Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    20° en af en toe zon , zalig herfstweer.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Awel, goe warm....ik heb "in mijn sap gestaan". Er zijn mensen die moeten (nou ja moeten) werken en 't was zweten als je bezig was.
      Je hebt er ook die met hun luie kont in St. Tropez kunnen liggen.....('t is je gegunt hoor).
      Heb niet exact gekeken maar alle deuren open en hierbinnen was het meer dan 21° (verwarming is niet aan gegaan).
      Voor het ogenblik buiten op terras: 16.2°C, binnen zonder verwarming: 20.9°C. Bekijk het uur van de posting maar hé.

      Mocht je ooit twijfelen om terug te keren, doe dit vooral....met het warme weer loopt er hier veel ongedierte rond zoals muizen, ratten en andere apen.
      gegund hoor...

      Ik heb drie weken vakantie tijdens de zomermaanden en één week tijdens de winter, de rest van 't jaar werk ik 7 dagen op 7 meestal 10 uur per dag.
      Dus 't is mij zeker gegund dat ik met mijn luie kont op 't strand lig momenteel.

      Raar dat hier, ondanks het veel betere weer, maar weinig muizen, ratten en vooral apen te bespeuren zijn...

      Vandaag weeral 26°C, zeewater 22°C en zwembadwater 24°C. Toch allemaal niet zo'n goed cijfers als in eigen land blijkbaar.

      Toch jammer dat een mens zoveel geld weggooit aan een vakantie in het buitenland terwijl het momenteel in eigen land hoogzomer is met snikhete temperaturen.

      Nog twee dagen 20°C in België en we hebben een nieuwe hittegolf te pakken...
      Last edited by kirsten_dl; 22 september 2013, 13:53.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Toch jammer dat een mens zoveel geld weggooit aan een vakantie in het buitenland terwijl het momenteel in eigen land hoogzomer is met snikhete temperaturen.
        Hoe is het weer in België ondertussen? Wellicht beter dan hier en we denken er dan ook sterk aan om onze vakantie vroegtijdig te beëindigen
        zodat we nog kunnen meegenieten van het prachtige Belgische zomerweer.

        Hier momenteel

        Temperatuur lucht: 18,5°C
        Temperatuur zwembad: 24°C
        Temperatuur zeewater: 22°C

        Ik kan mij al voorstellen dat iedereen in België rondloopt in shorts, topjes, T-shirts en teenslippers vanwege het fantastisch mooie zomerweer.
        De plages van Oostende, Knokke, Nieuwpoort en Knokke-Zoute zijn waarschijnlijk al overbevolkt en het is sinds vanochtend 07u00 nog steeds filerijden richting kust.
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          17 tot 30.0°C
          Zonnig met wolken.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Op 500 km van Kirsten vandaan :
            Geen wind, 28°C, stralend herfstweer.
            Touch the Earth...Gently
            www.passionsenfrance.com

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Zon begint hier door te breken en 21°.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Hoe is het weer in België ondertussen? Wellicht beter dan hier en we denken er dan ook sterk aan om onze vakantie vroegtijdig te beëindigen
                zodat we nog kunnen meegenieten van het prachtige Belgische zomerweer.
                Ik zou dat ZEKER niet doen, het is hier nu niet slecht, maar de zon heeft alle moeite van de wereld om eens efkes door het eentonige grijs te priemen.
                Dus, zó PRACHTIG is het nu ook weer niet.

                Ze blijven wel wat meer zon voorspellen, en nog iets warmer voor de volgende dagen. Maar dat schuift precies alle dagen een dag vooruit...
                Last edited by nete; 23 september 2013, 15:32.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Neen Kirsten, zeker niet terugkomen.....oei, oei, zulks weer hier...zelfs de apen blijven binnen.
                  Geniet daar maar van het warme zwembad, hier is 't water veel te nat en te koud.
                  Geniet daar maar van het immer prachtige zeewater, hier is dat troebel door de vuiligheid van 't zand.

                  Bijboeken, dat moet je doen....
                  Last edited by perman; 23 september 2013, 14:13.
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Nu toch wat meer zon, wel maar vanaf een uur of vier in de namiddag.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Ik dacht het al wel hoor @ perman maar afgaand op de vorige reacties leek het wel alsof sommige bedoelden dat het weer in België momenteel beter zou zijn dan aan de Côte d'azur.

                      Mocht ik met de lotto o.i.d. winnen dan kwam ik voorgoed hier wonen hoor, ik hoef daar geen seconde over na te denken.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Gisteren een beetje miezerig,vanmorgen bewolkt maar niet koud en vanmiddag kwam de zon erdoor.hopelijk gaat het de volgende dagen zo verder.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          Ik dacht het al wel hoor @ perman maar afgaand op de vorige reacties leek het wel alsof sommige bedoelden dat het weer in België momenteel beter zou zijn dan aan de Côte d'azur.

                          Mocht ik met de lotto o.i.d. winnen dan kwam ik voorgoed hier wonen hoor, ik hoef daar geen seconde over na te denken.
                          Sorry, ik zeverde niet hoor...

                          Mocht ik dit weekend op de LoTTo winnen, schenk ik het U volledig..zodat je daar kan blijven genieten (spijtig genoeg voor U en mij..ik doe niet mee aan dit soort van spelen).
                          Maar wie weet, om een bepaald dierenras hier in België op peil te houden, dat ik morgen toch een "efforke" doe.

                          Nu: 16.3 buiten en droog.
                          Voor morgen...idem dito als vandaag.
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Hier in Camaret nog altijd stralende zon met temperaturen van 23 à 24 °. Heel uitzonderlijk voor Bretagne, als ik de plaatselijken mag geloven, maar het is toch lekker meegenomen . Laat dit nu net de temperatuur zijn waar wij beiden heel erg van houden, warm genoeg en niet té warm, zalig. Jammer dat het slechts voor een paar dagen meer is, maar ja 't is onze derde keer drie weken vakantie in het buitenland dit jaar...... het kan beginnen gaan.
                            Dan wordt het terug naar het Belgiekske, waar de herfst en de winter ook hun seizoen mogen hebben, en daar zit ik niks mee in.
                            Wie het maar niks vindt die seizoenen in ons landje moet maar verhuizen, er is overal werk te vinden .
                            Groetjes

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Zonnig, weinig bewolking.
                              20 tot 22.1°C.
                              Mijn weerstation duidt regen aan.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                23° en zonnig.

                                Comment

                                Working...
                                X