Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Brugge en de kust 21 graden, en een mooi zacht zonnetje. Geen vuiltje aan de lucht. Dus
    als jullie je regenachtige stinksteden beu zijn, we maken wel een beetje plaats voor jullie.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      In de stad van t' Peird 21° en zonnig .
      Hou jullie "pony" maar binnen in zijn stalleken....in de stad van het "echte Ros" is het al 24°.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        In de tabakstad een zwoele 27.6°
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          tis hier lekker weer.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hey juppekes

            Hier in Oostende is het zonnig warm plakkerig weer

            Subiet de bbq aansteken

            De pintje staan ook al koud
            Bootjes

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

              Subiet de bbq aansteken

              De pintje staan ook al koud
              Geniet er van.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Iets van 27°C hier en zwoel.

                1011 hPa.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Gisteren naar de kust geweest, naar 't strand voor de kids, Oostduinkerke.

                  Met hoogste beschermfactor die je kan krijgen ingesmeerd, hoewel het warm was maar geen felle zon, bewolkt en zon die af en toe kwam doorpiepen.
                  Maar een klein uurtje zonder T-shirt en zo rood als een kreeft. Heb het vandaag gevoeld (en vannacht ook).
                  Vandaag drukkend warm, liters zweet geproduceerd. Aah de geneugten van de f*cking zomer.
                  Panasonic Lumix FZ2000

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Met hoogste beschermfactor die je kan krijgen ingesmeerd, hoewel het warm was maar geen felle zon, bewolkt en zon die af en toe kwam doorpiepen.
                    Maar een klein uurtje zonder T-shirt en zo rood als een kreeft. Heb het vandaag gevoeld (en vannacht ook).
                    Vandaag drukkend warm, liters zweet geproduceerd. Aah de geneugten van de f*cking zomer.
                    Dat rood verbrand komt niet door die zomer maar door onvoldoende beschermd te zijn. Beste t-shirt aanhouden op bepaalde uren van de dag en deftige beschermingscrème gebruiken die je wel beschermt (correct gebruiken natuurlijk).
                    En als ge nu alle dagen in de zon zou komen, dan zou je daar ook beter tegen kunnen ... maar alle dagen zon is hier in België niet echt mogelijk vrees ik.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      gisteren én vandaag waren twee prachtige dagen wat mij betreft, zo mag het een hele zomer zijn...

                      'k heb er van genoten, het deed deugd.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        deftige beschermingscrème gebruiken die je wel beschermt (correct gebruiken natuurlijk).
                        Was geen goedkoop spul, gekocht op raad van de apotheker omdat ik weet dat ik snel verbrand. En nee, 'k heb het niet in mijn neusgaten gewreven...


                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        En als ge nu alle dagen in de zon zou komen, dan zou je daar ook beter tegen kunnen
                        'k Zal er eens lang en diep over nadenken...


                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        maar alle dagen zon is hier in België niet echt mogelijk vrees ik.
                        Oef, 'k dacht al da'k ging moeten verhuizen...
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Hier nu al 27°C en allez ... hup naar de 39° weeral
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Wij hebben hier in waas en dender nog maar een goede 19°.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              In Brussel daarstraks een beetje regen (rond even voor 8 uur), nu lijkt het me droog. Temperatuur in Dendermonde was rond tien na zeven zo'n 16 à 17 °C dacht ik (gezien in de auto, onderweg).
                              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Helft minder dan gisteren die temperatuur en hier al uren goed aan het gieten.
                                Echt Belgische zomer dus.
                                Dat het wat frisser is dan gisteren ... da's wel niet zo slecht want zo zwoel is ook niet plezant.
                                Probleem is dat het altijd van het ene uiterste naar het andere gaat.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X