Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede voornemens...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goede voornemens...

    3 dagen gestopt met roken.
    Zijn er nog die al begonnen zijn aan hun voornemen(s) voor 2012?
    D90 - D70 - F80 + glas

  • #2
    Re: Goede voornemens...

    Nee, mijn voornemens staan los van de kalender.

    Maar ik wens jou veel sterkte met het volhouden.
    Ik weet uit ervaring wat het is om te stoppen met roken en ook dat het de moeite loont om 'clean' te blijven.

    Comment


    • #3
      Re: Goede voornemens...

      Mijn dieet is begonnen. Dit jaar moet er ongeveer 15 kilo af. Ik zou graag onder de 80 eindigen tegen de volgende feesten.

      Comment


      • #4
        Re: Goede voornemens...

        Mijn dieet begint na de vrijdag (mezelf eerst nog eens lekker verwennen tijdens de nieuwjaarsreceptie vant werk). Daarna terug minderen (gewoon goed eten aan het tafel en meer fruit eten 's avonds bij de televisie) totdat ik op het einde van het jaar weer naar de geneesheer moet voor het werk. Dusdanig dat die twee kilo die ik na mijn bezoek van de controlearts tussen oktober en het nieuwe jaar weer kwijt ben en liefst nog eens 2 kilo extra (dus 4 kilo in totaal). Ik heb nog tegen m'n geneesheer gezegd dat tegen mijn pensioen ik op mijn gewicht zit Ik zal blij zijn dat vrijdag gedaan is want ik begin mezelf toch een beetje ongemakkelijk te voelen met die paar kilootjes teveel eraan.

        Wat die voornemens betreft: normaal neem ik mezelf voor om niks voor te nemen maar dit jaar heb ik mezelf toch voorgenomen wat meer op BD te komen, niet alleen naar de nsfw topics te kijken en wat meer buiten het forum 'transport' te komen. En dat voornemen heb ik althans goed ingezet imho. Ik heb gereageerd op verschillende topics in verschillende sub-fora en heb nu ook zelf mijn eerste topic geopend (in transport natuurlijk). Maar ja een mens moet ergens mee beginnen.

        Comment


        • #5
          Re: Goede voornemens...

          Ik heb me al enkele jaren voorgenomen om te verdikken!! 'k Weeg in de zomer 62,5 kg, nat gewogen dan nog. In de winter gaat dat tot 64kg en een muizenscheet.

          Nu mag ik eten en drinken wat ik wil..daar komt gene gram bij....

          Mijn voornemen is daardoor eeuwigdurend...
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: Goede voornemens...

            Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Nu mag ik eten en drinken wat ik wil..daar komt gene gram bij....
            -*jaloers*-

            Ik begin al moeilijk te krijgen eigenlijk. Ik heb een goeie verkoudheid en heb zin om me vol te gieten met warme chocolademelk. Een soepke is beter in dit geval.
            Wat dieet betreft, 1 maand vegetarisch eten en water drinken helpt enorm. 1 keer per week een stukje kippenfilet en een pastake kan geen kwaad. Voor de rest veel fruit, groeten en volgranen brood.

            Comment


            • #7
              Re: Goede voornemens...

              Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Ik heb me al enkele jaren voorgenomen om te verdikken!! 'k Weeg in de zomer 62,5 kg, nat gewogen dan nog. In de winter gaat dat tot 64kg en een muizenscheet.

              Nu mag ik eten en drinken wat ik wil..daar komt gene gram bij....

              Mijn voornemen is daardoor eeuwigdurend...
              64 kg voor 1,50 m?
              D90 - D70 - F80 + glas

              Comment


              • #8
                Re: Goede voornemens...

                ach goede voornemens , ik doe daar eigenlijk niet zo aan omdat ik het toch nooit volhoud
                langs de andere kant staat dit jaar wel helemaal in het teken van photoshop voor mij hoe gek dat ook mag klinken, fotografie op een laag pitje des te meer photoshop, daar ga ik me helemaal op toeleggen en zo goed als al mijn vrije tijd insteken, zelfs mijn vakantie periodes zijn al geboekt , 2 x een week bulgarije, weekje frankrijk, en 2 weken USA telkens op bezoek bij echte kunstenaars op vlak van fotoshop en zo goed als alle dagen gaan we fotoshoppen , ik moet met niemand rekening houden dus , kan al mijn vrije tijd eraan opofferen ....
                spijtig genoeg kan ik hier in be of nl geen opleidingen vinden of echt goede fotoshoppers ....

                en zo heeft iedereen zijn ding he
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Goede voornemens...

                  hier staan er nog een paar:

                  Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goede voornemens...

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    hier staan er nog een paar:

                    Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

                    grt,bouk.
                    Ja, maar de vraag is wie is er al aan begonnen... En eventueel reeds gestopt
                    D90 - D70 - F80 + glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goede voornemens...

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Nee, mijn voornemens staan los van de kalender.

                      Maar ik wens jou veel sterkte met het volhouden.
                      Ik weet uit ervaring wat het is om te stoppen met roken en ook dat het de moeite loont om 'clean' te blijven.
                      Dat volhouden hé
                      Ik ben al verschillende keren gestopt... Één maand, eens zes maanden, zelfs al eens drie jaar, en toch altijd herbegonnen
                      Ik ben nogal gemotiveerd 'in' het stoppen, zo dat het stoppen nogal meevalt.
                      Maar na een poosje neemt overmoed het over en denk ik : ach ééntje kan wel, en dan is het weer eens naar de ....
                      D90 - D70 - F80 + glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goede voornemens...

                        [QUOTE=mil1;3393188].....

                        Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                        Ja, maar de vraag is wie is er al aan begonnen...
                        ja...heb mijn Moeder al twee maal gebeld.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goede voornemens...

                          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Dat volhouden hé
                          Ik ben al verschillende keren gestopt... Één maand, eens zes maanden, zelfs al eens drie jaar, en toch altijd herbegonnen
                          Ik ben nogal gemotiveerd 'in' het stoppen, zo dat het stoppen nogal meevalt.
                          Maar na een poosje neemt overmoed het over en denk ik : ach ééntje kan wel, en dan is het weer eens naar de ....
                          Probleem met stoppen met roken is,
                          je lichaam ontwent snel aan sigaretten...
                          maar je hoofd niet...

                          'K denk dat mijn dokter het ooit zei:
                          stoppen met roken is 3 maand lichamelijk maar 3 jaar mentaal...

                          en ik ken de strijd die je doet,
                          ook al het gevoel gehad: eentje kan geen kwaad,
                          tot ik uiteindelijk een pakje kocht...
                          en de dag nadien uit woede het volle pakje aan kameraad gaf


                          alleszins,
                          mijn goede voornemen zijn nog niet begonnen,
                          nu is het nog restanten van nieuwjaar verwerken,
                          vanaf volgende week... strenger dieet en dergelijken
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goede voornemens...

                            Ondertussen al één week rookloos
                            Het valt eigenlijk goed mee, nog geen onweerstaanbare drang gehad
                            Een vriend, die samen met mij gestopt was, heeft het na vijf dagen opgegeven
                            Heeft me een bak Duvel opgebracht...
                            We waren overeengekomen dat de eerste die stopte met stoppen, de andere een bak Duvel zou betalen.
                            Nog altijd niets gezien, zal eens een 'recomandeeke' moeten sturen
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Goede voornemens...

                              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Mijn dieet is begonnen. Dit jaar moet er ongeveer 15 kilo af. Ik zou graag onder de 80 eindigen tegen de volgende feesten.
                              Idem hier, nu 94 kg voor 1m84, dat zou dus naar 84 kg moeten gaan.
                              Ik hou u in't oog ccc, hou mij ook in 't oog. Afspraak op 't einde van het jaar.
                              Hopelijk met goed resultaat.

                              Dokter heeft deze maand ook voor 't eerst gezegd dat mijn cholesterol te hoog is.
                              ben er al in geslaagd om tot nu toe geen frisdranken meer te drinken, enkel water, koffie en thee met magere melk.
                              Ook nog maar één potje charcuterie per week in plaats van vorig jaar één per dag.
                              Maar het jaar is nog jong, hopelijk hou ik dit vol.
                              Gisteren weeral een taartje gegeten op het werk, het staarde me zo verleidelijk aan.

                              Comment

                              Working...
                              X