Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Die grijze erwtensoep is al een paar dagen weg, dus mij hoor je niet klagen....
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      8°C en zwaar bewolkt.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        In Brugge is het nu vijf graden en prachtig, helder weer. Echt een weertje om naar de zee
        te rijden, een lange wandeling te maken en te voelen hoe de temperatuur in de loop van de
        dag verdubbelt.
        Lente. Of toch een gevoel van. Denk dat ik naar de Panne ga. Daar kun je de zee een lied-
        je over de lente horen zingen. Over mensen die de liefde vinden in de aanrollende golfjes
        Die hand in hand heel wat te vertellen hebben tegen elkaar. En niemand mag het weten,
        want dat is van hen. Van hen alleen. En van de zee.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Mooi weer vandaag, ik ben net terug van een fietstochtje naar Baarle Hertog (=50km in totaal).
          We hebben daar even een terrasje gedaan (koffie met appelgabak).

          Onderweg heb ik wel mijn achterband moeten repareren, dat is al de vierde keer dit jaar (bijna 750km).
          Ik heb niet veel vertrouwen meer in die Schwalbe Marathon banden met "anti-lek-laag".
          Last edited by Black B@ndit; 12 maart 2011, 15:38.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Onderweg heb ik wel mijn achterband moeten repareren, dat is al de vierde keer dit jaar (bijna 750km).
            Ik heb niet veel vertrouwen meer in die Schwalbe Marathon banden met "anti-lek-laag".
            Och, Black, het is niet omdat je iets van fototoestellen en lenzen en flitsers en dergelijke
            af weet, dat je ook iets kent van fietsen moet je maar denken

            Het is half vier, nu al negen graden, maar helaas zwaar bewolkt. Maar morgen, zeggen ze,
            morgen wordt het beter. En dinsdag wordt het ronduit schitterend. Ik denk dat ik met ie-
            mand ga dansen en een glaasje ga drinken op de lente.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Momenteel +34°C met hoge vochtigheid. Dinsdag terug thuis van Bangkok om dan donderdag te vertrekken naar Colombia om daar even de temperatuur te voelen .

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                10°C en bewolkt. Af en toe zon.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  10°C en bewolkt. Af en toe zon.
                  Meer moet dat niet zijn.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    10°C en bewolkt. Af en toe zon.
                    Hier in Brugge hetzelfde, Theo. Als we dat af en toe nu eens samen leggen, hebben we
                    misschien de hele tijd zon. Dan zitten ze wel in Nederland er zonder, maar dat mag de
                    pret niet drukken.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Momenteel +34°C met hoge vochtigheid. Dinsdag terug thuis van Bangkok om dan donderdag te vertrekken naar Colombia om daar even de temperatuur te voelen .
                      Temperatuur voelen is dat uw job? Sorry vrouw, vrijdag kan niet. Dan ben ik in Johannes-
                      burg de temperatuur gaan voelen.
                      Dat wil ik zelfs doen als vrijwilliger, overal de temperatuur gaan voelen.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Temperatuur voelen is dat uw job? Sorry vrouw, vrijdag kan niet. Dan ben ik in Johannes-
                        burg de temperatuur gaan voelen.
                        Dat wil ik zelfs doen als vrijwilliger, overal de temperatuur gaan voelen.
                        Bijna juist Doudeke over mijn job (waaronder temperatuurregeling . We werken voor lokaaltemperaturen met °C maar voor de machines met °F en regelen tot op 0.1°F
                        Gelukkig moeten we nog geen buitentemperaturen regelen , ik denk dat de Japanners momenteel in bepaalde regio's de buitentemperatuur een beetje aan het verhogen zijn

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Bijna juist Doudeke over mijn job (waaronder temperatuurregeling . We werken voor lokaaltemperaturen met °C maar voor de machines met °F en regelen tot op 0.1°F
                          Gelukkig moeten we nog geen buitentemperaturen regelen , ik denk dat de Japanners momenteel in bepaalde regio's de buitentemperatuur een beetje aan het verhogen zijn
                          Zorg maar voor voldoende koeling om die temperaturen op peil en veilig te houden

                          Over die firma die die plant' s daar (Japan) uitbaat weet ik intussen meer.
                          Amai mijn voeten maar het verbaast mij niet.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Wat een ******winter is me dat zeg...

                            twee weken terug wezen skiën en het leek ginds (1.060m) eerder zomer dan winter;
                            overdag temp. tot +10°C en 's nachts amper een paar graden onder nul.
                            Je kan al raden dat de sneeuwkwaliteit verre van goed was en de pistecondities
                            waren navenant. Het was zelfs te warm om de sneeuwkanonnen in werking te zetten.

                            enfin, hopelijk wordt volgend seizoen een pak beter (lees: kouder)!
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              9°C, bewolkt en een beetje regen.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Zelfde hier als gisteren Tropisch warm en vochtig

                                Comment

                                Working...
                                X