Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het klimaat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het klimaat.

    Grote schuldigen zijn hier "zoals dikwijls" de pers, moesten deze het gebeuren van de klimaat betogingen
    niet overal op de eerste bladzijde zetten, zou je er na een paar weken niets meer over horen.

    Comment


    • Re: Het klimaat.

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Grote schuldigen zijn hier "zoals dikwijls" de pers, moesten deze het gebeuren van de klimaat betogingen
      niet overal op de eerste bladzijde zetten, zou je er na een paar weken niets meer over horen.
      Schuldig ?
      Hier leveren ze tenminste eens een positieve bijdrage, het gaat niet over de zere teen van Lady Gaga !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • Re: Het klimaat.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Heeft absoluut geen impact op de economie, anders had er al lang een deftig gesprek geweest
        De meesten van de regering lachen er gewoon mee met wat die scholieren doen, sommige zeggen zelfs dat het de puberteit is waaraan het ligt
        Moesten er 8 weken na elkaar grote stakingen van bedrijven zijn dan zou dat pas impact hebben op de economie, maar de meeste werknemers dezer tijden zijn bang en vooral kunnen het zich niet veroorloven om 8 dagen niet te werken

        grts
        Sieg
        Ecologie en economie staan haaks op elkaar
        daarom trachten politici alles weg te lachen

        ze maken zichzelf belachelijk daarmee !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • Re: Het klimaat.

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Ahhh neen?
          Als zo een paar duizend studenten door de straten trekken, dan zie ik daar niet veel verkeer meer passeren.
          Ze hebben wel degelijk een redelijke impact op de maatschappij.
          Straf dat ze het niet op woensdag namiddag doen wanneer ze vrij zijn. [emoji6]
          Goed dat ze het niet op woensdagnamiddag doen, je zou niet zo driftig in de pen kruipen dus heeft het in mijn. ogen duidelijk effect !!!
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • Re: Het klimaat.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Grote schuldigen zijn hier "zoals dikwijls" de pers, moesten deze het gebeuren van de klimaat betogingen
            niet overal op de eerste bladzijde zetten, zou je er na een paar weken niets meer over horen.
            Klopt volledig Geert
            Om het feit nog maar eens te benadrukken hebben de twee voortrekkers van de Belgische klimaatbetogingen nu ook nog eens een boekje uitgebracht ...
            De helft van de opbrengst gaat naar het goede doel, en de andere helft .... ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • Re: Het klimaat.

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Twee oplossingen die alles weer in evenwicht zullen brengen maar niet uit te voeren zijn vrees ik :
              Verbod op fossiele brandstoffen en een absolute stop op de wereldbevolkingsaangroei....
              Dat zou inderdaad al een pak helpen !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • Re: Het klimaat.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Klopt volledig Geert
                Om het feit nog maar eens te benadrukken hebben de twee voortrekkers van de Belgische klimaatbetogingen nu ook nog eens een boekje uitgebracht ...
                De helft van de opbrengst gaat naar het goede doel, en de andere helft .... ?

                grts
                Sieg
                Het klimaatpropleem is mij veel te groot om over een detail als "de andere helft" te praten hoor Sieg !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • Re: Het klimaat.

                  Terug auto(slaap)treinen naar het buitenland , liefst gisteren !
                  En stukken goedkoper aub .
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • Re: Het klimaat.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Schuldig ?
                    Hier leveren ze tenminste eens een positieve bijdrage, het gaat niet over de zere teen van Lady Gaga !
                    Nuttig?
                    Het merendeel van studenten die niet eens weet waarvoor ze betogen buiten wat hen opgesolferd wordt, maar van enkele volwassenen "MOETEN" gaan betogen (opgelegd door de school) … dat is helemaal geen positieve bijdrage maar kindermisbruik.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Het klimaat.

                      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                      Terug auto(slaap)treinen naar het buitenland , liefst gisteren !
                      En stukken goedkoper aub .
                      Stel dat tijdens de grote vakantie 200.000 mensen dat idee zou volgen en hun auto op de trein zouden willen zetten … men had treinen die zo lang waren van het vertrekpunt tot de bestemming.
                      En daarna een goede portemonnee om de brandvlekken in de lak te laten herstellen.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het klimaat.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Het klimaatpropleem is mij veel te groot om over een detail als "de andere helft" te praten hoor Sieg !
                        Het gaat hem niet over een detail Frans maar wel om het idee erachter

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • Re: Het klimaat.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Het gaat hem niet over een detail Frans maar wel om het idee erachter

                          grts
                          Sieg

                          Naast het probleem dat vreselijk onderschat wordt en dat razendsnel op ons afkomt zijn dat futiliteiten,
                          Met politiek hou ik mij niet bezig, ik denk aan het algemeen welzijn !!!
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • Re: Het klimaat.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Nuttig?
                            Het merendeel van studenten die niet eens weet waarvoor ze betogen buiten wat hen opgesolferd wordt, maar van enkele volwassenen "MOETEN" gaan betogen (opgelegd door de school) … dat is helemaal geen positieve bijdrage maar kindermisbruik.
                            Kindermisbruik ?

                            Ik ben er van overtuigd dat er een groter percentage van de studenten weet waar het op staat dan van de volwassennen !!!
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • Re: Het klimaat.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Stel dat tijdens de grote vakantie 200.000 mensen dat idee zou volgen en hun auto op de trein zouden willen zetten … men had treinen die zo lang waren van het vertrekpunt tot de bestemming.
                              En daarna een goede portemonnee om de brandvlekken in de lak te laten herstellen.
                              Ik had "auto" ipv "slaap" tussen haakjes moeten zetten, maar dat neemt niet weg dat k bij mijn standpunt blijf !
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Het klimaat.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                                Kindermisbruik ?

                                Ik ben er van overtuigd dat er een groter percentage van de studenten weet waar het op staat dan van de volwassennen !!!
                                Kinderen “dwingen” om te betogen is inderdaad misbruik.
                                Er zijn scholen die een brief meegaven voor de ouders waarin stond dat deelname aan de betogingen “verplicht” is.
                                Denk even de overdreven sensatie in de media weg en kijk dan eens hoeveel kinderen uit eigen beweging zouden gaan betogen.
                                Laat staan dat één kind zou weten wat de uitstoot van een vliegtuig, vrachtschip, vrachtwagen of bulldozer zou zijn en welke impact dit echt heeft.

                                Vergelijk het met tanden poetsen ... kinderen doen dit omdat het hun opgedrongen wordt door ouders en tandartsen.
                                Natuurlijk weten ze niet beter ... het wordt er ingepompt.
                                Geen enkel kind zou uit zichzelf bedenken om dat te gaan doen.

                                En voor volwassenen idem .. mocht men niet continu de mensen inpompen dat een diesel slecht is en de prijzen verhogen, bijna niemand zou stoppen met diesel-rijden.

                                Ik zeg daarom niet dat er geen probleem is, enkel moet men wat correct blijven tegenover kinderen en hun niet dwingen te betogen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X