Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

    Hallo lieve mensen, misschien kunnen jullie mij helpen met volgend probleem....

    Regelmatig kom ik op plaatsen waar ik nog nooit geweest ben en de weg helemaal niet ken.
    Ik moet de auto soms achterlaten ergens en dan te voet verder naar mijn bestemming.
    Dit lukt allemaal prima via de google maps, of met het extra app die ik heb op mijn gsm "offline maps".

    Maar het probleem is dat ik niet zo goed meer ben in oriëntatie en ik soms heel moeilijk mijn auto terug kan vinden als ik een eindje gaan stappen ben.
    Dus ik zoek een app voor op de gsm dat mij toelaat aan te geven waar ik mijn auto achtergelaten heb.
    Ik geef dan mijn bestemming in en zet mijn tocht te voet verder.
    Nu zou ik graag hebben dat de app mij de weg terug naar de auto kan aangeven.

    De app mag betalend zijn.

    GSM is een Android toestel

  • #2
    Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

    Deze app.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

      Link werkt niet bij mij

      Comment


      • #4
        Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

        Als ik uit de auto stap, en ik zie op de Iphone op Maps, dan staat daar precies op waar ik mijn auto heb achtergelaten (onder de vorm van een knipperend autootje op de kaart). De telefoon ziet wanneer je rijdt of stapt.
        Het is zo nauwkeurig dat wanneer je uitzoomt je zelfs kan zien langs welke kant van de straat je auto staat .
        Je ziet op de kaart de positie waar je zelf staat en de positie van je auto.
        Wat heb je dan nog meer nodig om je te oriënteren ?
        Oei, ik zie juist dat je een Android GSM hebt .

        Comment


        • #5
          GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Hallo lieve mensen, misschien kunnen jullie mij helpen met volgend probleem....

          Regelmatig kom ik op plaatsen waar ik nog nooit geweest ben en de weg helemaal niet ken.
          Ik moet de auto soms achterlaten ergens en dan te voet verder naar mijn bestemming.
          Dit lukt allemaal prima via de google maps, of met het extra app die ik heb op mijn gsm "offline maps".

          Maar het probleem is dat ik niet zo goed meer ben in oriëntatie en ik soms heel moeilijk mijn auto terug kan vinden als ik een eindje gaan stappen ben.
          Dus ik zoek een app voor op de gsm dat mij toelaat aan te geven waar ik mijn auto achtergelaten heb.
          Ik geef dan mijn bestemming in en zet mijn tocht te voet verder.
          Nu zou ik graag hebben dat de app mij de weg terug naar de auto kan aangeven.

          De app mag betalend zijn.

          GSM is een Android toestel
          Poepsimpel opslaan en terug te vinden op Google Maps, enkel de app installeren, is gratis.
          Voordat u gaat rijden, kunt u alvast opzoeken waar u uw auto kunt parkeren. Nadat u uw bestemming heeft bereikt, kunt u de parkeerplek opslaan zodat u deze later kunt terugvinden. Opmerkingen: U
          Last edited by Guest42; 22 juni 2020, 18:55.

          Comment


          • #6
            Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

            maps.me gratis en offline te gebruiken.
            Je kan plaatsen markeren.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

              En is dat geen standaard functie in Google?
              Bijna elke keer ik ergens ga met de wagen en de auto verlaat, dan krijg ik een melding dat de parkeerplaats van de wagen bijgewerkt is.
              Het kan vermoedelijk ook manueel, maar hier dus automatisch.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Poepsimpel opslaan en terug te vinden op Google Maps, enkel de app installeren, is gratis.
                https://support.google.com/maps/answ...DAndroid&hl=nl
                Is inderdaad de volledige uitleg. [emoji106]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Poepsimpel opslaan en terug te vinden op Google Maps, enkel de app installeren, is gratis.
                  https://support.google.com/maps/answ...DAndroid&hl=nl
                  Inderdaad gewoon de app “Google Maps” installeren volstaat.
                  Klikken op het blauwe bolletje als je je wagen geparkeerd hebt, en de plek opslaan: “instellen als parkeerplek”. Als je dan later terug naar de wagen wil vertrek je van “mijn locatie” en kies je als bestemming “opgeslagen parkeerplek”. Poepsimpel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Poepsimpel opslaan en terug te vinden op Google Maps, enkel de app installeren, is gratis.
                    https://support.google.com/maps/answ...DAndroid&hl=nl
                    Stel je voor je parkeert je wagen ergens aan een bosrand en trekt er op uit via wandelpaadjes. Met Guru Maps Pro is dat geen probleem en is absoluut niet duur. Er is ook een gratis versie, maar die heeft wat beperkingen.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

                      gewoon google maps en op voorhand het kaartgedeelte dat je nodig hebt offline beschikbaar maken. werkt pico bello!
                      De gustibus et coloribus non est disputandum
                      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: GPS offline maps met terugkeerfunctie gezocht

                        O ja, super bedankt lieve mensen.
                        Ik ben er nu helemaal uit.
                        Nu nog even uitvogelen hoe ik de maps offline kan hebben. Komt goed. Dank je wel.
                        Dit was exact wat ik zocht.

                        Comment

                        Working...
                        X