Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HDMI kabel geen geluid???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HDMI kabel geen geluid???

    Hallo ik ben hier nieuw en zit met volgende probleem...
    Vorige week een nieuwe panasonic plasma 127cm gekocht + een satelliet receiver...eenmaal thuis alles aangesloten met een hdmi kabel en ik krijg mooi beeld maar geen geluid
    Terug naar de winkel met de receiver om deze te laten testen en bij hun werkt deze prima met dezelfde kabel.
    Daarna naar saturn gereden waar ik de tv gekocht heb en die gast in de winkel zegt dat ik tenminste een 1.3 hdmi kabel moet hebben...ok deze kabel gekocht maar nog altijd beeld en geen geluid
    Als laatste oplossing dan terug naar saturn om de tv bij hun te laten testen op een playstation 3 en daar werkt die ook zonder probleem.
    Ik weet echt niet meer wat doen...

    Grtz.

  • #2
    Re: HDMI kabel geen geluid???

    Had een soortelijk probleem maar dan wel met telenet.
    Probleem zat in de setup van de TV. In zijn setup stond stereo aangevinkt en dat was overbodig.
    Ms gelijkaardig probleempje? Zou er de handleiding van de TV eens op doornemen.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: HDMI kabel geen geluid???

      Ik denk dat het bij mij iets te maken heeft met de signalen dat de receiver zendt...mijn plasma kan die signalen niet lezen
      Bij de instellingen zijn er niet veel opties om te veranderen.

      Comment


      • #4
        Re: HDMI kabel geen geluid???

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Zou er de handleiding van de TV eens op doornemen.
        Henri
        En die van de receiver.
        In de setup van mijn TV kan ik ook kiezen tusen HDMI of andere input voor het geluid en dit per toestel (DVD-player, Decoder, ...). Misschien ook hier zoiets?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X