Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het klimaat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het klimaat.

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Meer vliegtuigen vliegen er ook niet, ze zullen gewoon voller zitten, onze vlieghaven kan niet meer aan dan ze nu al alle dagen doen

    grts
    Sieg
    Het eerste dat men donderdag aangekondigd en gedaan heeft, dat is meer en grotere vliegtuigen ingezet om de omboekingen te kunnen verwerken.. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Het klimaat.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dikwijls staken maakt eender welk bedrijf stuk en als er moet bespaard worden ... dan sneuvelen deze eerst wegens niet productief genoeg.
      En dit is dan wat er volgt op een stakingsdag
      https://www.focus-wtv.be/nieuws/tesl...stil-zeebrugge

      Comment


      • Het klimaat.

        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
        En dit is dan wat er volgt op een stakingsdag
        https://www.focus-wtv.be/nieuws/tesl...stil-zeebrugge
        Voor de rest zijn sommigen overtuigd dat men heden met stakingen altijd wint. [emoji17]
        In plaats van een beperkte loonsverhoging te hebben, hebben die werknemers nu niets meer.
        En dat is in dit artikel nu enkel Tesla omdat het bekend is, van kleinere bedrijven komt het niet eens in de krant, maar doen ze net hetzelfde.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Re: Het klimaat.

          Ongelooflijk hoe goed we nu bezig zijn met klimaatproblematiek. Nu nog even de winterbandenkwestie ten berde brengen en we kunnen verder...
          En ik maar denken dat we over 'klimaatproblematiek' bezig zijn
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • Het klimaat.

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Ongelooflijk hoe goed we nu bezig zijn met klimaatproblematiek. Nu nog even de winterbandenkwestie ten berde brengen en we kunnen verder...
            En hoe goed we weer bezig zijn met opmerkingen maken op anderen en zelf een onnuttige bijdrage posten. [emoji17]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Het klimaat.

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
              Ongelooflijk, maar wat zijn we sterk in het wijzen met de vinger naar een ander.
              In plaats van al deze vingerwijzingen is het misschien beter tijd te spenderen in het vegen voor eigen deur ....

              Toen we in 68 de straat op liepen voor 'Leuven Vlaams' .... liepen er bij ons ook een heel pak rond niet wetende wat de juiste toedracht was.
              Maak je maar geen zorgen Wim ik veeg wel voor me eigen deur en draag ook een steentje bij op mijn manier.
              Leuven '68... was je dan nog niet een beetje te jong voor Leuven ?
              Eigenlijk alles wat hier al gepost is over CO2, zuurstof, stikstof, edelgassen en procenten tot vijf cijfers achter de komma kan wel waar zijn maar maar brengt dit ons verder tot een oplossing voor het klimaat.
              Nu al zes marsen ver in Brussel en wat is nu daar al eigenlijk het resultaat van. Veel media aandacht maar als ze nadien terug naar huis gaan laten ze veel rommel achter, ze zijn goed bezig !

              Comment


              • Re: Het klimaat.

                Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                Maak je maar geen zorgen Wim ik veeg wel voor me eigen deur en draag ook een steentje bij op mijn manier.
                Leuven '68... was je dan nog niet een beetje te jong voor Leuven ?
                Eigenlijk alles wat hier al gepost is over CO2, zuurstof, stikstof, edelgassen en procenten tot vijf cijfers achter de komma kan wel waar zijn maar maar brengt dit ons verder tot een oplossing voor het klimaat.
                Nu al zes marsen ver in Brussel en wat is nu daar al eigenlijk het resultaat van. Veel media aandacht maar als ze nadien terug naar huis gaan laten ze veel rommel achter, ze zijn goed bezig !
                68 zat ik wel al in het middelbaar en ik wist verdomme goed waarom er gemanifesteerd werd en om welke redenen het tot rellen kwam. Ik heb het geluk gehad dat verschillende personen (zo hoorde ik diverse klokken) met die dingen probeerden uit te leggen . En met de middelbare schoolklas zijn wij ook op straat getrokken. En dat er toen ook jongeren mee liepen die erbij waren voor de 'fun' zal wel zijn. Heb je overal.

                En voor die rommel betreft, ik passer dagelijks dat traject dat die mannen lopen, en eerlijk, ik heb og niet veel meer of minder afval gevonden, gezien ...
                Je moet eens onze voortuin komen bezien tijdens de dodentocht. Dat noem ik vervuilen en afval deponeren ook al zetten we een grote vuilnisbak.
                Als het resultaat na 6 marsen beschamend is, is dat niet hun fout. En dat zij de problematiek kunnen oplossen heb ik ook niet willen gezegd hebben.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • Re: Het klimaat.

                  Goed artikel !!!
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • Re: Het klimaat.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    En hoe goed we weer bezig zijn met opmerkingen maken op anderen en zelf een onnuttige bijdrage posten. [emoji17]
                    [Off Topic]
                    Ja, je hebt weer eens, zoals steeds, gelijk.
                    Nu mijn tweede onnuttige bijdrage tov het Klimaattopic:
                    Deze posts hebben inderdaad heel veel te maken met 'Klimaat'
                    153
                    157
                    159
                    165
                    166
                    168
                    EN natuurlijk al de andere posts die in deze ketting passen.
                    Dat is wat ik met mijn opmerking bedoel. Allemaal niets te maken met 'klimaat', eerder met ons loon, stakingen, ...
                    [On Topic]
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • Re: Het klimaat.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      [Off Topic]
                      Goed gevonden. [emoji106]

                      In open discussies komt wel altijd een of ander ter sprake waarop ingepikt wordt.
                      U heeft gelijk dat sommige reacties misschien minder over het klimaat zelf gaan, maar het zijn reacties op wat anderen al aangekaart hebben en toch (deels) gerelateerd zijn.

                      Heel de klimaataffaire zorgt voor betogingen en betogingen zijn net als stakingen nu eenmaal niet altijd positief.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het klimaat.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Goed gevonden. [emoji106]
                        ... betogingen zijn net als stakingen nu eenmaal niet altijd positief.
                        De nagel op de kop, niet altijd wil ook zeggen dikwijls wel !

                        Ik sta meer dan 100% achter die klimaatbetogingen en ik hoop dat het niet meer stilvalt eer de reus op lemen voeten die de politiek is er een deftig wek gaat van maken.
                        Elke prikkel is meer dan welkom in deze materie.
                        Wie dat niet gelooft snapt er niks van en/of ziet zijn kinderen en kleinkinderen niet graag.
                        Tegen alle nonbelievers die soms ook nog een stuk jonger zijn dan ik zeg ik ook:
                        "ik hoop dat je nog lang leeft, dan kan je nog mee van genieten van de ellende "
                        De verhoging van de zeespiegel en overstromingen die daarmee gepaard gaan dat zijn de minst erge gevolgen van het totaalplaatje !

                        Dit betoog is nog een zachte versie van wat er zal gebeuren, voor wie het gemist heeft :
                        Last edited by Frakske; 8 maart 2019, 09:04.
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • Re: Het klimaat.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Heel de klimaataffaire zorgt voor betogingen en betogingen zijn net als stakingen nu eenmaal niet altijd positief.
                          Met dit verschille dat een staking van werknemers druk legt op de maatschappij omdat deze bijdragen aan de maatschappij
                          Het klimaat spibelen heeft geen impact op de maatschappij
                          Daarmee ook uiteraard dat er bijna geen gevolg aan gegeven wordt, gewoon uit beleefdheid (en zogezegde medeleven) wordt er eens een conferentie gepland
                          Dat de schoolkinderen hun zegje willen doe moeten ze weten, iedereen heeft daar recht op, maar dat er nu al acht dagen gespijbeld wordt kan er bij mij niet in.
                          Ik zou hen daarom ook die dagen laten inhalen

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • Re: Het klimaat.

                            Misschien was het beter geweest dat de klimaatspijbelaars telkens een andere weekdag gekozen hadden zodat de volwassenen iets minder denken dat het gaat schaden aan hun opleiding.
                            Maar stel je de vraag wat je nu hebt aan algebra als je niet meer kan ademen.
                            De klimaatswijziging dat gaat niet lineair maar exponentieel, we zullen rapper aan 't laatste oordeel zijn bij wijze van spreken dan dat de meesten denken !
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • Het klimaat.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Het klimaat spibelen heeft geen impact op de maatschappij
                              Ahhh neen?
                              Als zo een paar duizend studenten door de straten trekken, dan zie ik daar niet veel verkeer meer passeren.
                              Ze hebben wel degelijk een redelijke impact op de maatschappij.
                              Ik zou hen daarom ook die dagen laten inhalen.
                              Straf dat ze het niet op woensdag namiddag doen wanneer ze vrij zijn. [emoji6]
                              Last edited by VerSeg; 8 maart 2019, 09:26.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Het klimaat.

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Ahhh neen?
                                Als zo een paar duizend studenten door de straten trekken, dan zie ik daar niet veel verkeer meer passeren.
                                Ze hebben wel degelijk een redelijke impact op de maatschappij.
                                Straf dat ze het niet op woensdag namiddag doen wanneer ze vrij zijn. [emoji6]
                                Heeft absoluut geen impact op de economie, anders had er al lang een deftig gesprek geweest
                                De meesten van de regering lachen er gewoon mee met wat die scholieren doen, sommige zeggen zelfs dat het de puberteit is waaraan het ligt
                                Moesten er 8 weken na elkaar grote stakingen van bedrijven zijn dan zou dat pas impact hebben op de economie, maar de meeste werknemers dezer tijden zijn bang en vooral kunnen het zich niet veroorloven om 8 dagen niet te werken

                                grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                                Comment

                                Working...
                                X