Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

garantie????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • garantie????

    Hallo ,
    ik had mij rond pasen een xbox 360 aangeschaft via tweedehands.be .
    Op dit toestel staat nog garantie tot en met augustus 2008 (aankoopbon van de gamemania )
    Sedert gisteren heb ik konstant problemen dat de xbox blijft hangen ,dus iedere keer moet ik opnieuw opstarten .
    Vandaag bel ik naar microsoft support en ze vertellen mij doodleuk dat ze dit niet onder garantie kunnen herstellen omdat de garantie op de persoon staat die het toestel geregistreerd heeft en niet op het toestel zelf .
    Kan dit ?

  • #2
    Re: garantie????

    Dit kan als ze ambetant doen.

    U belt naar hen in naam van de originele aankoper en vraagt support.
    U geeft enkel een ander adres op voor ophaling (als dit zo gebeurt) of u brengt het toestel binnen in de winkel waar het gekocht werd ... samen met de originele aankoopfaktuur. Geen enkele winkel die uw identiteitskaart vraagt om iets te laten herstellen.
    En desnoods vraagt u aan de eerste eigenaar het toestel te laten herstellen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: garantie????

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dit kan als ze ambetant doen.

      U belt naar hen in naam van de originele aankoper en vraagt support.
      U geeft enkel een ander adres op voor ophaling (als dit zo gebeurt) of u brengt het toestel binnen in de winkel waar het gekocht werd ... samen met de originele aankoopfaktuur. Geen enkele winkel die uw identiteitskaart vraagt om iets te laten herstellen.
      En desnoods vraagt u aan de eerste eigenaar het toestel te laten herstellen.
      Idd.
      www.fotofolio.be

      Comment

      Working...
      X