Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Pro Account

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Pro Account

    Hallo,

    Aangezien ik m'n foto's met enkele familieleden en vrienden wil delen zou ik me graag een Flickr Pro Account aanschaffen.

    Ik ben zeker geen pro-fotograaf
    Daarvoor heb ik een tekort aan tijd, geduld en apparatuur (lenzen,...). Ik vind Flickr gewoon de gemakkelijkste weg om foto's online te zetten, en heb er dan ook wat geld voor over.

    Het probleem is, ik heb geen visa. Paypal werkt niet meer bij Flickr of geeft in ieder geval veel problemen (het is nu vervangen door Yahoo Wallet, ook al staat Paypal nog vermeld).

    Ik stel dus voor: Ik betaal op voorhand op jullie rekenening het bedrag + extra kost voor de moeite. Daarna doet u me die pro account (van 2 jaar) cadeau (give the gift of Flickr).

    Mocht iemand zich geroepen voelen, is die op voorhand al vriendelijk bedankt
    Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
    Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

  • #2
    Re: Flickr Pro Account

    al gedacht aan picassa op een gmail account, gratis, snel en gebruiksvriendelijk en 1 gb
    bovendien bepaal je zelf wie je familiefoto's wilt zien maw je kunt ze afschermen van de rest van de wereld
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Pro Account

      Heb Picasa al overwogen. Maar zou graag m'n foto's ongecrompimeerd uploaden zodat m'n familieleden / vrienden deze in beste kwaliteit kunnen downloaden en dan is 1gb ook snel op. Ook een blog, tumblr en andere online fotoservices ... heb ik al vergeleken maar flickr heeft volgens mij de leukste mogelijkheden.

      Ik zit er ook niet mee, als "vreemden" naar m'n foto's kijken. Persoonlijke foto's, zet ik niet online. Enkel landschapsfotografie, dieren,...
      Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
      Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

      Comment


      • #4
        Re: Flickr Pro Account

        Oorspronkelijk geplaatst door ipod80gb Bekijk bericht
        Hallo,
        ...
        Het probleem is, ik heb geen visa.
        ...
        Ik stel dus voor: Ik betaal op voorhand op jullie rekenening het bedrag + extra kost voor de moeite. Daarna doet u me die pro account (van 2 jaar) cadeau (give the gift of Flickr).
        Mocht iemand zich geroepen voelen, is die op voorhand al vriendelijk bedankt
        Open een bankrekening bij Argenta. Daar krijg je na een paar dagen Visa en andere bankkaarten. Allemaal gratis (behalve het bedrag dat je op je rekening zet ) .
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

        Comment


        • #5
          Re: Flickr Pro Account

          Argenta, dat valt te overwegen. Kan dat online aangevraagd worden? Of gaat me dit een verlofdag kosten

          Bij KBC kon ik bv. probleemloos een Visa Pinto krijgen met 2 500 € kredietlimiet (en volop betalen) via internet. Een gewone visa is dan weer een hoop gezeik...

          Ik gebruik eigenlijk nooit Visa (echte langdurige reizen naar verre oorden, is niet voor onmiddellijk, andere prioriteiten momenteel), dus als het niet kosteloos is bedank ik er momenteel voor.
          Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
          Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

          Comment


          • #6
            Re: Flickr Pro Account

            Oorspronkelijk geplaatst door ipod80gb Bekijk bericht
            Argenta, dat valt te overwegen. Kan dat online aangevraagd worden? Of gaat me dit een verlofdag kosten
            ...
            Die verlofdag ben je kwijt, vrees ik. Een keer dat je handtekeningen geplaatst hebt en zo, kan je wel internetbankieren, maar voor andere dingen zal je toch in levende lijve moeten verschijnen.
            Op zo'n verlofdag kan je verder natuurlijk ook leuke dingen doen, zoals bijvoorbeeld geld gaan uitgeven in een fotoshop .
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

            Comment


            • #7
              Re: Flickr Pro Account

              Heb net al wat uitgaven gedaan

              Nu is het sparen voor m'n plasmascherm en blu ray speler
              En een eigen huis. Dan heb ik zowat alles

              Ga toch nog wat verder zoeken onder kennissen eventueel. Enkel hiervoor een bankrekening afsluiten is me wat van het goede teveel. Verder ben ik best tevreden bij KBC (je kan er op veel sites mee betalen). En aangezien het aanbod op internet vaak uitgebreider is komt dat goed van pas.
              Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
              Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

              Comment


              • #8
                Re: Flickr Pro Account

                Oorspronkelijk geplaatst door ipod80gb Bekijk bericht
                Heb net al wat uitgaven gedaan

                Nu is het sparen voor m'n plasmascherm en blu ray speler
                Ge kunt dat ook met Visa betalen hoor.
                En om die Visa te bekomen moet ge niet absoluut een dag verlof nemen ... gewoon naar de laatavondopening van een KBC-kantoor gaan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Flickr Pro Account

                  Ik zie dat er een KBC-kantoor in de buurt van m'n werk is, kan ik mischien even binnenspringen. Hier in m'n regionaal kantoor hebben ze geloof ik nog nooit van laatavond- of weekendopeningen gehoord Iedere keer als ik me laat zien, krijg ik daarenboven 27 verschillende verzekeringen aangemeerd, alhoewel ik hen al 1000 maal gezegd heb dat ik daarvoor ergens anders zit en niet van plan ben dit te wijzigen. Maar een "nee" kennen ze daar niet. Als ik me durf laten zien, krijg ik 3 maanden onafgebroken telefoontjes en staat m'n antwoordapparaat volgepraat. Zelfs naar m'n ouders hun telefoon die ik ergens in een ver geleden heb opgegeven blijven ze bellen.
                  Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
                  Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flickr Pro Account

                    Sommige kantoren van Argenta zijn zelfs op zaterdagmorgen open...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flickr Pro Account

                      Ik heb de recentste voorlopig op zo'n Tumblr Blog gezet. Ik zie nergens dat er een beperking op zit, qua opslag (enkel max. 10 mb - wat genoeg is voor groot deel van m'n foto's ongecomprimeerd up te loaden). Zien we wel hoe het met Flickr en Visa loopt.
                      Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
                      Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Flickr Pro Account

                        Waarom zou je geen Visa kaart aanvragen, als ze toch niks kost. En je kan gerust een tweede vragen voor je partner, kost ook niks. Meteen heb je dan ook een zichtrekening die je totaal niks kost, heb jij en je partner bancontact dat je niks kost, en krijg je jaarlijks een beetje intrest. En ik krijg in elk geval geen eindeloos gezaag van mijn kantoorhouder over me heen.

                        Ik spreek hier dan wel over de "bank" Argenta, niet over de goktenten KBC, Fortis, Dexia.

                        En nu krijg ik Verseg over me heen, hij heeft ooit een minder prettige ervaring gehad met Argenta. Tja, volmaakt zijn ze zeker ook niet.
                        Last edited by nete; 27 mei 2009, 21:53.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment

                        Working...
                        X