Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flipper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flipper

    Hup, ons Flipperke naar de halve finales.
    Als dat geen prestatie is.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Flipper

    En dat hoeft nog niet het einde te zijn als ze in zichzelf blijft geloven !
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Flipper

      Ik dacht eigenlijk dat ze zou stoppen met tennis omdat de resultaten uitbleven, maar de laatste tijd doet ze het erg goed. Hoe zit het eigenlijk met haar coach ? ik dacht dat ze samenwerkte met Kim Clijsters.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Flipper

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        En dat hoeft nog niet het einde te zijn als ze in zichzelf blijft geloven !
        Klopt René, maar heb haar nu bezig gezien op TV, verbazingwekkend kalm bleef zij toch tegen deze klepper die Petra Kvitova heet.

        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Ik dacht eigenlijk dat ze zou stoppen met tennis omdat de resultaten uitbleven, maar de laatste tijd doet ze het erg goed. Hoe zit het eigenlijk met haar coach ? ik dacht dat ze samenwerkte met Kim Clijsters.
        Ze heeft een hele tijd last gehad van bloedklonters in haar benen, nu is ze duidelijk genezen, met Kim is ze al een tijd bevriend maar of zij haar trainer is weet ik niet.
        Tegen Bartoli heeft ze zelfs kans om de finale te spelen, dat zou de kers op de taart zijn zeg.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Flipper

          Ze is zeker niet kansloos, een finaleticket is nog nooit zo dichtbij geweest en haalbaar.
          Alle kleppers van formaat liggen er trouwens al een tijdje uit: Serena, Sharapova, Azarenka...
          Kirsten heeft een zeer harde opslag en bijwijlen een verschroeiende forehand; Bartoli is zeker nog niet gewonnen !
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Flipper

            Nog eventjes, Flipper. Je kunt het. Je hebt het allemaal in de palm van je hand,
            alleen nog even dat geloof in jezelf behouden. Prima prestatie.

            Comment


            • #7
              Re: Flipper

              Oei, ai, ai ai, de flipper toch.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Flipper

                Is inderdaad niet goed bezig... precies of ze op een groter terrein geoefend heeft ze slaat zoveel ballen buiten.

                Comment


                • #9
                  Re: Flipper

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                  Is inderdaad niet goed bezig... precies of ze op een groter terrein geoefend heeft ze slaat zoveel ballen buiten.
                  Flipper verdrinkt in haar eigen vijver. Tsja.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flipper

                    Enkele puntjes heeft ze gepakt met knap spreidingswerk.Als ze dat doorspeelt wint ze op één been.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flipper

                      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Enkele puntjes heeft ze gepakt met knap spreidingswerk.Als ze dat doorspeelt wint ze op één been.
                      Helaas, kan je op één been Wimbledon niet winnen. Niet eens van je eigen
                      schaduw winnen. En dat was haar probleem vandaag.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Flipper

                        Juist Louis, ze was niet eens haar eigen schaduw van gisteren, en eigenlijk gans haar toernooi.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Flipper

                          Niettemin een mooie prestatie. Nu nog bevestigen !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Flipper

                            Oei, verkeerd topic, ik dacht dat over een andere Flipper ging
                            fotosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Flipper

                              Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                              Oei, verkeerd topic, ik dacht dat over een andere Flipper ging
                              bahdendoet, tes wel t' juste forum. In Mol hebben we maar één bekende Flipper, Kirsten Flipkens.

                              @ alex606, Kirsten is vanaf haar zes jaar heel goede maatjes met Kim. Vanmiddag hebben ze haar trainer vernoemd en hij schijnt pas 28 jaar te zijn. zijn naam ben ik ondertussen alweer kwijt.
                              Had ze de finale gehaald denk dat het feest in Mol was geweest.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X