Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

even vertellen.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • even vertellen.....

    hoi forumleden,

    ik ben al een 3 tal jaren af en aan op het forum, niet omdat ik het hier niet leuk vind of dat iemand mij zou "gekwest" hebben
    ik heb inwonende ouders, moeder hulpbehoevend en papa diagnose longkanker.....
    even ging het goed met papa en gingen we veel naar buiten waar ik dan foto's maakte iedere keer het kon
    maar sinds een 5 tal weken gaat het bergaf en heb ik gewoon geen tijd meer voor het fotograferen en hier op het bd te komen
    papa staat op de lijst voor palliatieve zorg.....nog maar de vraag of hij die nog zal krijgen

    ik wou het maar even laten weten......zodat mijn "raar" gedrag niet verkeerd begrepen wordt

    vele groetjes iedereen en zeker tot later
    aline
    groetjes aline

  • #2
    Re: even vertellen.....

    Aline,

    We trekken hier geen conclusies hoor. Iedereen is welkom wanneer hij/zij tijd en/of zin heeft.
    Veel sterkte bij het ondersteunen van je ouders in een toch wel moeilijke periode.

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: even vertellen.....

      sterke hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: even vertellen.....

        Veel sterkte, we zien je wel terugkomen!

        Comment


        • #5
          Re: even vertellen.....

          bedankt voor de morele steun

          tot later
          aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: even vertellen.....

            Doe de dingen die je moet doen naar je gevoel aline.
            Dat heeft je later de meeste voldoening.
            Veel sterkte alvast. Ik kan ervan meepraten en wees gerust je bent niet alleen.

            En als het es past kom je nog maar eens piepen op BD
            Groetjes xavier

            Comment


            • #7
              Re: even vertellen.....

              Laat nu maar eventjes alles los, laat maar even alles vallen, en trek je maar
              niets aan van deze wereld en zijn besognes. Nog veel mooie en ontroerende
              momenten met de man die je het leven schonk. Ooit. Toen hij nog jong was
              en sterk en je leerde lopen en leerde fietsen en soms kwaad was, maar je
              wist: als iedereen tegen me is, als iedereen me laat vallen, kon ik nog altijd
              bij hem terecht. Ik ga niet schrijven veel sterkte; maar veel tederheid want
              daarin schuilt vaak ook echte schoonheid...

              Comment


              • #8
                Re: even vertellen.....

                Aline, prachtig dat je dat hier zo kan verwoorden.
                Je bent niemand iets schuldig en misschien steldde niemand er zich vragen bij, maar het feit dat jij dat wel doet, en het hoe en waarom hier neerschrijft, toont aan dat jij een persoon bent die gevoelens en respect belangrijk vindt.
                Geniet van de mooie momenten. Geniet van alles, alles dat je omringt, alles dat je ziet, ruikt en voelt! Samen met je papa.
                Probeer niet verdrietig te zijn om wat zal gebeuren maar gelukkig om het geen je NU hebt.
                Als het moment van afscheid komt, gaat je papa graag een gelukkige dochter zien, ben er zeker van hij fier op je is, en hij boft maar met je!
                Je staat niet alleen!
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: even vertellen.....

                  hallo lieve mensen

                  hier ben ik dan terug.....
                  papa is overleden, zoals we verwacht hebben....hij heeft de pallieatieve niet gehaald, maar is door de beste zorgen omringd geworden in het ziekenhuis, iedereen heeft zijn best gedaan om het hem zo comfortabel mogelijk te maken
                  na een periode van eerste rouw, zijn we nu de berg weer omhoog aan het stappen, stapje voor stapje
                  de computer had het ook laten afweten, zodoende een nieuw moeten aanschaffen en ben nu bezig met de installatie van programma's
                  ondertussen toch enkele malen gaan fotograferen, en binnenkort ga ik er weer helemaal voor....
                  ik hoop hier nu weer een mijn ei kwijt te kunnen en veel te leren......
                  en weer contact te hebben met zoveel leuke mensen die elkaar willen helpen....
                  bedankt aan iedereen voor de fijne woorden, en nu weer vooruit...

                  vele groetjes aline
                  groetjes aline

                  Comment


                  • #10
                    Re: even vertellen.....

                    Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                    hallo lieve mensen

                    hier ben ik dan terug.....
                    papa is overleden, zoals we verwacht hebben....hij heeft de pallieatieve niet gehaald, maar is door de beste zorgen omringd geworden in het ziekenhuis, iedereen heeft zijn best gedaan om het hem zo comfortabel mogelijk te maken
                    na een periode van eerste rouw, zijn we nu de berg weer omhoog aan het stappen, stapje voor stapje
                    de computer had het ook laten afweten, zodoende een nieuw moeten aanschaffen en ben nu bezig met de installatie van programma's
                    ondertussen toch enkele malen gaan fotograferen, en binnenkort ga ik er weer helemaal voor....
                    ik hoop hier nu weer een mijn ei kwijt te kunnen en veel te leren......
                    en weer contact te hebben met zoveel leuke mensen die elkaar willen helpen....
                    bedankt aan iedereen voor de fijne woorden, en nu weer vooruit...

                    vele groetjes aline
                    Welkom "terug" Aline, sterkte met de verdere verwerking maar met een camera in de hand zou het wel eens kunnen helpen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: even vertellen.....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                      Welkom "terug" Aline, sterkte met de verdere verwerking maar met een camera in de hand zou het wel eens kunnen helpen.
                      Mooi gezegd. Je vader zou trots op je zijn, dus neem maar gerust je camera terug in de hand,
                      en je hoeft zeker niet bang te zijn om terug te kunnen lachen en gelukkig te zijn, zo had hij het
                      vast wel gewild.
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: even vertellen.....

                        bedankt sultana en jill.tje
                        zeker weten dat papa het graag zou zien dat ik mijn geliefde hobby weer opneem
                        groetjes aline

                        Comment


                        • #13
                          Re: even vertellen.....

                          Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                          hallo lieve mensen

                          hier ben ik dan terug.....
                          papa is overleden, zoals we verwacht hebben....hij heeft de pallieatieve niet gehaald, maar is door de beste zorgen omringd geworden in het ziekenhuis, iedereen heeft zijn best gedaan om het hem zo comfortabel mogelijk te maken
                          na een periode van eerste rouw, zijn we nu de berg weer omhoog aan het stappen, stapje voor stapje

                          bedankt aan iedereen voor de fijne woorden, en nu weer vooruit...

                          vele groetjes aline
                          Dag aline.
                          Ik heb niet zolang geleden hetzelfde meegemaakt. Er moet tijd overheen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: even vertellen.....

                            Dag Aline,

                            Zo'n 5 weken geleden ben ik mijn mama verloren. Dus ook van mijn kant mijn medeleven,
                            Het doet wat met een mens, en iedereen verwerkt het op zijn manier.
                            Neem gerust de draad op met je hobby, en geniet van het leven. Denk aan de mooie herinneringen, want zonder die herinneringen was er ook geen verdriet.

                            Comment

                            Working...
                            X