Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groepsaankoop groene stroom en gas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groepsaankoop groene stroom en gas

    Mee gedaan aan een groepsaankoop voor gas en elektriciteit en daar uit is TotalEnergie uitgekomen met de beste voorwaarden . Als ik nu naar TrustPilot ga kijken krijg deze maatschappij de ene na de andere kritiek over zich heen met een score van 1 op 5 . Zijn die kritieken nu op TrustPilot terecht of is dit fake ?

  • #2
    Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

    Reviews op Trustpilot zijn altijd wat dubbel.
    Veel postings worden geplaatst door mensen die ontevreden zijn en een slechte ervaring hebben gehad.
    Goede reviews worden globaal veel minder geplaatst waardoor het algeheel beeld wat vertekend kan zijn.
    Het is dus niet altijd een goede waardemeter.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

      Ik lees nu juist in de krant dat de groepsaankoop van Testaankoop gewonnen is door Mega , een maatschappij die nog maar recent in het verleden regelmatig met kritiek overvallen werd .

      Comment


      • #4
        Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

        Tja, Testaankoop. Nog zoiets dat je met het nodige korreltje zout moet nemen.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

          TotalEnergies heeft het vroegere Lampiris overgenomen, die scoorden zeer goed in klantvriendelijkheid.
          Ik ben er nog steeds bij voor gas met een online contract, dus ik kom eigenlijk nooit in contact.
          Het is een gehaaide multinational, maar ze rekenen correct af en veel verschil zit er niet op de prijs van gas, zoveel verbruiken we niet meer.
          Bovendien zitten ze het dichtst bij de bron en failliet gaan zullen ze ook niet.
          Nu hun nog overtuigen om maandelijks af te rekenen (wat ze wettelijk al een tijdje verplicht zijn), dan is die hocus-pocus met de voorschotten ook van de baan.

          Ik zie het voordeel niet om voor beide dezelfde leverancier te kiezen.

          Voor elektriciteit zijn we bij Ecopower, dat is een cooperatieve die niet als doel heeft winst te maken.
          Last edited by palombian; 25 mei 2023, 12:39. Reden: beide dezelfde

          Comment


          • #6
            Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

            Voor het moment zit ik nog bij Elegant tot augustus . Zij hebben mij n.a.v. die groepsaankoop ook een verbeterd variabel contract aangeboden . Eigenlijk geen problemen gehad bij Elegant .

            Comment


            • #7
              Re: Groepsaankoop groene stroom en gas

              Wij waren vroeger al eens bij Lampiris wat later Total geworden is.
              We hadden er geen klachten van. Prijzen waren toen ok en de administratie verliep goed.

              Ik heb het groepsaanbod ook voorbij zien komen.
              Het is een variable contract en daar zat ik niet op te wachten.

              Nu heb ik een behoorlijk goede deal voor twee jaar vast bij Luminus.
              Je kan dit contract nog steeds vinden op de website van de vreg. Doorklikken en dan bellen naar Luminus om dat type contract te krijgen.

              Comment

              Working...
              X