Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

filmvraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • filmvraag

    Hallo

    Ik ben hier nieuw, maar weet wel dat hier al een topic over bestaat. Alleen weet ik niet waar ik dit moet plaatsen

    Ik heb dus een filmvraag.
    Ik herinner me een film die gaat over een vrouw en een man die beide gaan trouwen. De man was vroeger een agent maar nam ontslag nadat hij een meisje niet had kunnen weerhouden om zelfmoord te plegen. De vrouw is een juffrouw.
    Voor dat ze beide gaan trouwen scheidden hun wegen.
    De vrouw en de man trouwen niet, maar weten dit niet van elkaar.
    Tijdens de middagpauze van de juffrouw ziet ze een collega een boek lezen, die deze man had geschreven. Door het einde van het boek te lezen weet ze dat de man ook niet getrouwd is. Ze gaat hem zoeken en het blijkt dat hij terug agent is.
    De vrouw vindt de man terwijl hij een meisje zover krijgt om geen zelfmoord te plegen.

    Oke, dit herinner ik me dus van deze film. Geen namen, geen acteurs, en jammer genoeg geen titel...

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik vind het zo een mooie film

    Groetjes

  • #2
    Re: filmvraag

    Ik vrees dat je vraag iets te algemeen is, te weinig nuttige details om mee aan de slag te gaan. Echt geen naam van acteur/actrice, regisseur, welke taal, soundtrack...?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: filmvraag

      Stel de vraag eens aan michel AT michelfollet.be
      Kan je wellicht op weg helpen...

      Comment


      • #4
        Re: filmvraag

        Inderdaad, zoals Les aangeeft iets te weinig info. Herinner je je nog een quote die je is bijgebleven bv.?

        Comment


        • #5
          Re: filmvraag

          Dit is echt het enige wat ik mij herinner. Amerikaanse film, ook bekende acteurs maar kan hen niet beschrijven en ken hen niet bij naam :P

          Alvast bedankt allemaal
          Groetjes xx

          Comment


          • #6
            Re: filmvraag

            I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: filmvraag

              Denk dat ik het gevonden heb. Vraag werd ook hier gesteld.
              Antwoord: It had to be you
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: filmvraag

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Denk dat ik het gevonden heb. Vraag werd ook hier gesteld.
                Antwoord: It had to be you
                http://www.imdb.com/title/tt0139388/
                Goed opsporingswerk Les , nu enkel benieuwd of de persoon met 0 berichten zich nog gaat laten horen

                Comment


                • #9
                  Re: filmvraag

                  0 berichten betekent enkel in ChitChat gepost.
                  Ik heb gewoon wat zoektermen ingegeven: cop writer teacher suicide movie en zo kwam ik op die vraag uit.
                  Toch hoop ik dat vraagsteller inderdaad terugkomt en bevestigt (of tegenspreekt).
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X