Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faroe Islands

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Faroe Islands

    Hierbij een video die ik zomaar tegenkwam, misschien reeds gekend bij sommige onder u maar ik vind hem prachtig, komen prachtige foto's in.

    Dacht eens iets anders te posten nu er zoveel onzin passeert rond enkele figuren die niet nalaten hun foto's te posten en daarbij veel irritatie veroorzaken.....
    Kijk en geniet!

    https://www.youtube.com/watch?v=TZwL5Chcl5o
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: Faroe Islands

    Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
    Hierbij een video die ik zomaar tegenkwam, misschien reeds gekend bij sommige onder u maar ik vind hem prachtig, komen prachtige foto's in.

    Dacht eens iets anders te posten nu er zoveel onzin passeert rond enkele figuren die niet nalaten hun foto's te posten en daarbij veel irritatie veroorzaken.....
    Kijk en geniet!

    https://www.youtube.com/watch?v=TZwL5Chcl5o
    Tsja, waarom dacht je dat er van langs om minder mensen foto's posten in de diverse onderdelen !?
    Maar bij mijn weten is het nog steeds niet verboden om foto's te posten, dus waarom zouden ze het moeten laten !?

    Mooi filmke trouwens .

    Comment


    • #3
      Re: Faroe Islands

      Om beoordeling en showcase samen te voegen was geen juist besluit...


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Faroe Islands

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Om beoordeling en showcase samen te voegen was geen juist besluit...


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Inderdaad, nu ben je ofwel beginner ofwel expert !?!?
        Een serieuze, om niet te schrijven onmogelijke, stap volgens mij.
        Met beoordeling kon je een voorzichtige stap hogerop zetten, en dan later en/of nu en dan eens proeven van showcase.
        Nu is die voorzichtige opstap er niet meer, integendeel je moet jezelf onmiddellijk voor de leeuwen gooien en dan heb je hééééél veel kans om direct verslonden te worden.
        Maar dat zijn beslissingen 'van hogerhand' en daar kan weinig aan gedaan worden.

        Maar het ging hier over de Faroe Islands zeker... alhoewel evelyne zelf in haar openingspost zijdelings hier iets over heeft vermeld.
        Last edited by Guest17; 1 juli 2017, 14:20.

        Comment


        • #5
          Re: Faroe Islands

          Nou, Jaja leest dit ook...


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Faroe Islands

            Djivan, ik wilde wat tegengewicht brengen, het is toch zonde dat het hier een ruzieforum aan het worden is, door enkelingen die dwars blijven liggen.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Faroe Islands

              hallo op dit forum mag je uw ongenoegen zeggen, eerst over het filmpje ik vind het mooi en de moeite om naar te kijken.
              verder over die enkelingen die dwars liggen en irritatie veroorzaken (ik veronderstel dat ge het hebt over mij ) in het begin was ik vol enthousiasme begonnen met foto's te plaatsen die ik dacht behoorlijk te zijn maar zeker voor verbetering vatbaar maar dan komen die zacht uitgedrukt onbeschaafde opmerkingen over mijn persoon ipv over de foto's dat geeft mij ook meer irritatie dan jullie denken, dan vraag ik me zelf af wat is jullie doel ik dacht eerst mensen te helpen om de hobby verder te doen. als reactie heb ik eens stuk voor stuk jullie foto's beoordeeld met de beoordeling uit een artikel van hier en wat bleek niemand kon niet tegen deze kritiek en terecht want als je die beoordeling toepast is er geen enkele foto goed lees eens aandachtig het artikel. maar laat ons daar mee op houden oordeel op een beleefde manier over andermans werk en dan zal die u dan ook waarde schatten. verder ga ik daar geen woorden meer aan vuil maken ik blijf trouw foto's plaatsen en sta open voor opbouwende kritiek

              Comment


              • #8
                Re: Faroe Islands

                Persoonlijk ben ik een tijd geleden van beginnershoek naar oordeel overgestapt en ik moet zeggen dat er maar weinig verscheurd wordt. Alle aandacht gaat naar enkele vaste personen. Maar de leeuwen hebben weinig aandacht voor nieuwe prooien.
                Maar in de faroer zitten maar weinig leeuwen natuurlijk. Heb er mijn gwp nog over gemaakt (25 jaar geleden)

                Comment


                • #9
                  Re: Faroe Islands

                  Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                  hallo op dit forum mag je uw ongenoegen zeggen, eerst over het filmpje ik vind het mooi en de moeite om naar te kijken.
                  verder over die enkelingen die dwars liggen en irritatie veroorzaken (ik veronderstel dat ge het hebt over mij ) in het begin was ik vol enthousiasme begonnen met foto's te plaatsen die ik dacht behoorlijk te zijn maar zeker voor verbetering vatbaar maar dan komen die zacht uitgedrukt onbeschaafde opmerkingen over mijn persoon ipv over de foto's dat geeft mij ook meer irritatie dan jullie denken, dan vraag ik me zelf af wat is jullie doel ik dacht eerst mensen te helpen om de hobby verder te doen. als reactie heb ik eens stuk voor stuk jullie foto's beoordeeld met de beoordeling uit een artikel van hier en wat bleek niemand kon niet tegen deze kritiek en terecht want als je die beoordeling toepast is er geen enkele foto goed lees eens aandachtig het artikel. maar laat ons daar mee op houden oordeel op een beleefde manier over andermans werk en dan zal die u dan ook waarde schatten. verder ga ik daar geen woorden meer aan vuil maken ik blijf trouw foto's plaatsen en sta open voor opbouwende kritiek
                  Dag Daniel,

                  er bestaat ook zoiets als elementaire beleefdheid.
                  Zo beginnen we een zin met een hoofdletter, en schrijven we onze naam niet uitsluitend in kapitalen, dat is egaal aan roepen op het internet.
                  Soit.
                  Je bent hier binnen gevallen met meerdere foto's per dag in hetzelfde forumonderdeel, dat mag niet, maar de regels lezen en volgen is dus niet aan jou besteed.
                  Verder plaats je een lawine aan foto's, geen probleem, maar je krijgt tips en toch blijf je posten zonder met die tips rekening te houden.
                  Dan krijg je dus mensen die zich ergeren, dat lok jij dus wel degelijk uit.
                  Kritiek op een foto van iemand die zelf geen foto's van niveau kan maken zal zelden aanvaard worden, kritiek naar analogie met een artikel evenmin. Een foto op dit forum is uniek, en vraagt dan ook een unieke beoordeling, geen doorslagje, de tijd van de stencils ligt ver achter ons.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Faroe Islands

                    Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                    Hierbij een video die ik zomaar tegenkwam, misschien reeds gekend bij sommige onder u maar ik vind hem prachtig, komen prachtige foto's in.

                    Kijk en geniet!
                    Bedankt om te delen,
                    echt knap.
                    Last edited by mlap; 2 juli 2017, 01:42.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Faroe Islands

                      Het is denk ik qua natuur erg mooi - maar hoe is't daar om te leven daarginds?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Faroe Islands

                        Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                        Het is denk ik qua natuur erg mooi - maar hoe is't daar om te leven daarginds?
                        Dat zou ik niet weten, denk dat het vooral de natuur is die daar zo prachtig is, doet mij denken aan het ontstaan van de wereld. IJsland is op de duur zo commercieel aan 't worden, daar is het nog puur, denk ik.
                        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                        Comment


                        • #13
                          Re: Faroe Islands

                          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                          Dat zou ik niet weten, denk dat het vooral de natuur is die daar zo prachtig is, doet mij denken aan het ontstaan van de wereld. IJsland is op de duur zo commercieel aan 't worden, daar is het nog puur, denk ik.
                          Ik wil nogmaals en voor de zoveelste keer weer eens tegengas geven, ik moet wel, niemand luistert. IJsland zonder toeristen bestaat WEL. Alleen kost het handenvol geld en zelfopoffering. 99% procent van de toeristen komt er welgeteld één keer voor 2 weken en rijdt dan in het beste geval met een Yarisje op de ringweg van accomodatie naar accomodatie en klaagt vervolgens over de vele toeristen die net hetzelfde doen.
                          Ik ben zelf meerdere keren voor langere tijd op IJsland geweest, ik heb er vele vrienden en ik heb in het binnenland NOOIT het massatoerisme ervaren waarover bepaalde mensen (zelfverklaarde kenners) me vertellen. De laatste keer bij Geysir was er welgeteld één man met zijn zoontje. Als je natuurlijk de bewandelde paden wil nemen, klaag dan niet over de overrompeling zeg. Laatst bij Seljalandsfoss stond het zwart van het volk, er zijn er weinig die me hebben gevolgd op de track naar Thorsmörk en nog minder voorbij de Krossá. Om een getal te noemen : welgeteld drie (3).
                          Betreft de Faroe : die zijn niet zo erg lang geleden door National Geo gekozen als de meest ecologische bestemming. Ik ben er twee keer geweest, dat was genoeg.

                          Ik heb laatst op de boot lange gesprekken gehad met een jonge Duitser, een lid van de Sea Shepherd, die jongen was echt bang. Iedere keer als er iemand passeerde stopte het gesprek, hij vertelde dat tandartsen hem weigerden te behandelen, dat obers hem weigerden te bedienen...
                          De Førøyar grindadrap is even debiel in het bewaren van rituelen als de corridas in Spanje. Traditie ? Mijn voeten. Dan moet we ook het koppensnellen van de Jivaro's bewaren als traditie.

                          Het is niet van horen zeggen deze keer. Ik was behoorlijk tevreden met mijn foto's van de oude stad van Thorshavn maar ik heb die allemaal vervangen door deze ene.

                          http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1588423
                          Last edited by opapol; 3 juli 2017, 14:42.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Faroe Islands

                            Je mag zeker tegengas geven en ik ga mij zeker niet uitgeven als reiziger want dat ben ik niet. Dat was ook mijn bedoeling niet. Ik bedoel, je ziet altijd dezelfde foto's van IJsland en meer kan ik daar niet over zeggen, ben er nog nooit geweest.

                            Wat een wreedheid nu weer (die foto), de mens verkloot alles, gruwelijk weeral.
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Faroe Islands

                              Ik geef je gelijk betreft IJsland.
                              Maar heb je deze al gezien ?

                              Comment

                              Working...
                              X