Sinds kort heb ik een nieuwe versterker, en die bedien ik met de HEOS-app (ontwikkeld door DENON, en intussen ook gebruikt voor bepaalde MARANTZ versterkers)
Nu is het probleem het volgende:
Ik heb een hele SSD vol mappen met muziek aangesloten op de USB-poort van m'n versterker.
Echter, al die mappen staan door mekaar, dus helemaal niet alfabetisch gerangschikt.
Een hele klus dus om de juiste muziek te vinden zo'n 400 mappen...
In die HEOS-app zit ook de mogelijkheid om een helpdesk aan te schrijven als je een probleem hebt.
Dat heb ik dus gedaan, en hun antwoord is:
"De HEOS app indexeert de mappen zoals de app deze aangeboden krijgt. Dus u zal de mappen moeten indexeren op de SSD om het ook zo in de app te krijgen. U kunt dit bijvoorbeeld doen door gebruik te maken van nummers voor de bestandsnamen"
Dat heb ik dus ook gedaan, zonder het gewenste resultaat.
Ik heb hun dus opnieuw gecontacteerd, in de hoop dat ik iemand anders te pakken kreeg, die er mss meer van afwist, en gezegd dat ik alles heb geprobeerd (en uitgebreid verteld wat ik zoal gedaan had), en dat niks werkt.
Hun antwoord:
Zoals voorheen gezegd, de HEOS app indexeert de mappen zoals de app deze aangeboden krijgt. Dus u zal de mappen moeten indexeren op de SSD om het ook zo in de app te krijgen.
Probeer het eens door de mappen te nummeren in plaats van speciale tekens te gebruiken.
Ik hoor graag of het daarmee wel lukt.
Met vriendelijke groet,
Het rare is dat ik voorheen een ONKYO versterker had, en dat ik die ook bediende met een app, zij het dan specifiek van ONKYO, en dat daarmee alles perfect alfabetisch stond...
Heeft iemand van jullie ook al dat probleem gehad met die HEOS-app en mss intussen al kunnen oplossen?
Of hebben de techneuten onder jullie misschien wel een andere oplossing?
Nu is het probleem het volgende:
Ik heb een hele SSD vol mappen met muziek aangesloten op de USB-poort van m'n versterker.
Echter, al die mappen staan door mekaar, dus helemaal niet alfabetisch gerangschikt.
Een hele klus dus om de juiste muziek te vinden zo'n 400 mappen...
In die HEOS-app zit ook de mogelijkheid om een helpdesk aan te schrijven als je een probleem hebt.
Dat heb ik dus gedaan, en hun antwoord is:
"De HEOS app indexeert de mappen zoals de app deze aangeboden krijgt. Dus u zal de mappen moeten indexeren op de SSD om het ook zo in de app te krijgen. U kunt dit bijvoorbeeld doen door gebruik te maken van nummers voor de bestandsnamen"
Dat heb ik dus ook gedaan, zonder het gewenste resultaat.
Ik heb hun dus opnieuw gecontacteerd, in de hoop dat ik iemand anders te pakken kreeg, die er mss meer van afwist, en gezegd dat ik alles heb geprobeerd (en uitgebreid verteld wat ik zoal gedaan had), en dat niks werkt.
Hun antwoord:
Zoals voorheen gezegd, de HEOS app indexeert de mappen zoals de app deze aangeboden krijgt. Dus u zal de mappen moeten indexeren op de SSD om het ook zo in de app te krijgen.
Probeer het eens door de mappen te nummeren in plaats van speciale tekens te gebruiken.
Ik hoor graag of het daarmee wel lukt.
Met vriendelijke groet,
Het rare is dat ik voorheen een ONKYO versterker had, en dat ik die ook bediende met een app, zij het dan specifiek van ONKYO, en dat daarmee alles perfect alfabetisch stond...
Heeft iemand van jullie ook al dat probleem gehad met die HEOS-app en mss intussen al kunnen oplossen?
Of hebben de techneuten onder jullie misschien wel een andere oplossing?
Comment