Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

getallen doorstrepen, oedoejeda?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • getallen doorstrepen, oedoejeda?

    Bij voorbeeld wil wilt een objectief op BD en je vraagt er zeg maar € 500.
    Je raakt het aan de straatstenen niet kwijt en wilt er nu zeg maar € 450 voor hebben.
    In je aanhef vermeld prijsdaling en nu zou ik die € 500 willen doorstrepen zodat men daadwerkelijk ziet dat ik er eerst meer voor wilde hebben.
    (Het wordt stillekes tijd dat ik mijn Nederlands bij schaaf.)
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: getallen doorstrepen, oedoejeda?

    doorhalen

    HTML-code:
    [s]doorhalen[/s]

    Comment


    • #3
      Re: getallen doorstrepen, oedoejeda?

      Zo is het. Ik herinner me nog dat deze code niet geactiveerd was, maar op vraag van de ene of de andere (jijzelf, misschien, Luc?) geactiveerd geworden is. Wordt niet veel gebruikt, maar specifiek voor jouw doeleinden: perfect!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: getallen doorstrepen, oedoejeda?

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Zo is het. Ik herinner me nog dat deze code niet geactiveerd was, maar op vraag van de ene of de andere (jijzelf, misschien, Luc?) geactiveerd geworden is. Wordt niet veel gebruikt, maar specifiek voor jouw doeleinden: perfect!
        Klopt Les, ik heb dat lang geleden eens gevraagd aan Zunoel maar was dat weeral vergeten hoe het oedajedamoedoen moest.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X