Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson R800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson R800

    Hallo,

    Ben van plan om deze printer aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring mee, zowel positief als negatief, graag zou ik het horen dan.

    groetjes


    Alex
    Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

  • #2
    Re: Epson R800

    Oorspronkelijk geplaatst door Alex1 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ben van plan om deze printer aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring mee, zowel positief als negatief, graag zou ik het horen dan.

    groetjes


    Alex
    ik heb 'm, en hij is geweldig goed en duur (zeker in inkt) en traag...
    Hij is in ieder geval beter dan m'n HP5550C, en ook beduidend beter dan m'n Picturemate 500.
    In de laatste Testaankoop staat hij derde achter 2 Canons voornamelijk omdat hij zo traag en duur is, maar over die Canons heb ik zo m'n twijfels. Met een profiel van marc-en-ciel is hij echt top !

    Comment


    • #3
      Re: Epson R800

      Hier ook heel tevreden van mijn epson r800.
      Prachtige kleuren. Krijg op mijn printer wat ik zie op mijn scherm.
      Geen onnodige testjes om een goede foto te krijgen. Verpillen van papier en inkt, is gedaan voor mij. Direct van de eerste keer goed.
      Het feit dat de prints direct drrog zijn, is ook wel handig.

      Gebruik wel altijd goed papier. Canon en illford, geven bij mij zeer goede resultaten.
      Inderdaad wel zeer kostelijk in inkt. Vooral de gloss optimizer, vliegt er door.


      Groeten
      JO
      Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

      Comment

      Working...
      X