Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Jaja, dat weet ik al lang, ik zet gewoon mijn reeds bestaande email adressen over op mijn laptop en het lukt simpelweg niet.
    Da’s iets heel anders dan wat je oorspronkelijk aangaf met je titel en openingspost over een extra e-mailadres aanmaken.
    Een bestaand e-mailadres configureren is gewoon de juiste settings gebruiken, maar het zou wel kunnen helpen dat je de eventuele foutmeldingen weergeeft dat je krijgt.
    Werkt het nog op een andere computer of via webmail?
    Correct paswoord of werd het misschien ook gereset?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Uiteraard moeten je instellingen wel juist zijn, dus geen POP methode maar IMAP, want met POP kun je niet op verschillende apparaten terecht
      Zelfs met POP zou men het op meerdere toestellen tenminste geconfigureerd moeten krijgen zonder foutmeldingen, alleen gaan de inkomende e-mails dan naar het eerste toestel waarop het e-mailprogramma gestart wordt en komen die niet op de andere toestellen terecht.
      Uiteraard is IMAP de betere keuze bij gebruik van meerdere toestellen.
      Als het zowel met POP als IMAP niet geconfigureerd kan worden, dan is er duidelijk iets mis met de instellingen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Zelfs met POP zou men het op meerdere toestellen tenminste geconfigureerd moeten krijgen zonder foutmeldingen, alleen gaan de inkomende e-mails dan naar het eerste toestel waarop het e-mailprogramma gestart wordt en komen die niet op de andere toestellen terecht.
        Uiteraard is IMAP de betere keuze bij gebruik van meerdere toestellen.
        Als het zowel met POP als IMAP niet geconfigureerd kan worden, dan is er duidelijk iets mis met de instellingen.
        Dus kun je met pop niet op verschillende apparaten terecht zoals ik schreef, want als je instellingen in pop staan en je kijkt op je smartphone ernaar dan kan je die mail niet meer bekijken op een ander apparaat meen ik mij te herinneren.
        Het is ook al zo lang geleden dat ik alles heb overgezet naar imap, dat ik het even moest opzoeken op het web hoe de naam was van de andere methode (pop)

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #19
          Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Dus kun je met pop niet op verschillende apparaten terecht zoals ik schreef, want als je instellingen in pop staan en je kijkt op je smartphone ernaar dan kan je die mail niet meer bekijken op een ander apparaat meen ik mij te herinneren.
          Het is ook al zo lang geleden dat ik alles heb overgezet naar imap, dat ik het even moest opzoeken op het web hoe de naam was van de andere methode (pop)

          grts
          Sieg
          Met pop kan je ook op meerdere toestellen werken. Het is een kwestie van de juiste instellingen en n je email applicatie. Je mag je applicatie niet instellen dat de email op de server moet gewist worden nadat het toestel de emails binnen gehaald heeft. En je moet dat op elk toestel zo doen. Ik gebruik pop op de laptop en desktop op die manier zonder probleem.

          Wat wel een verschil is, is dat pop enkel de inbox binnenhaalt. Dus niet spam en andere. Dat is dus een probleem met proximus waar je de spamfilter (die toch niet werkt) niet kan uitzetten of naar de inbox kan laten sturen. Reden waarom ik de skynet box niet meer gebruik. Ook wordt de outbox niet gesynchroniseerd waardoor verzonden eail niet op elk ander toestel of de webmail staat. Maar dat vind ik geen probleem. Kan voor iemand anders verschillen.

          Comment


          • #20
            Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
            Met pop kan je ook op meerdere toestellen werken. Het is een kwestie van de juiste instellingen en n je email applicatie. Je mag je applicatie niet instellen dat de email op de server moet gewist worden nadat het toestel de emails binnen gehaald heeft. En je moet dat op elk toestel zo doen. Ik gebruik pop op de laptop en desktop op die manier zonder probleem.

            Wat wel een verschil is, is dat pop enkel de inbox binnenhaalt. Dus niet spam en andere. Dat is dus een probleem met proximus waar je de spamfilter (die toch niet werkt) niet kan uitzetten of naar de inbox kan laten sturen. Reden waarom ik de skynet box niet meer gebruik. Ook wordt de outbox niet gesynchroniseerd waardoor verzonden eail niet op elk ander toestel of de webmail staat. Maar dat vind ik geen probleem. Kan voor iemand anders verschillen.
            Interessant, wist ik niet eens dat dit met pop ook kon
            En kan je dan ook op meerdere toestellen verder werken aan bvb een mail die in je concepten folder zitten, dus wss dan niet ?

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #21
              Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Interessant, wist ik niet eens dat dit met pop ook kon
              En kan je dan ook op meerdere toestellen verder werken aan bvb een mail die in je concepten folder zitten, dus wss dan niet ?

              grts
              Sieg
              Neen, dat werkt niet want enkel de inbox wordt gesynched.

              Comment


              • #22
                Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Dus kun je met pop niet op verschillende apparaten terecht zoals ik schreef, want als je instellingen in pop staan en je kijkt op je smartphone ernaar dan kan je die mail niet meer bekijken op een ander apparaat meen ik mij te herinneren.
                Het is ook al zo lang geleden dat ik alles heb overgezet naar imap, dat ik het even moest opzoeken op het web hoe de naam was van de andere methode (pop)

                grts
                Sieg
                Zie correcte toevoeging van Spanik, klopt inderdaad als men kiest om niet te verwijderen op de server.
                Maar het voornaamste dat ik wou aankaarten is dat men sowieso de account op elk toestel kan toevoegen indien men de juiste gegevens gebruikt.
                Als dat niet lukt op een portable of wat ook maar wel op een vaste PC, dan is één van de gegevens fout.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                  De foutmelding die ik krijg?
                  "Kan geen verbinding maken met de server van je provider................
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    De foutmelding die ik krijg?
                    "Kan geen verbinding maken met de server van je provider................
                    En lukt het wel nog op je ander toestel dan ?

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      En lukt het wel nog op je ander toestel dan ?

                      grts
                      Sieg
                      Jawel, dat werkt.

                      Rechtzetting: 1 van de 2 is gelukt bij de mislukte krijg ik een bericht dat IMAP niet door mij email server aanvaard wordt.
                      Wat is me dat zeg, op de Pc waar ik nu op bezig ben is dit email adres dik in orde en is het een IMAP en geen POP.
                      Last edited by Red Falcon; 9 mei 2023, 22:02.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                        Kijk eens of de opties om veilig aan te melden hetzelfde staan. Er zijn zoveel manieren....

                        Comment


                        • #27
                          Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Kijk eens of de opties om veilig aan te melden hetzelfde staan. Er zijn zoveel manieren....
                          Alles staat precies hetzelfde, ik snap er niks van.
                          Een email account aanvaar die en de andere lukt niet.
                          Heb al alles twee- of driemaal hetzelfde gedaan, automatisch of volledig manueel, niks lukt.
                          En het strafste van al met Telenet Webmail ben ik zo binnen.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                            Hoe vervelend ook, maar dit ligt dan zeker niet aan Telenet als het op de andere PC wel werkt maar lokaal op uw toestel.
                            Ook al gehad en uiteindelijk was het toch een typfout.
                            Toevallig geen tweede e-mailprogramma ter beschikking om eens te testen?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                              Voilà, zie je wel dat het bij Telenet lag!
                              Deze morgen werkte het gelijk een fluitje van een cent.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Geen extra email adres kan aangemaakt worden bij Telenet.

                                Da's straf! Maar 't belangrijkste is dat het nu marcheert!
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X