Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook

    Zitten er hier mensen op Facebook? Ik heb eens een account aangemaakt maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .


  • #2
    Re: Facebook

    Zit er ook op, check het een paar keer per dag. Is in feite een online kweekplaats voor roddels aangezien er (bij mij althans ) mensen zijn die er teveel persoonlijke informatie opzetten.

    Is vind ik vooral handig om evenementen te vinden (of publiek te maken). Ik zit zelf in een studentenvereniging en de mensen weten wanneer onze activiteiten worden gehouden en ik weet het van andere clubs.
    De Flickr-pagina.
    Nikon D90 met een hele reeks lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Facebook

      Wel, Facebook is een ideale tool om 'verloren' vrienden van vroeger gemakkeljik terug te vinden. Hoewel in mijn lijst toch veelal collega's staan.

      Ik vind het ook leuk om iedere dag mijn status aan te passen naar hoe ik mij voel of naar wat ik moet doen.

      Comment


      • #4
        Re: Facebook

        Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
        Ik vind het ook leuk om iedere dag mijn status aan te passen naar hoe ik mij voel of naar wat ik moet doen.

        Pubers hier op het speelplein vinden deze feature net stom
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Facebook

          zit er ook op. toch al heel wat 'verloren vrienden' terug gevonden. Met sommigen heb ik wel terug meer contact , anderen zitten gewoon in mijn friends en ik heb er nauwelijks contact mee. maar het is wel leuk om te zien wat er van hen geworden is...
          Vriendelijke groeten, Sven
          Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

          Comment


          • #6
            Re: Facebook

            Als je het toch voor collega's gebruikt kan je beter op www.linkedin.com zitten, makkelijk om (ex-)collega's e.d. wat te blijven volgen in hun carriëre... of oude klasgenoten e.d.... emailadressen veranderen na verloop van tijd maar via linkedin kan je ze dikwijls toch blijven contacteren...
            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

            Comment


            • #7
              Re: Facebook

              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Zitten er hier mensen op Facebook? Ik heb eens een account aangemaakt maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .

              http://www.new.facebook.com/home.php...p?id=588689426
              Awel, op aanraden van mijn zus heb ik sinds gisteren ook een account, en ik deel voorlopig je mening. Ik vind het nog wat onoverzichtelijk en onduidelijk allemaal, maar dat zal wel aan mij liggen

              Peter

              Comment


              • #8
                Re: Facebook

                Vorig jaar maakten de leerlingen op mijn vorige school massaal een facebook aan, al snel volgden de leerkrachten en begonnen die ons toe te voegen als vrienden, kom je uiteindelijk nog vrij veel over hen te weten! vooral over de mannen van het secretariaat

                verder vind ik het nogal chaotisch, maar het zal wel handig zijn om in contact te blijven met de mensen waarmee ik in het middelbaar zat

                Comment


                • #9
                  Re: Facebook

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  .. maar snap niet wat er nu zo 'wauw' is aan heel dat Facebook gebeuren .

                  http://www.new.facebook.com/home.php...p?id=588689426
                  Paar weken terug ook een'tje aangemaakt. En eerlijk, heb al zitten nadenken of ik de "remove account" knop niet eens moet zoeken.

                  Dan inderdaad liever zoals Wim vermeld en LinkedIn.

                  Peter
                  Last edited by peter; 19 augustus 2008, 21:15. Reden: typo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Facebook

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                    Wel, Facebook is een ideale tool om 'verloren' vrienden van vroeger gemakkeljik terug te vinden.
                    Grote vraag : HOE? Veel zoekmogelijkheden heb je niet hé.

                    Naam
                    College or School
                    Company
                    Email

                    Tja, de naam. Hoe weet je dan dat het wel de juiste persoon is? Als je op het profiel klikt weet je niet veel meer.

                    College or school : die van mij staat er niet eens bij

                    Company : alsof je dat weet

                    Email : als ik die ken heb ik Facebook niet nodig

                    Comment


                    • #11
                      Re: Facebook

                      Ik snap het nut er ook niet echt van. allemaal nogal chaotisch vind ik.
                      Ik heb het, en daar blijft het zo ongeveer wel bij...

                      Om data van concerten en dergelijke bij te houden en te weten te komen gebruik ik myspace, das een pak handiger
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment


                      • #12
                        Re: Facebook

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Grote vraag : HOE? Veel zoekmogelijkheden heb je niet hé.

                        Naam
                        College or School
                        Company
                        Email

                        Tja, de naam. Hoe weet je dan dat het wel de juiste persoon is? Als je op het profiel klikt weet je niet veel meer.

                        College or school : die van mij staat er niet eens bij

                        Company : alsof je dat weet

                        Email : als ik die ken heb ik Facebook niet nodig
                        Je kan ook zoeken via de vrienden van je vrienden he. En zo gaat het verder en vindt je steeds meer mensen terug. heb zo al zeker 40 klas- en schoolgenoten terug gevonden (maar ja, ben dan ook nog maar 33 jaar).

                        't is een kwestie van gewoonte. ga je alle applicaties installeren, natuurlijk is't dan chaotisch. anders valt het best mee.
                        Vriendelijke groeten, Sven
                        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Facebook

                          Het nut is dat iemand een mooie aantoonbare en exploiteerbare verzameling gebruikers heeft, waar hij zogenaamd specifieke reclame op kan loslaten.

                          Dat is een pak geld waard.

                          Jo.
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

                          Comment


                          • #14
                            Re: Facebook

                            Ik heb al eens geprobeerd om een paar BD kornuiten op Facebook te vinden. Maar wat dacht je

                            Comment


                            • #15
                              Re: Facebook

                              Het zal wel aan mij liggen, maar veel snap ik er niet van
                              Mvg Tim

                              Comment

                              Working...
                              X