad heel veel geld, en dan wordt de woordspeling met "een huis dat in rook opgaat", al gauw gemaakt, maar toen ik 20 jaar geleden rookte, kostte een pakje nog wel geen €5, en ook geen 200 frank.
                Dus de redenering gaat niet helemaal op. Antirookcampagnes zijn vaak heel eenzijdig als bron.

                Comment


                • #23
                  Re: het wordt druk....

                  Oorspronkelijk geplaatst door vedeka Bekijk bericht
                  Ik heb helemaal niets tegen je redenering, en 't is inderdaad heel veel geld, en dan wordt de woordspeling met "een huis dat in rook opgaat", al gauw gemaakt, maar toen ik 20 jaar geleden rookte, kostte een pakje nog wel geen €5, en ook geen 200 frank.
                  Dus de redenering gaat niet helemaal op. Antirookcampagnes zijn vaak heel eenzijdig als bron.
                  Toen waren de huizen ook niet zo duur dus dat is misschien wel tegenover elkaar weg te schrappen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: het wordt druk....

                    Ach, mijn vrouw rookt niet...en ze heeft ook geen eigen huis..............
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                    Comment


                    • #25
                      Re: het wordt druk....

                      Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                      Ach, mijn vrouw rookt niet...en ze heeft ook geen eigen huis..............
                      Eigenlijk moet ze dan paling gaan roken.
                      Wie weet verdient ze daarmee genoeg voor een eigen huis.
                      Dan kan jij op zoek naar een groen blaadje (geintje)

                      Comment


                      • #26
                        Re: het wordt druk....

                        Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                        Eigenlijk moet ze dan paling gaan roken.
                        Wie weet verdient ze daarmee genoeg voor een eigen huis.
                        Dan kan jij op zoek naar een groen blaadje (geintje)
                        Ik lust geen gerookte paling (zij ook niet) ..wel in't groen (zij ook en ook natuur ).. het kan een compromis worden..

                        OT Roken is duur, is een verslaving...en je geraakt er na zoveel jaar roken niet zomaar vanaf (spijtig genoeg )
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                        Comment


                        • #27
                          Re: het wordt druk....

                          Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                          Ik lust geen gerookte paling (zij ook niet) ..wel in't groen (zij ook en ook natuur ).. het kan een compromis worden..

                          OT Roken is duur, is een verslaving...en je geraakt er na zoveel jaar roken niet zomaar vanaf (spijtig genoeg )
                          Zelf rook ik al 30jaar niet meer, mijn vrouw echter.. blijft maar roken, hoezeer ze er ook vanaf zou willen geraken, dat zegt ze althans.., maar ik vermoed dat ze schrik heeft om ermee te stoppen.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #28
                            Re: het wordt druk....

                            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                            op 1:20

                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment

                            Working...
                            X