Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

figuur in word plaatsen en figuur zelf of logo kleur aanpassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • figuur in word plaatsen en figuur zelf of logo kleur aanpassen

    Ik heb een logo en ik wil dat logo in word van een andere kleur voorzien;... Hoe kan ik dit bestand het best bewaren.? om er nadien in word een kleur te kiezen en in te vullen....


    Tim Wilmsen
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

  • #2
    Re: figuur in word plaatsen en figuur zelf of logo kleur aanpassen

    Oorspronkelijk geplaatst door mendel Bekijk bericht
    Ik heb een logo en ik wil dat logo in word van een andere kleur voorzien;... Hoe kan ik dit bestand het best bewaren.? om er nadien in word een kleur te kiezen en in te vullen....


    Tim Wilmsen
    'k weet niet, maar word lijkt me toch niet het beste programma om met grafische objecten te werken (logo lijkt me wel iets grafisch, of het zou alleen tekst moeten zijn ?)
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: figuur in word plaatsen en figuur zelf of logo kleur aanpassen

      Ik weet wel dat Word niet dat grafisch programma is, ben zelf grafisch ontwerper... Maar ik heb een logo gemaakt voor een klant, en die vroeg me om eventueel 't logo zo te bewaren dat ie zelf de kleuren kan aanpassen...
      Daarmee mijn vraag....

      Tim Wilmsen
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Re: figuur in word plaatsen en figuur zelf of logo kleur aanpassen

        Oorspronkelijk geplaatst door mendel Bekijk bericht
        Ik weet wel dat Word niet dat grafisch programma is, ben zelf grafisch ontwerper... Maar ik heb een logo gemaakt voor een klant, en die vroeg me om eventueel 't logo zo te bewaren dat ie zelf de kleuren kan aanpassen...
        Daarmee mijn vraag....

        Tim Wilmsen
        Zou hij dat dan niet beter in paint doen, dat dan standaard in windows zit. Als uw vlakken in uw logo afgelijnd zijn, en je bewaart het in bmp, moet hij toch alleen die vlakken van kleur veranderen
        To make your dreams come true, wake up

        Comment

        Working...
        X