Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

    ik heb geen verstand van gps maar wil er wel één aanschaffen.
    vanaf 13-8-07 wordt dit model in lidl te koop aangeboden:
    http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...vigatiesysteem
    is dit een goede aanbieding?
    mijn fotosite

  • #2
    Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

    Ik ken ook niets van een GPS, maar ik weet wel dat zo'n aanbiedingen bij Lidil meestal heel erg snel uitverkocht zijn (per winkel krijgen ze er maar een paar binnen).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

      Betaal gewoon iets meer en koop een Tomtom.
      Die zijn zeker goed, en je bent zeker dat je binnen een paar jaar ook nog kaarten vindt.

      Tomtom one Europe vind je voor 299 €.

      Comment


      • #4
        Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

        Oorspronkelijk geplaatst door JanVG Bekijk bericht
        ik heb geen verstand van gps maar wil er wel één aanschaffen.
        vanaf 13-8-07 wordt dit model in lidl te koop aangeboden:
        http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...vigatiesysteem
        is dit een goede aanbieding?
        Geloof me, ge gaat u zeker nie miskopen . werk ook zelf met ouder model en teleatlas kaarten . En is altijd leuk als ge nen moto hebt past die fietsbeugel er ook op wat bij mij het geval is . grtz Kurt
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • #5
          Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

          zoals tommie zegt.. koop u tomtom one..
          als er iets aan scheelt .. zal je bij lidl niet zo kunnen geholpen worden..
          plus tomtom is en blijft het handigst in gebruik..
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment


          • #6
            Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

            Ik heb al 2 toestelletjes gekocht van het merk Silvercrest, en binnen de kortste keren waren die stuk. Dat merk komt hier niet meer binnen.

            Comment


            • #7
              Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

              Kijk ne keer bij pdashop.



              b.
              Bijna niks meer....

              Comment


              • #8
                Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                voor dezelfde prijs of niets iets meer heb je reeds een Tomtom of Mio. Af en toe met Europa.

                Koop gerust appelen en eitjes in de Liddl


                R
                Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

                Comment


                • #9
                  Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                  das 250

                  voor iet uit den lidl

                  kom nou!
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #10
                    Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                    je moet er ook rekening mee houden dat je na een korte tijd geen updates meer vind voor die GPS-toestellen, wat bij MIO ook zo is. Je kan beter uitzien (zoals hierboven al vermeld) voor een TOMTOM of een VIAMICHELIN.
                    canon Eos 400D; canon efs 18-55 f3.5-5.6; Sigma dc18-200 f3.5-6.3
                    mijn fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Ines Bekijk bericht
                      je moet er ook rekening mee houden dat je na een korte tijd geen updates meer vind voor die GPS-toestellen, wat bij MIO ook zo is. Je kan beter uitzien (zoals hierboven al vermeld) voor een TOMTOM of een VIAMICHELIN.
                      Klopt niet hoor, althans wat de Mio betreft, zelfs na lange tijd kan je nog updates bekomen. Heb vroeger nog met tomtom gewerkt, maar vind de mio gemakkelijker werken!
                      Groetjes, Jan
                      BD0280BE

                      Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

                      Comment


                      • #12
                        Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                        Ik heb gisteren dit toestel gekocht en het werkt bijzonder goed.
                        Ook is het een snelle processor en heeft het een groter scherm.
                        Dit is één van de weinig toestel die hier binnen huis ontvangst heeft (niet overal).

                        Ook kan je er TomTom op installeren. Dus geen problemen met updates.

                        Het originele navigatie pakket staat op de 1Gb interne flash.
                        Ik heb er een 2Gb SD kaartje in gestoken en daar staat de TomTom versie op.

                        Na wat knutselen met enkele files is het mij gelukt om een nieuw icoontje op het scherm te krijgen van TomTom.
                        Nu kan ik gewoon kiezen met welke navigatie ik wil werken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                          Heb vroeger nog met tomtom gewerkt, maar vind de mio gemakkelijker werken!
                          Dan moet die wel zeeer eenvoudig zijn, je kan namelijk niet beweren dat een TT moeilijk in het gebruik is.

                          BTW: beslist voor de TT gaan.
                          http://www.fotohans.eu

                          Comment


                          • #14
                            Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                            Koop gewoon een goede kaart, daar komt nooit niets aan en slaat nooit tilt
                            Met al die domme gps toetanden vandaag...kan dat systeem ooit eens uitvallen, der zullen er veel verloren rijden omdat ze nooit een kaart hebben leren lezen

                            80% van al die gps gebruikers heeft dat niet nodig, ik zie dat hier genoeg in mijn omgeving, maar ja wat wil je , het is in...
                            Last edited by renzowoef; 14 augustus 2007, 23:36.
                            Mvg. Renzowoef
                            Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                            Comment


                            • #15
                              Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

                              Oorspronkelijk geplaatst door renzowoef Bekijk bericht
                              Koop gewoon een goede kaart, daar komt nooit niets aan en slaat nooit tilt
                              Met al die domme gps toetanden vandaag...kan dat systeem ooit eens uitvallen, der zullen er veel verloren rijden omdat ze nooit een kaart hebben leren lezen

                              80% van al die gps gebruikers heeft dat niet nodig, ik zie dat hier genoeg in mijn omgeving, maar ja wat wil je , het is in...
                              couldn't agree more

                              was onlangs nog op de radio : mensen bellen hun pechdienst omdat de GPS (momenteel is het hip om dat ding PND te noemen (personal navigation device)) uitgevallen was in the middle of nowhere , en ze de weg naar 't hotel niet meer vonden omdat ze geen kaart bijhadden.

                              Een goede wegenkaart ,aangevuld met een stafkaart van de streek waar je verblijft.

                              als je dan toch een pracht van een GPS wilt, met de kaarten van west-europa, zie dan eens naar "Nokia 330".
                              Totaal onbekend en voor 202€ af te halen bij GPSshop.be

                              Christiaan
                              Fuji Digitaal fototoestel

                              Comment

                              Working...
                              X