Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

    ik heb geen verstand van gps maar wil er wel één aanschaffen.
    vanaf 13-8-07 wordt dit model in lidl te koop aangeboden:
    http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...vigatiesysteem
    is dit een goede aanbieding?
    mijn fotosite

  • #2
    Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

    Ik ken ook niets van een GPS, maar ik weet wel dat zo'n aanbiedingen bij Lidil meestal heel erg snel uitverkocht zijn (per winkel krijgen ze er maar een paar binnen).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

      Betaal gewoon iets meer en koop een Tomtom.
      Die zijn zeker goed, en je bent zeker dat je binnen een paar jaar ook nog kaarten vindt.

      Tomtom one Europe vind je voor 299 €.

      Comment


      • #4
        Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

        Oorspronkelijk geplaatst door JanVG Bekijk bericht
        ik heb geen verstand van gps maar wil er wel één aanschaffen.
        vanaf 13-8-07 wordt dit model in lidl te koop aangeboden:
        http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pa...vigatiesysteem
        is dit een goede aanbieding?
        Geloof me, ge gaat u zeker nie miskopen . werk ook zelf met ouder model en teleatlas kaarten . En is altijd leuk als ge nen moto hebt past die fietsbeugel er ook op wat bij mij het geval is . grtz Kurt
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • #5
          Re: gps lidl : silvercrest 4200 TMC (13-8-07)

          zoals tommie zegt.. koop u tomtom one..
          als er iets aan scheelt .. zal je bij lidl niet zo kunnen geholpen worden..
          plus tomtom is en blijft het handigst in gebruik..