Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 77

Discussie: Facebook

Standaard Re: Facebook

Leuk, maar ik kom - na enkele maanden Facebook - toch terug op mijn eerste vraag : wat is het nut hier nu eigenlijk van? Ok, er heeft iemand mij gevonden maar daar had die geen Facebook voor nodig, mijn naam intikken in Google is méér dan voldoende .

Die nieuwe Facebook werkt enorm veel trager als de oude of is dat maar een indruk?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
    Die nieuwe Facebook werkt enorm veel trager als de oude of is dat maar een indruk?
    Traaaaag is inderdaad wel de rode draad bij Facebook .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Het zal wel aan mij liggen, maar veel snap ik er niet van
    idem hier.
    Volgens mij is die facebook vooral geschikt om je tijd mee te verprutsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    idem hier.
    Prul en dikke nest allemaal...
    Van de week gehoord op Duitse tv dat firma's bereid zijn om tot 152 dollar te betalen
    voor een adres....
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Ik gebruik facebook heel veel en heb al heel wat mensen leren kennen via die weg. Na 10 jaar heb ik terug enkele klasgenoten gevonden die ik in de loop der tijd volledig uit het oog ben verloren. Of mensen terugvinden vanop evenementen. bvb op een festival zit je te babbelen met een zekere Sofie, maar je vergeet haar nummer of mailadres te vragen en weet je haar achternaam niet meer. Enkele weken later ontdek je dat zij bevriend is met een van je collega's van je vorige job. Via mail of op een andere manier ga je lang moeten zoeken denk ik.

Verder vind ik het gewoon leuk om te weten wat iedereen zoal doet, zonder daar steeds mails te hoeven voor sturen. Mensen die bvb op reis gaan, in het buitenland gaan studeren, ook naar een evenement gaan, ... .

Indien het iemand zou interesseren: hier ben ik te vinden. http://www.facebook.com/people/Bert-Meskens/1518072443

Moet wel heel speciaal zijn facebook ...
    Pagina is onvindbaar !
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
    Ik gebruik facebook heel veel en heb al heel wat mensen leren kennen via die weg. Na 10 jaar heb ik terug enkele klasgenoten gevonden die ik in de loop der tijd volledig uit het oog ben verloren. Of mensen terugvinden vanop evenementen. bvb op een festival zit je te babbelen met een zekere Sofie, maar je vergeet haar nummer of mailadres te vragen en weet je haar achternaam niet meer. Enkele weken later ontdek je dat zij bevriend is met een van je collega's van je vorige job. Via mail of op een andere manier ga je lang moeten zoeken denk ik.

Verder vind ik het gewoon leuk om te weten wat iedereen zoal doet, zonder daar steeds mails te hoeven voor sturen. Mensen die bvb op reis gaan, in het buitenland gaan studeren, ook naar een evenement gaan, ... .

Indien het iemand zou interesseren: hier ben ik te vinden. http://www.facebook.com/people/Bert-Meskens/1518072443
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Moet wel heel speciaal zijn facebook ...
    Pagina is onvindbaar !
    Lol Dat komt waarschijnlijk omdat ik nog aangemeld was. Ik heb onlangs mijn privacyinstellingen wat verhoogd, met als gevolg dat links vanuit google blijkbaar niets meer opleveren. Zoek eens op facebook naar Bert Meskens en je komt me zeker tegen.

Was al langer lid en heb mij ook maar bij de BD geschaard.

Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Ondertussen is de groep op facebook blijkbaar in elkaar gestuikt want nu zijn er al bijna geen leden meer.
    Tot sluitertijd, Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Ondertussen is de groep op facebook blijkbaar in elkaar gestuikt want nu zijn er al bijna geen leden meer.
    179 leden toch ??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    179 leden toch ??
    Aha klopt er zijn blijkbaar 2 groepen.
    Tot sluitertijd, Dirk

idem hier.
    Mja, ongeveer 2 keer per maand krijg ik een shoot aanvraag via Facebook waarvan 1tje akkoord gaat met mijn voorwaarden.

Puur commercieel gezien een makkelijke manier van netwerken en vooral gratis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Leuk, maar ik kom - na enkele maanden Facebook - toch terug op mijn eerste vraag : wat is het nut hier nu eigenlijk van? Ok, er heeft iemand mij gevonden maar daar had die geen Facebook voor nodig, mijn naam intikken in Google is méér dan voldoende .
    ik blijf met dezelfde vraag zitten.
    Heb jij, hvr, er al een antwoord op ondertussen?
    snap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
    je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?

snap trouwens ook niet hoe fotofolio via facebook aanvragen krijgt voor een shoot. facebook gaat toch over je priveleven?
    je kan daar toch geen zakelijke contacten mee aanboren?
    Yeah right ...

Ondertussen al zo'n 600+ "vrienden" op Facebook die op hun beurt mijn profiel voorstellen aan hun kennissen. Tussen al die "vrienden" zit er van tijd tot tijd wel eens iemand tussen die mijn werk ontdekt en via Facebook info vraagt.

Als je natuurlijk Facebook gebruikt om louter persoonlijke kennissen te accepteren als "vriend" dan is het ook normaal dat er die "beperkte" groep "vrienden" een opdracht komt.

Mijn Facebook gaat NIET over mijn privéleven, het is een handige tool om mijn professioneel leven en de daaraan gekoppelde diensten de wereld in te sturen

ik begin het precies een beetje te begrijpen.
    En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
    en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
    bedankt alvast voor de informatie.
    Laatst gewijzigd door Control-Z; 15 juni 2009 om 18:38

Ik ben heel erg actief op Facebook, ietsje te vrees ik

en als je een account hebt bij facebook, krijg je dan geen extra spam in je mailbox?
    Dit kan je allemaal aanpassen bij je instellingen. Bv. Bij mij is het zo ingesteld dat ik geen mails krijg bij elke melding.

ik begin het precies een beetje te begrijpen.
    En je kan waarschijnlijk wel meerdere accounts aanmaken, bijvoorbeeld een prive en een zakelijke. dat zou handig zijn.
    Moeilijk te zeggen of er spam binnenkomt op je Email door gebruik van facebook.
    Wat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.

vb: Bij facebook krijg je af en toe een boodschap van wat vrienden gedaan of gepresteerd hebben. En dan af en toe is er een reclame boodschap in die trend.
    Uw vriend "..." (echte naam van 1 van uw vrienden) heeft jou op de lijst van tofste personen gezet. Klik hier om...

En als je daar dan klikt dan krijg je nog wat vragen alsof het echt is, en op het einde moet je je GSM nummer opgeven om het resultaat echt te zien. Als je dan de kleine lettertjes leest dan staat er ergens dat het nooit meer dan 30 Euro per maand zal kosten...

Maar goed dat is zo met alles wat je online doet, je moet steeds oppassen hé. En nooit je gegevens te grabbel gooien. Bij alle sociale netwerken wordt de drempel af en toe laag omdat je vaak echt met je vrienden bezig bent, en af en toe vergeet je dan dat er soms anderen mee kunnen lezen.
    Tot sluitertijd, Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Wat wel is dat je op facebook zelf soms schandalige reclame tegenkomt. Die reclame wordt getoond alsof het een mededeling van facebook is.
    Yep, er zit een hoop spam op de site zelf (ongevraagde en vermomde reclame), maar als je dat eenmaal weet kijk je daar gewoon over.

Ik vind het iig een leuke manier om te communiceren met vrienden en oude kenissen zonder echt te mailen of bellen, een manier om op luchtige wijze in contact te blijven, zodat je niemand echt uit het oog verliest.

En af en toe haal ik ook gewoon onbekenden binnen, ik vind het leuk om mensen van over heel de wereld te leren kennen (alhoewel "kennen" natuurlijk een groot woord is op Facebook )
    La belle image c'est une géometrie modulée par le coeur - Willy Ronis

Heb mij ook maar lid gemaakt.
    Ik snap nog niet veel van dat hele faceboekgedoe

Danny
    SeALbe

Ik ben ook lid op facebook, maar ik zit er echt maar héél zelden op...

Heb mij dan maar direct aangemeld op twitter ook!
    SeALbe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
    Heb mij dan maar direct aangemeld op twitter ook!
    misschien kan je zo ook nog eens langslopen bij 'Netlog'

Facebook, Netlog en Twitter hebben we hier onlangs geblokkeerd.

Sommigen zijn daar niet zo happy mee blijkbaar.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

ondertss heb ik zo een appelzeegroen vermoeden dat TS al helemaal over zijn FB trauma heen is
    Scotty... beam me up !!!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Facebook
    Door hurray in forum Dieren
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 30 augustus 2008, 08:30

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten