Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heeft er iemand ervaring met deze website?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heeft er iemand ervaring met deze website?



    Prijzen zijn nogal wat goedkoper dan hier bij ons.

  • #2
    Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

    Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeGraaf Bekijk bericht
    http://www.eglobalcentral.eu/cameras/

    Prijzen zijn nogal wat goedkoper dan hier bij ons.
    Ze zitten in HongKong, daar een dure camera of zo gaan kopen zie ik me niet doen (garantie...), doeanekosten...
    Als het al geen fake (of namaak) is... , want als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook vrijwel altijd te mooi om waar te zijn.
    Last edited by nete; 2 december 2016, 14:12.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

      gebruik de zoekfunctie eens en dan krijg je al wat hits.

      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

      Comment


      • #4
        Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

        Ik heb daar een lens en een quadcopter gekocht. Alles prima verlopen. Ik kan het zeker aanraden.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

          Goedenmiddag,

          ik heb afgelopen donderdag een OnePlus 3 besteld op de site EglobalCentral.nl. Direct betaald met iDeal. Nu is het maandag en staat mijn betaling nog op 'in afwachting tot betaling' en ze zeggen er bij dat het 2-3 dagen kan duren. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoelang kan dit duren? Krijg ik mijn OnePlus nog wel binnen de geschatte 8 lever dagen?

          Ik hoor graag van jullie,

          Met vriendelijk groet,
          Joost Prins

          Comment


          • #6
            Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

            Ik kan u niet helpen Joost, maar al mijn Fujifilm materiaal heb ik bij eglobal.eu gekocht.
            Prima op tijd afgeleverd en absoluut heel correct René!!!
            Hoeveel ik daarmee uitgespaard heb weet ik niet maar dat zeker meer dan 1.000 euro zijn.
            Onlangs die site aan iemand aangeraden, hij plaatste er een bestelling maar vond dan een site die nog goedkoper was.
            Hij had helaas al betaald maar zijn bestelling werd geannuleerd en zijn geld zal teruggestort worden.
            Voor mij is eglobal.eu helemaal correct.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

              Oorspronkelijk geplaatst door joostprins Bekijk bericht
              Goedenmiddag,

              ik heb afgelopen donderdag een OnePlus 3 besteld op de site EglobalCentral.nl. Direct betaald met iDeal. Nu is het maandag en staat mijn betaling nog op 'in afwachting tot betaling' en ze zeggen er bij dat het 2-3 dagen kan duren. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoelang kan dit duren? Krijg ik mijn OnePlus nog wel binnen de geschatte 8 lever dagen?

              Ik hoor graag van jullie,

              Met vriendelijk groet,
              Joost Prins
              Ik heb vroger mijn OnePlus2, en een paar maanden terug ook de OnePlus3 rechtstreeks bij OnePlus besteld... ik wist zelfs niet dat je die bij een andere leverancier kon bestellen !?
              Ik bedoel, ik dacht dat je die enkel via OnePlus kon bestellen.
              Ik heb op die van mij wel weken moeten wachten tot hij geleverd werd, maar dit werd me onmiddellijk bij de bestelling meegedeeld.
              Het zou me dus verwonderen dat die bij een andere leverancier vlugger kan geleverd worden... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.
              Last edited by Guest17; 12 december 2016, 16:47.

              Comment


              • #8
                Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

                Misschien gaat het om.een OnePlus 3 die niet meer leverbaar is via OnePlus omdat hij vervangen is door de OnePlus 3t.
                Ik wacht in spanning op mijn 3t die geleverd zou worden op 2/1/2017 en besteld via OnePlus.

                Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  Ik kan u niet helpen Joost, maar al mijn Fujifilm materiaal heb ik bij eglobal.eu gekocht.
                  Prima op tijd afgeleverd en absoluut heel correct René!!!
                  Hoeveel ik daarmee uitgespaard heb weet ik niet maar dat zeker meer dan 1.000 euro zijn.
                  Onlangs die site aan iemand aangeraden, hij plaatste er een bestelling maar vond dan een site die nog goedkoper was.
                  Hij had helaas al betaald maar zijn bestelling werd geannuleerd en zijn geld zal teruggestort worden.
                  Voor mij is eglobal.eu helemaal correct.
                  Eglobal.eu ? Domain may be available for sale.

                  Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                    Eglobal.eu ? Domain may be available for sale.
                    Het is deze site :
                    https://www.eglobalcentral.eu/ of
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heeft er iemand ervaring met deze website?

                      Euh ja, klopt Francis.
                      Mijn excuus Peter.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment

                      Working...
                      X