Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

film kijken op ipad : iemand ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • film kijken op ipad : iemand ?

    hallo,

    Ik was aan het zoeken om films te kunnen kijken op ipad. Nu , ik wou hier gerust voor betalen dus even in itunes naar de movie library gaan zien. Wat blijkt : niet beschikbaar in Belgie , enkel in US of heb ik het nu verkeerd ? Heeft er iemand ervaring hiermee ? Eventueel tools om zelf DVDs te rippen en op ipad te krijgen ?

    alvast bedankt !

  • #2
    Re: film kijken op ipad : iemand ?

    gewoon via quicktime naar ipad formaat omzetten

    http://www.apple.com/nl/quicktime/extending/
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: film kijken op ipad : iemand ?

      En je filmpjes eventueel op dropbox zetten?
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: film kijken op ipad : iemand ?

        Maak een US iTunes account aan: klik

        Of rip/coverteer met Handbrake: klik
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: film kijken op ipad : iemand ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Maak een US iTunes account aan: klik
          Ze raden je hier aan om een adres van een bedrijf in de VS in te geven en kaarten te kopen die eigenlijk in Europa niet geldig zijn ... volgens mij is dit zo illegaal als het groot is, je pleegt gewoon fraude hé gasten ... zéér riskant volgens mij, deze manier van werken zal je wel enkele films of series kunnen opleveren, maar er kan een serieus staartje aan komen ... ik blijf er in elk geval ver vandaan
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: film kijken op ipad : iemand ?

            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Ze raden je hier aan om een adres van een bedrijf in de VS in te geven en kaarten te kopen die eigenlijk in Europa niet geldig zijn ... volgens mij is dit zo illegaal als het groot is, je pleegt gewoon fraude hé gasten ... zéér riskant volgens mij, deze manier van werken zal je wel enkele films of series kunnen opleveren, maar er kan een serieus staartje aan komen ... ik blijf er in elk geval ver vandaan
            Natuurlijk is dit niet zuiver, maar via deze weg betaal je tenminste.
            Dat kan niet gezegd worden van de vele torrents die illegaal worden gedownload.
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: film kijken op ipad : iemand ?

              Soms lukt het converteren/rippen van een eigen DVD niet.
              Die films download ik dan en zet ze om met handbrake. Dat duurt wel even, maar het werkt perfect.

              Overlaatst merkte ik dat je via Yelo (telenet) zowat alle films gratis kan bekijken. Misschien is het ondertussen aangepast, maar het werkte perfect (en kost je wel wat downloadvolume en bandbreedte..)

              Comment


              • #8
                Re: film kijken op ipad : iemand ?

                Hier zul je vat wel tussen vinden wat je zoekt


                Zelf gebruik ik de iPad als ik vlieg als media center. (films, muziek, games etc) niet alle content staat op de iPad, maar bijvoorbeeld op een SD kaart die ik inlees via een Camera connection kit. Zelf heb ik wel een jailbreak, zodat ik via iFile de content kan selecteren.

                VLC is ook beschikbaar voor de iPad
                Apple heeft de VLC mediaspeler-app voor de iPad goedgekeurd, waardoor deze opgenomen zal worden in App Store. Hiermee krijgen iPad-bezitters de mogelijkheid content in een groot aantal bestandsformaten direct vanaf de tablet af te spelen.

                Comment


                • #9
                  Re: film kijken op ipad : iemand ?

                  bedankt voor de tips

                  Handbrake lijkt te werken maar de ondertitels komen precies ni mee . Ergens een setting die ik vergeet ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: film kijken op ipad : iemand ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
                    bedankt voor de tips

                    Handbrake lijkt te werken maar de ondertitels komen precies ni mee . Ergens een setting die ik vergeet ?
                    Er is toch een optie in handbrake om die ondertitels mee te converteren? Gewoon aanvinken.
                    Nikon D90

                    Comment


                    • #11
                      Re: film kijken op ipad : iemand ?

                      Als je een programma zoekt om films te bekijken die je zelf van DVD naar Divx formaat hebt omgezet, moet je zeker OPlayer HD bekijken, ik gebruik dat al sinds ik de iPad heb, werkt perfect
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: film kijken op ipad : iemand ?

                        ik heb laatst gebruik gemaakt van Air Video, hiermee kun je direct films van je computer afspelen op je ipad en hoef je het niet meer te converteren!

                        Ik had dit gelezen op een website met nog meer informatie over films kijken, ik zal de link ook hier even plaatsen voor de liefhebbers:



                        hier bleek ook dat je nu ineens films kunt huren uit iTunes.
                        Hopelijk heeft deze informatie je wat geholpen
                        Last edited by Timeeh; 8 november 2011, 17:01.

                        Comment


                        • #13
                          Re: film kijken op ipad : iemand ?

                          Als ik op de link klik dan wordt AVAST heel boos en waarschuwt voor MALWARE ! ! !
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: film kijken op ipad : iemand ?

                            Met iTunes 10.5 en iOS 5 kun je nu ook films bestellen en bekijken

                            Voor meer over films kun je ook eens op www.iPadforum.tk kijken.
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: film kijken op ipad : iemand ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Als ik op de link klik dan wordt AVAST heel boos en waarschuwt voor MALWARE ! ! !
                              bij mij geeft hij niets aan.. ook avg heeft er geen problemen mee..

                              Website safety checks are vital to staying safe online, but how can you tell if a site is secure? Use a website safety checker and follow these tips.

                              Comment

                              Working...
                              X