Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filmpje opsturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filmpje opsturen

    Ik wil een filmpje opsturen naar een vriendin in het buitenland van de Iguasu watervallen , maar dat "filmpje" is toch meer dan 400MB groot .Zippen verandert in dit geval nauwelijks iets aan de bestandgrootte , zodat opsturen via e-mail uitgesloten is .
    Ik heb vroeger eens weet gehad van een plaats op het internet waar je grote bestanden kon naar uploaden . Na 14 dagen ofzo werden die bestanden dan automatisch gewist , maar in de tussentijd kan iedereen die het wil ze eraf halen .Vind niet meer wat of hoe .
    Zoiets , of een andere oplossing , anders moet ik helaas dan maar het boeltje op DVD m zetten en het met de post versturen .
    Iemand?



    Walter
    D850

  • #2
    Re: Filmpje opsturen

    dropbox.
    maar voor 400 MB is het niet meer gratis denk ik.
    niemand anders kan het bestand eraf halen, alleen diegene waarmee je je map via dropbox deelt

    Comment


    • #3
      Re: Filmpje opsturen

      Zippen zal waarschijnlijk niet veel uit halen vermits video codecs al de nodige compressie doen.

      En dropbox is gratis tem 2GB. Die 400 MB kan geen probleem zijn.
      Cheers, Ben

      Comment


      • #4
        Re: Filmpje opsturen

        https://www.transferbigfiles.com/c/accountplans

        Comment


        • #5
          Re: Filmpje opsturen



          Geen account nodig. Tot 2GB per transfer.

          Jan

          Comment


          • #6
            Re: Filmpje opsturen

            Hé mannen , bedankt voor de snelle respons !


            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Filmpje opsturen

              Nog eens bedankt voor de info :
              Dropbox blijkt geen bestanden groter dan 300MB in één keer te kunnen versturen , daarvoor moet extra Dropbox desktop application downloaden .Daar zit echter een bug op , die maakt dat het ding niet werkt met XP . Een probleem dat gekend is op hun helpdesk .
              Transferbigfiles kan sowieso geen files groter dan 100Mb uploaden , betalend of niet .
              Wetransfer daarentegen , je moet niet eens registreren , en alles gaat zo vlot als wat !
              Voor mij duidelijk de beste van de drie ! Misschien dat nog anderen hier iets aan hebben...


              Walter
              D850

              Comment


              • #8
                Re: Filmpje opsturen

                Zo simpel als wat: via Skype of Messenger kan je bestanden versturen van onbeperkte grootte. (van Skype ben ik zeker, Messenger nog niet geprobeerd). De duurtijd is natuurlijk afhankelijk van jouw uploadsnelheid. Uiteraard moet "de andere kant" ook één van beide programma's geïnstalleerd te hebben.

                Enig risico: als onderweg de verbinding eens uitvalt kan je van vooraf aan terug beginnen.
                Last edited by nete; 10 april 2011, 21:26.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Filmpje opsturen

                  Ik weet niet hoe lang je filmpje is maar waarom zet je het filmpje niet gewoon op youtube ?
                  En anders aan iemand vragen of je het op zijn webspace mag zetten of op cd branden en met de post versturen.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment

                  Working...
                  X