Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    zonnetje probeert het al.
    mooi weer voor een rondje IJsselmeer vandaag.
    hoop dat er wat wolken zijn/komen.
    grt,bouk.
    Niet teveel water meer liefst , daar hebben we deze maand al genoeg van gehad , zal wel weer een record zijn.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Heb ook al eerder vermeld dat ik zweet als een paard of rund op warme dagen door mijn medicatie, ik hoef zelfs geen inspanning(en) te leveren om een hele dag met okselvijvers rond te lopen.
      Bleef het bij mij maar bij enkele okselvijvers in de zomer. Een half uur in de zon en mijn batterijen zijn letterlijk leeg. Men zegt dat de zon je energie geeft, wel, daar merk ik niks van, hoor.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Bleef het bij mij maar bij enkele okselvijvers in de zomer. Een half uur in de zon en mijn batterijen zijn letterlijk leeg. Men zegt dat de zon je energie geeft, wel, daar merk ik niks van, hoor.
        zon maakt wel de nodige vitamine D aan.Voor de rest heb ik ook veel hinder van de warmte.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Bleef het bij mij maar bij enkele okselvijvers in de zomer. Een half uur in de zon en mijn batterijen zijn letterlijk leeg. Men zegt dat de zon je energie geeft, wel, daar merk ik niks van, hoor.
          Ik denk dat elk mens wel zonlicht nodig heeft maar het hoeft geen overdosis te worden.


          Hier grijs, het zonnetje wil (nog) niet doorbreken maar het is wel erg warm en zoals gewoonlijk met die warmte is het klam en benauwd.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Heb je tijdens de eerste hondsdagen soms wat zweet, is het tot na 3 oktober veel te heet.
            Hoeveel spreuken moet je hebben die net het tegengestelde beweren....
            Last edited by Guest17; 29 juli 2014, 11:07.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Potdicht grijs, ik hoop dat ze aan geen nieuwe zesdaagse beginnen...
              Hier ook, maar heel licht grijs, droog, met af en toe zon. Windstil bij een temperatuur van 19.8°. Heel aangenaam weer dus.
              En voor de 30-graden-dagen-lovers.... wij kregen er hier dit jaar al welgeteld DRIE met maxima boven de 30° : 7 juni met 30.2°, 18 juli met 35.1° en 23 juli met 30.5°.
              Zoals je ziet zijn er dan nog twee bij die net met de hakken over de 30°-sloot komen.
              Voor zij die pas gelukkig zijn bij 30° en plus, wel ik heb reeds meer dan 3 gelukkige dagen gekend hoor in 2014 .

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Hoeveel spreuken moet je hebben die net het tegendeel beweren....
                Elke situatie/wens/gedachte heeft zijn eigen spreuk en anders verzinnen we die ter plekke.
                Wat mij betreft komt de herfst vandaag nog maar augustus is vaak een maand met veel hitte dus ik moet nog even geduld hebben vrees ik.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                  Elke situatie/wens/gedachte heeft zijn eigen spreuk en anders verzinnen we die ter plekke.
                  Wat mij betreft komt de herfst vandaag nog maar augustus is vaak een maand met veel hitte dus ik moet nog even geduld hebben vrees ik.
                  Bwah, de meeste weermodellen geven reeds tot 10 augustus wisselvallig weer met maxima van rond de 24 à 25°, dus dat valt reuze mee denk ik dan.
                  We kunnen moeilijk gans juli en augustus maxima van 15° verwachten, anders mochten ze het woordje zomer afschaffen.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Helder met lichte bewolking.
                    22°C
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Op dit moment ... redelijk wat gerommel in de lucht en plots ook de helft donkerder.
                      In de verte is het ook redelijk zwart ... belooft wat afkoeling en bevochtiging.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        En daar is het, het valt er met bakken uit ... terrasje zal voor morgen zijn vrees ik.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Op dit moment ... redelijk wat gerommel in de lucht en plots ook de helft donkerder.
                          In de verte is het ook redelijk zwart ... belooft wat afkoeling en bevochtiging.

                          Een hevige onweerszone heeft dinsdagavond zowat de hele provincie onder water gezet. Lokaal viel in enkele uren meer dan vijftig liter water uit de lucht. Vooral Maaseik, Bree, Hasselt, Bocholt en Houthalen-Helchteren werden zwaar getroffen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            27°C !!

                            Gerommel in de verte.
                            Donkere lucht nadert.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Bwah, de meeste weermodellen geven reeds tot 10 augustus wisselvallig weer met maxima van rond de 24 à 25°, dus dat valt reuze mee denk ik dan.
                              We kunnen moeilijk gans juli en augustus maxima van 15° verwachten, anders mochten ze het woordje zomer afschaffen.
                              Het is kennelijk voor ieder anders wat hij/zij vindt meevallen.
                              Ik vind 24°C graden nog 8°C te veel maar altijd nog beter dan 30°C en hoger.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                                We kunnen moeilijk gans juli en augustus maxima van 15° verwachten, anders mochten ze het woordje zomer afschaffen.
                                Inderdaad !
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X