Volgens de link in de eerste post zit er al een GTX 1660 6GB (voor casual gamers!) in de PC in kwestie.
In dat geval is er - buiten wat tunen en realistische settings voor de games - niet veel meer aan te doen want die hardware kan niets meer aan.
Laat de PC eens door Userbenchmarks gaan, dan kan je hem vergelijken met andere systemen met dezelfde componenten.
Als hij dan een veel lagere rating krijgt is er misschien iets mis met de instellingen.
Voor je er veel geld tegenaan gooit moet je toch begrijpen waar je mee bezig bent.
https://www.userbenchmark.com/
PS: vanuit een gamer standpunt heeft wat @Red Falcon zegt veel zin, voor mij is - sinds ik de kinderjaren zelf heb meegemaakt - een PC nu gewoon een gebruiksvoorwerp, dus let daar niet teveel op.
Ik typ dit hier op vermoedelijk de alleroudste laptop die nog in gebruik is met actuele software (WIN10, 11 doet hij niet).
Draait zelfs LR 12 als het moet.
DELL Latitude D630
Intel Core2 Duo CPU T9300 @ 2.50GHz
Kingston 128 GB SSD
4 GB RAM
(het ding gekregen en voor de sport gepimpt met de snelste CPU en een SSD voor totaal €36 - en ook omdat er een seriele poort in zit die ik nodig heb om bepaalde instrumenten uit te lezen - indertijd was dat een heel dure laptop).
€ 3500 voor een PC![]()