Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Mmh, ik hou het voorlopig toch op Bedfordshire, Hertfordshire en Cambridgeshire .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Wij gaan eind juli naar Engeland op familiebezoek. Hopelijk wordt het typisch Engels weer want zo hebben we het graag.

      Grappig hoe iedereen op het werk zit te janken dat het geen warm weer is. Boven de 25° voel ik mij fysiek niet goed, heb ik veel minder energie en gaat mijn humeur gaat ook de dieperik in.

      Vol ongeduld zit ik dus te wachten tot er weer overal op de radio " 't Is weer voorbij die mooie zomer" zal weerklinken.

      Enkele geneugten van de zomer : overal insecten, regelmatig flink onweer en hagelbuien (3 jaar geleden overstroming meegemaakt), kleren die aan je lijf plakken, niet goed kunnen slapen, luide muziek van de buren, dezelfde buren die 's morgens, 's middags en 's avonds barbecueën...

      Dus behalve de aangekondige hagelbuien van vanavond mag het weer van de voorbije dagen voor de rest van de zomer zo blijven !
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Wij gaan eind juli naar Engeland op familiebezoek. Hopelijk wordt het typisch Engels weer want zo hebben we het graag.

        Grappig hoe iedereen op het werk zit te janken dat het geen warm weer is. Boven de 25° voel ik mij fysiek niet goed, heb ik veel minder energie en gaat mijn humeur gaat ook de dieperik in.

        Vol ongeduld zit ik dus te wachten tot er weer overal op de radio " 't Is weer voorbij die mooie zomer" zal weerklinken.

        Enkele geneugten van de zomer : overal insecten, regelmatig flink onweer en hagelbuien (3 jaar geleden overstroming meegemaakt), kleren die aan je lijf plakken, niet goed kunnen slapen, luide muziek van de buren, dezelfde buren die 's morgens, 's middags en 's avonds barbecueën...

        Dus behalve de aangekondige hagelbuien van vanavond mag het weer van de voorbije dagen voor de rest van de zomer zo blijven !
        Sacre Dieu, begin alvast maar aan de hitte te gewennen, want u, mijn waarde vriend,
        gaat naar de hel.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          want u, mijn waarde vriend, gaat naar de hel.
          Moet je eens uitleggen.
          Sowieso kan ik je verzekeren dat ik verre van de enige ben die er zo over denk...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Moet je eens uitleggen.
            Omdat een mens altijd het tegenovergestelde bereikt van wat hij wenst...

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Omdat een mens altijd het tegenovergestelde bereikt van wat hij wenst...
              Dedju
              Ik wilde arbeider blijven, ondertussen bediende. Straks nog baas of wat?
              Canon EOS 90D EFS 18-135

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Omdat een mens altijd het tegenovergestelde bereikt van wat hij wenst...
                Snel, 30° !!!
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                  Dedju
                  Ik wilde arbeider blijven, ondertussen bediende. Straks nog baas of wat?
                  Gevangene...

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    29°C, bewolkt, warm.
                    Lage luchtdruk: 1012 hPa.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      24° en bewolkt.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                        24° en bewolkt.
                        Ik kijk even naar buiten en...
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                          Ik kijk even naar buiten en...
                          ... het regent, al een een half uur, hier in het land van Waas
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            ... het regent, al een een half uur, hier in het land van Waas
                            Twee buitjes hier.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Hier regent het " oude wijven "
                              zero

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
                                Hier regent het " oude wijven "
                                Let op En goed kijken: d'r kunnen nog mooie dames bij zijn
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X