Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

    Ik stuurde enkele prijsaanvragen voor een nieuwe voorruit van m'n wagen, de goedkoopste die ik kon vinden was €263 werk en btw inbegrepen, maar de verkoper zei dat dit een groene voorruit was.

    Een kennis zegt doe dit niet, of je ziet eruit als een Johnny

    Ik vroeg een andere verkoper de prijs en hij zei €320 all-in, ik vroeg of dit geen groene was en hij zei "groen getint".

    Verkopen die goedkopere garages enkel groene ruiten ofzo om lagere prijzen te hebben ?
    Jammer dat je niet eens op voorhand kan zien hoe zo'n "groen getinte" eruitziet.

    Zijn er nog die geen groene aanbieden rond die prijs, want ik zou beginnen denken dat het allemaal groene zijn als je verder vraagt (sommigen geven een prijs en achteraf als je het vraagt zeggen ze het pas)

  • #2
    Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Ik stuurde enkele prijsaanvragen voor een nieuwe voorruit van m'n wagen........
    welk merk..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

      Ik heb ooit een voorruit van een mercedes C laten vervangen was origineel goedkoper dan bij c*rgl*s .Originele ruit is dan ook veel steviger.

      Comment


      • #4
        Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

        Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Ik heb ooit een voorruit van een mercedes C laten vervangen was origineel goedkoper dan bij c*rgl*s .Originele ruit is dan ook veel steviger.
        Nogthans, beweren ze bij c*rgl*s niet dat ze steeds originele ruiten gebruiken ?

        De ruiten van dikke Audi's en Opel enz. worden hier in Roeselare gemaakt KLIK , ik zou eens moeten navragen voor welke merken ze er nog maken, maar ik denk niet Mercedes.

        Mijn schoonzus werkt er, mischien kan ik een koopje doen.

        Comment


        • #5
          Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Nogthans, beweren ze bij c*rgl*s niet dat ze steeds originele ruiten gebruiken ?

          De ruiten van dikke Audi's en Opel enz. worden hier in Roeselare gemaakt KLIK , ik zou eens moeten navragen voor welke merken ze er nog maken, maar ik denk niet Mercedes.

          Mijn schoonzus werkt er, mischien kan ik een koopje doen.
          Bij die mercedes was een ruit met een zonneband in en deze hadden ze niet bij c*rgl*s.Ik rij al meer dan 25 jaar met MB en heb nog maar één ruit gehad die scheurde en was diegene die bij c*rgl*s vervangen was ( bij meer dan 4 of 5 inslagen vervangen ze de ruit).

          Comment


          • #6
            Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

            = = = = =

            Comment


            • #7
              Re: Groene voorruiten wagen = lagere prijs herstelling wagen

              Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
              Verkopen die goedkopere garages enkel groene ruiten ofzo om lagere prijzen te hebben ?
              Ik vermoed van wel..
              Het zal hier niet gaan om glas met een groene zonneband bovenaan zoals vroeger voorkwam, maar glas dat volledig een lichte groene tint heeft.

              Effe gezocht op 'groene tint glas' gaf me o.m. dit resultaat:


              Gewoon vensterglas dat je bv in een DHZ zaak laat snijden heeft ook een licht groene tint, valt niet zo op wanneer je er door ziet maar is wel opvallend wanneer je de gesneden kant bekijkt.
              Last edited by flipperkast; 8 februari 2012, 09:48.
              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

              Comment

              Working...
              X