Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

    een maandje geleden heb ik mijn vliegtuigticket naar Athene via de site van Sn brussels aangekocht en dan krijg je zo een mail met alle info in.
    Maar ik vraag mij nu af, is dat echt het enige van bewijs dat je hebt?
    En hoe zit dat dan in de luchthaven? Waar ga je dan met die print van je e-mail?

    alvast bedankt,
    Koen
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

  • #2
    Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

    Je hebt een zogenaamd E-ticket. Het is altijd veilig een printout te hebben van het ticket maar meer heb je niet nodig met uitzondering van je ID kaart of paspoort afhankelijk van je bestemming.

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

      Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
      een maandje geleden heb ik mijn vliegtuigticket naar Athene via de site van Sn brussels aangekocht en dan krijg je zo een mail met alle info in.
      Maar ik vraag mij nu af, is dat echt het enige van bewijs dat je hebt?
      En hoe zit dat dan in de luchthaven? Waar ga je dan met die print van je e-mail?

      alvast bedankt,
      Koen

      Je gaat met de print van je e-mail aka E-ticket naar de incheckbalie en daar krijg je instaptickets naar je bestemming. Meestal nemen ze je e-tickets en soms ook niet. Als je terugkomt dan moet je weer in dat land je e-ticket(terug) afgeven en weer zal je instaptickets krijgen. Dat betekent dus dat je e-tickets heel belangrijk zijn!

      Comment


      • #4
        Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

        heb een enkele reis geboekt weet niet wanneer ik terug kom en zal waarschijnlijk zonder vliegtuig zijn dus daar moet ik mij al niet van aantrekken.
        Maar ben toch al meer op mijn gemak nu ik deze info heb.
        Stel je voor dat je daar staat, met een broek vol goesting om te vertrekken en dan is je ticket niet in orde.
        Alé, kben gerust, merci hé
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #5
          Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

          aan de incheckbalie gewoon je identiteitskaart afgeven en de bestemming zeggen. Je E-ticket heb je aan de balie zelfs niet nodig. Zo simpel is het tegenwoordig. Alles staat al in hun pc.

          Comment


          • #6
            Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

            De dag voor je vertrek kan je zelfs thuis al inchecken. Als je dat doet kan je reeds je instapkaart afdrukken en dien je enkel nog je bagage te laten inchecken. Hiervoor hebben ze een speciale balie waardoor je toch wel wat tijd kan besparen. Heb je enkel maar handbagage dan kan je zelfs onmiddelijk naar de security gaan.
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

            Bezoek mijn foto's online

            Comment


            • #7
              Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

              In principe hebben ze alleen je ID nodig. Ze kunnen ook de kredietkaart vragen waarmee je betaald hebt om de reservatie terug te vinden.
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

              Comment


              • #8
                Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

                ok bedankt
                You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                www.koendd.be

                FZ50

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

                  Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                  De dag voor je vertrek kan je zelfs thuis al inchecken. Als je dat doet kan je reeds je instapkaart afdrukken en dien je enkel nog je bagage te laten inchecken. Hiervoor hebben ze een speciale balie waardoor je toch wel wat tijd kan besparen. Heb je enkel maar handbagage dan kan je zelfs onmiddelijk naar de security gaan.
                  Kan je dan ook je zitplaats van thuis reeds kiezen?
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: gezocht: iemand die al online geboekt heeft via SN brussels

                    Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                    Kan je dan ook je zitplaats van thuis reeds kiezen?
                    Voor zover beschikbaar wel ja. Je krijgt dan op je scherm een grafische voorstelling van de beschikbare zetels en daar kan je dan eentje uitpikken
                    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                    Bezoek mijn foto's online

                    Comment

                    Working...
                    X