Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gmail werkt niet meer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gmail werkt niet meer?

    Hallo,

    Is er nog iemand hier die met gmail werkt?
    Vandaag bij het openen van mijn mailbox een groot plakkaat dat alles afdekt "allow smart features ...)
    En dan heb je de keuze: continue with smart features of turn off smart features.
    Geen van beide werkt. Dan vraagt hij of ik op de pagina wil blijven of verlaten en je herbegint.
    Dus rondjes draaien zonder e-mails te kunnen lezen.
    Iemand een oplossing?

    grts,
    Raf.

  • #2
    Re: Gmail werkt niet meer?

    Net geprobeerd en ik ondervind geen probleem.

    Comment


    • #3
      Re: Gmail werkt niet meer?

      Teruggevonden via google : https://support.google.com/mail/thread/80679667?hl=en

      Niet alle gebruikers hebben problemen maar er wordt aan gewerkt blijkbaar ...

      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Gmail werkt niet meer?

        Bedankt voor de info Peter!
        Heel vervelend wanneer dit je hoofd email adres is waar alles en iedereen aan gekoppeld is (ook BD bijvoorbeld).
        Je ziet dat er nieuwe mails binnen gekomen zijn voor 1 seconde en dan wordt alles afgedekt.
        Ik heb geprobeerd met safari in plaats van firefox en het is hetzelfde.
        We zullen dus moeten wachten zeker?
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Gmail werkt niet meer?

          Probeer html view https://support.google.com/mail/answer/15049?hl=nl



          Groet,

          Jan
          Last edited by schollaert; 3 november 2020, 14:50.

          Comment


          • #6
            Re: Gmail werkt niet meer?

            Bedankt voor deze bijkomende info!
            Ondertussen werkt gmail opnieuw, ttz. die plakkaten die de mails afdekten zijn weg. Maar ... ik heb ineens 3353 ongelezen mails, en voor 99,99% allemaal spam. Dus de spamfilter werkt plots niet meer en ik krijg alle spam mails van zelfs jaren terug plots in mijn inbox. Zoek daar eens de andere mails tussen.
            Ze zouden beter afblijven van iets dat goed werkt. Altijd zo. Ze verbeteren 2 zaken en brengen u in problemen met 4 andere.
            Enkele dagen afwachten en anders google buiten gooien.

            Comment


            • #7
              Re: Gmail werkt niet meer?

              Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
              Bedankt voor deze bijkomende info!
              Ondertussen werkt gmail opnieuw, ttz. die plakkaten die de mails afdekten zijn weg. Maar ... ik heb ineens 3353 ongelezen mails, en voor 99,99% allemaal spam. Dus de spamfilter werkt plots niet meer en ik krijg alle spam mails van zelfs jaren terug plots in mijn inbox. Zoek daar eens de andere mails tussen.
              Ze zouden beter afblijven van iets dat goed werkt. Altijd zo. Ze verbeteren 2 zaken en brengen u in problemen met 4 andere.
              Enkele dagen afwachten en anders google buiten gooien.
              Ze zijn gecrasht en ze hebben een oude backup moeten terugzetten ... het kan iedereen overkomen, inclusief uzelf

              Comment


              • #8
                Re: Gmail werkt niet meer?

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Ze zijn gecrasht en ze hebben een oude backup moeten terugzetten ... het kan iedereen overkomen, inclusief uzelf
                Wel niet simpel waarschijnlijk om een backup van uzelf te maken.
                Zou anders een goed idee zijn wanneer je crasht te kunnen herbeginnen met een backup van uzelf.

                Comment


                • #9
                  Re: Gmail werkt niet meer?

                  Even of topic
                  Ik kon al 2 weken geen emails meer versturen vanaf mijn Iphone via Telenet Webmail, Hotmail en Gmail.
                  Via mijn Apple Cloud adres lukte het nog wel. Alle settings van DNS, SMPT, enz vergeleken met die van mijn Belgische buurman. Alles was identiek.
                  Op een Iphone helpgroep vertelde men dat mijn accounts geblokkeerd waren omdat deze gebruikt werden door een hacker die er duizenden mails mee verstuurde. Dat vond ik een rare uitleg want via mijn laptop werkten die accounts normaal.
                  Gisterenmorgen kwam er een update met een nieuwe IOS14.1 versie. Na deze update werkten al mijn email accounts terug normaal.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gmail werkt niet meer?

                    Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                    Wel niet simpel waarschijnlijk om een backup van uzelf te maken.
                    Zou anders een goed idee zijn wanneer je crasht te kunnen herbeginnen met een backup van uzelf.
                    Ik heb de leeftijd dat ik ook een backup zou willen klaarstaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gmail werkt niet meer?

                      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                      Wel niet simpel waarschijnlijk om een backup van uzelf te maken.
                      Zou anders een goed idee zijn wanneer je crasht te kunnen herbeginnen met een backup van uzelf.
                      Don't attempt to be a smart-@$$ ... FYI er is een moratorium op het clonen (= back uppen) van de homo sapiens ... er zal dus wel een stringente reden daarvoor zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gmail werkt niet meer?

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Don't attempt to be a smart-@$$ ... FYI er is een moratorium op het clonen (= back uppen) van de homo sapiens ... er zal dus wel een stringente reden daarvoor zijn.
                        Dat ze maar beginnen met het ons wat gemakkelijker te maken in plaats van altijd ingewikkelder en duurder. Ik heb gewoon een laptop en geen smartphone en andere dure gadgets nodig. Ik hoor het iedereen zeggen: sinds alles met computer moet gebeuren is het nog nooit zo duur geweest voor iedereen en moet je bovendien alles zelf doen. Mijn huisdokter (ook nog van mijn generatie 70+) zegde het onlangs ook: nu verzuipt hij in de administratie. Vroeger hield hij gewoon fiches per patiënt bij in een bak. En als ik kijk naar wat mijn bank nu aanrekent voor alles en ik moet alles zelf doen met computer en op spaarrekeningen krijg ik geen interest meer. Vooruitgang? Of achteruitgang?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gmail werkt niet meer?

                          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                          Vooruitgang? Of achteruitgang?
                          Ik kan je geen ongelijk geven. Je moet het allemaal zelf doen maar er is geen uniformiteit, je hebt een hoop rommel nodig en het verandert verschrikkelijk snel.

                          Op het werk moeten we elektronische aanbestedingen doen. Dat moet met de e-id voor in te loggen, te publiceren etc. Wel, elke keer als je dat moet gebruiken is de interface veranderd, moet je de drivers opnieuw installeren, etc. En dat is dus verschillende keren per jaar. Dat is geen vooruitgang.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gmail werkt niet meer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                            Wel niet simpel waarschijnlijk om een backup van uzelf te maken.
                            Zou anders een goed idee zijn wanneer je crasht te kunnen herbeginnen met een backup van uzelf.
                            doeme toch, daar had ik vroeger moeten aan denken maar dan zou de vraag natuurlijk zijn "welke BU ik wil gebruiken ?" Deze van 10 jaar geleden toen ik net met pensioen ging? Deze van twintig jaar geleden, toen de kinderen het huis uit waren of deze van veertig jaar geleden toen ze net geboren waren? Of toch maar deze van toen ik mijn legerdienst deed,51 jaar geleden.
                            Albums
                            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gmail werkt niet meer?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                              doeme toch, daar had ik vroeger moeten aan denken maar dan zou de vraag natuurlijk zijn "welke BU ik wil gebruiken ?" Deze van 10 jaar geleden toen ik net met pensioen ging? Deze van twintig jaar geleden, toen de kinderen het huis uit waren of deze van veertig jaar geleden toen ze net geboren waren? Of toch maar deze van toen ik mijn legerdienst deed,51 jaar geleden.
                              Ik zou liever een herstelpunt hebben zonder verlies van data. 50 jaar in leeftijd terug gaan en weten wat je nu weet....

                              Comment

                              Working...
                              X