Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis met de trein linkje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Gratis met de trein linkje.

    Gisteren aangevraagd, nog geen bevestiging gekregen ...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #32
      Re: Gratis met de trein linkje.

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Of 72 uur en 1 minuut. Dan heb je weer een reden om te klagen dat ze te laat zijn.
      Mijn chronometer loopt al
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Gratis met de trein linkje.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Mijn chronometer loopt al
        Begin al maar te klagen, dat je daarmee niet te laat bent.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #34
          Re: Gratis met de trein linkje.

          Maandag rond 20 h aangevraagd, dinsdag 22:21 bevestigingsbericht ontvangen. Maar omdat ik pas woensdagmiddag weer online was, pas dan opgemerkt.

          Comment


          • #35
            Re: Gratis met de trein linkje.

            Ik zal misschien best terug een aanvraag beginnen invullen, als dat geweigerd wordt weet ik tenminste dat ze de eerste vraag ontvangen hebben...
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: Gratis met de trein linkje.

              Mijn vrouw haar aanvraag (net na de mijne verzonden) is aanvaard. Van de mijne geen spoor.
              Voor de grap mijn aanvraag terug ingevuld (misschien maakte ik bij mij een fout, wie weet).
              Na het verzenden krijg ik dit bericht op de site zelf (ik meen het me te herinneren van de eerste keer): Wij hebben je aanvraag voor de gratis Hello Belgium Railpass goed geregistreerd.
              Betekent dus dat ze mijn eerdere aanvraag nog niet behandeld hebben. Ze lijken dus niet chronologisch te werken...

              Dit staat er ook: Je ontvangt een bevestigingsmail binnen 3 dagen na de behandeling van je aanvraag.
              In feite betekent het letterlijk dat, als je in aanmerking komt en ze dat geverifieerd hebben, je binnen de drie dagen daaropvolgend een bericht krijgt.

              In theorie kan het dus ook weken duren eer de 72 uur periode begint ?

              Edit: vanmorgen om 6u13 ook mijn bevestiging gekregen, dus netjes binnen de bewuste 72 uur.

              Deze regel: Je ontvangt een bevestigingsmail binnen 3 dagen na de behandeling van je aanvraag. zou dan toch beter zijn: "na de ontvangst" ipv "na de behandeling".
              Last edited by nete; 4 september 2020, 08:18.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #37
                Re: Gratis met de trein linkje.

                Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                Gisteren aangevraagd, nog geen bevestiging gekregen ...
                Vandaag wel !
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #38
                  Re: Gratis met de trein linkje.

                  Maandag avond mijn aanvraag gedaan, woensdag omstreeks 19u45 bevestigingsmail ontvangen. De aanvraag voor mijn vrouw is onmiddellijk na mijn aanvraag ingegeven (pakweg een minuut later) maar heeft haar bevestigingsmail pas vrijdagavond rond 18u30 ontvangen. Raar dat daar zoveel verschil op zit. Ook niet binnen de 72 uur btw.
                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #39
                    Re: Gratis met de trein linkje.

                    Ticket voor mijn vrouw is toegekomen. Voor mij zelfs na twee aanvragen geen bevestiging mail ontvangen.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Gratis met de trein linkje.

                      Mijn ticket is vandaag toegekomen. Dat van de echtgenote nog niet.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #41
                        Re: Gratis met de trein linkje.

                        hier 4 tegelijk ingeschreven, 2 onmiddellijk ok, 1 een dag later, laatste 4 dagen later... we zijn nu 5 dagen verder en de eerste 3 railpassen zijn hier! de 4de zal dus wel volgen! gaat precies toch behoorlijk vlot om 1.5 miljoen aanvragen te verwerken!

                        Wij gaan toch proberen elke maand een stukje belgie te verkennen!
                        De gustibus et coloribus non est disputandum
                        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                        Comment


                        • #42
                          Re: Gratis met de trein linkje.

                          Als ik dit zo lees dan zitten de treinen weer stampvol, nee bedankt.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Gratis met de trein linkje.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                            Als ik dit zo lees dan zitten de treinen weer stampvol, nee bedankt.
                            Ik heb intussen met m’n vrouw overlegd, maar omdat we toch geen trein gebruiken, waarom zouden we het dan wel doen omdat het gratis is? D’er is nog even tijd, maar ik ben nu al zo goed als zeker dat we dit gaan laten passeren.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Gratis met de trein linkje.

                              Hier ook snelle levering van de passen : maandag 7/9 en woensdag 9/9.
                              Als het goed is mag het ook gezegd worden. (fotomuseum Charleroi en Fujiwalk Brugge staan al aangevinkt )


                              Peter

                              Comment


                              • #45
                                Re: Gratis met de trein linkje.

                                De pas van mijn vrouw wel, de mijne nog niet. Tegelijk aangevraagd, enfin de mijne 5 minuten vroeger dan die van mijn vrouw.
                                We waren van zondag er even tussenuit, buurman bewaart post, dus ik weet niet juist wanneer haar pas toegekomen is. Alleszins ten laatste gisteren.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X