Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr Pro Account

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr Pro Account

    Hallo,

    Aangezien ik m'n foto's met enkele familieleden en vrienden wil delen zou ik me graag een Flickr Pro Account aanschaffen.

    Ik ben zeker geen pro-fotograaf
    Daarvoor heb ik een tekort aan tijd, geduld en apparatuur (lenzen,...). Ik vind Flickr gewoon de gemakkelijkste weg om foto's online te zetten, en heb er dan ook wat geld voor over.

    Het probleem is, ik heb geen visa. Paypal werkt niet meer bij Flickr of geeft in ieder geval veel problemen (het is nu vervangen door Yahoo Wallet, ook al staat Paypal nog vermeld).

    Ik stel dus voor: Ik betaal op voorhand op jullie rekenening het bedrag + extra kost voor de moeite. Daarna doet u me die pro account (van 2 jaar) cadeau (give the gift of Flickr).

    Mocht iemand zich geroepen voelen, is die op voorhand al vriendelijk bedankt
    Flickr: http://www.flickr.com/photos/tim-nikond40x/
    Blog: timnikondfortyx.tumblr.com/

  • #2
    Re: Flickr Pro Account

    al gedacht aan picassa op een gmail account, gratis, snel en gebruiksvriendelijk en 1 gb
    bovendien bepaal je zelf wie je familiefoto's wilt zien maw je kunt ze afschermen van de rest van de wereld
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Flickr Pro Account

      Heb Picasa al overwogen. Maar zou graag m'n foto's ongecrompimeerd uploaden zodat m'n familieleden / vrienden deze in beste kwaliteit kunnen downloaden en dan is 1gb ook snel op. Ook een blog, tumblr en andere online fotoservices ... heb ik al vergeleken maar flickr heeft volgens mij de leukste mogelijkheden.

      Ik zit er ook niet mee, als "vreemden" naar m'n foto's kijken. Persoonlijke foto's, zet ik niet online. Enkel landschapsfotografie, dieren,...