Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exell fiche interestberekening ? Wie heeft een Rabo Gift account?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Exell fiche interestberekening ? Wie heeft een Rabo Gift account?

    Heeft er iemand een voorgemaakte exell-fiche of kun je dit ergens downloaden, waar je het percentage van je bank kan invullen en het bedrag dat je per maand spaart, om zo een overzicht te hebben over x-aantal jaar? We zouden vanaf April beginnen sparen, ik ken wat van Exell, maar het is precies niet zo overzichtelijk wat ik hier in elkaar stak

    Iemand een Rabo gift account ? Denk dat dit de enige flexibele rekening is waarbij je vb €50/maand kan sparen voor je kind, en je bvb €2500 hebt samengespaard dat je het terug kan afhalen om te beleggen in een fonds met kapitaalbescherming van 10-15%, en later terug storten op deze gift account voor je kind? Heb een mailtje naar de bank gestuurd, maar misschien hebben nog mensen hier zo'n flexibele gift account voor hun kind.

  • #2
    Re: Exell fiche interestberekening ? Wie heeft een Rabo Gift account?

    Kan dit helpen ?

    Comment


    • #3
      Re: Exell fiche interestberekening ? Wie heeft een Rabo Gift account?

      Heb eens een "domme" poging gedaan met excel. File kan je (hier) vinden (is een .xlsx file).

      Normaal zal het wel korter kunnen, ... .

      Gewoon de gele getallen aanpassen, en je krijgt (denk ik) alle info voor 10 jaar ver...
      Heb er ook de getrouwheidsintrest aan toegevoegd, maar als je die niet nodig hebt, zet je dat gewoon op nul...

      Ik ga er dus vanuit dat je de 1e januari van het 1e jaar je startkapitaal stort, en de verdere maandelijkse stortingen telkens de laaste dag van de maand.
      Groeten,

      Polleke

      Comment

      Working...
      X