Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Zie zo, de chrysanten zijn besteld en worden morgen netjes geleverd; het is grijs, kil en veel te fris momenteel
    dus het ideale moment om Allerheiligen te vieren...
    Laat maar komen !

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Waar blijft de zon en aangename +25°C temperaturen ?
    'k Heb ze weggestuurd...

    Maar eigenlijk, dit ZIJN aangename temperaturen !
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
      'k Heb ze weggestuurd...
      Was jij ze niet beter gevolgd ? en het mooie weer, voor ons liefhebbers, hier gelaten ?!!
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Was jij ze niet beter gevolgd ? en het mooie weer, voor ons liefhebbers, hier gelaten ?!!
        Ik de zon en +25° volgen ? De dag dat ik dat doe mag je zeggen dat er geen zekerheden meer zijn in 't leven
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Zie zo, de chrysanten zijn besteld en worden morgen netjes geleverd; het is grijs, kil en veel te fris momenteel
          dus het ideale moment om Allerheiligen te vieren...
          En het begint nu op de koop toe ook nog te regenen
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            En het begint nu op de koop toe ook nog te regenen
            Er ontbreekt enkel nog mist om het plaatje compleet te maken...
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Nu en dan zon met wolken die grijzer worden.
              18°C.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Vandaag een kleine 20° met geen noemenswaardige regen , wel de zon niet gezien.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  amaai amaai... een uurtje geleden wou ik nog snel een fietstochtje maken maar na één kilometer huiswaarts gekeerd; veel te fris en veel teveel wind, niks aangenaam want temperaturen willen ook niet echt meewerken.

                  Triestig gesteld momenteel; medio juni en precies herfstweer, geen kat te zien op straat, lege terrassen, etc.

                  Gelukkig bestaat er nog zoiets als centrale verwarming !
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    16°C en een paar druppels.

                    Beter weer in Duitsland
                    De rest abominabel.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      amaai amaai... een uurtje geleden wou ik nog snel een fietstochtje maken maar na één kilometer huiswaarts gekeerd; veel te fris en veel teveel wind, niks aangenaam want temperaturen willen ook niet echt meewerken.

                      Triestig gesteld momenteel; medio juni en precies herfstweer, geen kat te zien op straat, lege terrassen, etc.

                      Gelukkig bestaat er nog zoiets als centrale verwarming !
                      Jill Peeters heeft in haar weerbericht vanavond gezegd dat het de normale temperaturen voor de tijd van het jaar zijn. Niks te fris dus. Ze zei ook dat het morgen te warm gaat zijn voor de tijd van het jaar.

                      Momenteel is het hier nog 16,6°C, absoluut niet koud dus.

                      Niet dat het mij iets interesseert, maar er zijn heel wat mensen naar het WK voetbal aan het kijken. Tel daarbij nog een aantal mensen die op vakantie zijn, waaronder de helft van de straat hier. Logisch dus dat het rustig is buiten.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
                        Jill Peeters heeft in haar weerbericht vanavond gezegd dat het de normale temperaturen voor de tijd van het jaar zijn. Niks te fris dus. Ze zei ook dat het morgen te warm gaat zijn voor de tijd van het jaar.

                        Momenteel is het hier nog 16,6°C, absoluut niet koud dus.

                        Niet dat het mij iets interesseert, maar er zijn heel wat mensen naar het WK voetbal aan het kijken. Tel daarbij nog een aantal mensen die op vakantie zijn, waaronder de helft van de straat hier. Logisch dus dat het rustig is buiten.
                        Jill kent juist geen kl*ten van het weer, dat is een commerciële weervrouw die haar ingegeven weerberichten vol praat en presenteert.

                        Naar wat Jill l*lt heb ik geen gevoel naar, 16°C is véél te fris voor de tijd van het jaar. De temperatuur die ze voor morgen voorspellen, een aangename 24°C, is veel normaler voor deze tijd v/h jaar.

                        Wat betreft de rust in de straten; er is altijd wel een reden om binnen te blijven... Te koud, nat, warm, droog, teveel wind, te weinig wind, etc.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          het is hier nog geen weer.
                          later meer.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            het is hier nog geen weer.
                            later meer.
                            grt,bouk.
                            Hier wel, hemel potdicht, windstil en 14.3°. We zouden vandaag zelfs een volle 18° halen als de voorspellingen juist zijn.
                            Enkel de regen ontbreekt, mijn plantgoed van gisteren zal ik weeral water moeten geven.
                            Mochten jullie regen zien of voelen, stuur dan maar naar hier.
                            As. zondag 23°, maandag 26°.....en dan terug naar 20°.
                            Dus voor wie graag een paar porties zwartgeblakerd vlees lust......maandag is de dag , vanaf dindsdag weer hete stoemp met worst....

                            PS Voor mijn revalidatie is het prima weer, stel je voor dat het warm is en ik drie maanden oefeningen moet zitten doen binnen........
                            Kinesist heeft nl. geen airco binnen.....
                            Rap nog een kaarske branden, zodat mijn gebeden verder verhoord worden .

                            Groetjes

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              amaai amaai... een uurtje geleden wou ik nog snel een fietstochtje maken maar na één kilometer huiswaarts gekeerd; veel te fris en veel teveel wind, niks aangenaam want temperaturen willen ook niet echt meewerken.

                              Triestig gesteld momenteel; medio juni en precies herfstweer, geen kat te zien op straat, lege terrassen, etc.

                              Gelukkig bestaat er nog zoiets als centrale verwarming !
                              Centrale verwarming ? In juni ???? Met zulke temperaturen ??? Verspiller !!
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Voor de zoveelste keer: 1 tint grijs en een kleine 10° te koud
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X