Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

    Heeft er iemand een emailadres van Proximus om een klacht in te dienen? Op hun site wordt je gewoon rond gestuurd zonder dat je ook maar enige mogelijkheid tot contact vindt.

    Die chat al geprobeerd? Enige dat daar gebeurt zijn standaard antwoorden van een bot.

    Ik krijg hier al dagen aan een stuk spam die zogezegd van bij hun komt. Maar hun "spamfilter" laat diat allemaal door alhoewel het duidelijk allemaal phishing is. Een nieuwsbrief waar ik me op ingeschreven heb die komt wel in de spam. En geen enkele mogelijkheid om een whitelist aan te maken, filter uit te zetten, te bepalen waar email toekomt.

  • #2
    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

    Welk email programma gebruik je?
    Kan je daar de mail niet automatisch naar de spam map laten sturen?
    Mcv
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

      in het programma wel ja. Enig probleem is dat proximus ofwel zijn fikken van de email moet houden ofwel iets gebruiken dat werkt. Ik ben het beu om elke dag mijn filters te moeten aanvullen en de mail die ik wil lezen uit de spamfolder te halen.

      Nogal lastig om filteren als de email van @proximus.be of @proximus.com komt. Moest ik al hun rekeningen ook zo filteren dan zal je ze wel horen.
      Last edited by Spanik; 16 december 2021, 20:58.

      Comment


      • #4
        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

        Die "chat" is ook knudde... Eigenlijk is dat een soort trage bot die gewoon dezelfde antwoorden stuurt dan de website. Dezelfde keuzes, dezelfde antwoorden... Als je ietsintypt dat wat lang is of een moeilijk woord bevat dan begrijpt hij het niet en moet je een eenvoudigere vraag stellen. Doe dan niks hé. Zet gewoon een emailadres...

        Code:
        proximus assistant is onbruikbaar.
        21:49 bot : 
        assistant_icon
        Proximus Assistant
        Ai, dan heb ik je niet goed begrepen.
        21:49 bot : Ik snap het best korte vragen, zoals 'Ik ben mijn PIN vergeten' of 'Ik begrijp niet waarom mijn factuur zo hoog is'.
        21:49 bot : Kan je je vraag iets anders uitdrukken?

        Comment


        • #5
          Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

          Het Proximus forum al geprobeerd? https://nl.forum.proximus.be/

          Comment


          • #6
            emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

            Ik snap niet waarom men steeds meteen met klachten dreigt en niet gewoon hulp kan zoeken, daar komt men anders veel verder mee.
            Spam is ook niet de schuld van de provider, maar van diegene dat spam verstuurt en in veel gevallen zelfs door zelf zijn e-mailadres op te geven waar niet alles zo correct verloopt.

            Hoe inventiever de verzender wordt, hoe moeilijker het wordt om spam te filteren.
            Telkens andere teksten, telkens andere afzenders, …

            Contactgegevens staan ook bovenaan de website en er zijn meerdere mogelijkheden om hulp te zoeken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

              Die oerdebiele bots moesten verboden worden. De meest komplete onzin dat die uitkramen.

              Mochten ze die ondingen nu programmeren met vragen en oplossingen van NIET oerklassieke vragen ipv het rijtje erin te stoppen van de teksten van hun site zelf...

              Misschien eens van uw oren maken op hun Facebook of Twitter, meestal volgen de schaarse medewerkers dat nog een beetje, want dat ziet iedere bezoeker.

              En de 0800-22800 ? of is die afgeschaft ?
              Last edited by nete; 16 december 2021, 22:48.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Die oerdebiele bots moesten verboden worden. De meest komplete onzin dat die uitkramen.
                Nog erger dan call-centers waar vrijwel geen mens zit en je eindeloos aan de lijn hangt, want "het is drukker dan normaal".

                Misschien eens van uw oren maken op hun Facebook of Twitter, meestal volgen de schaarse medewerkers dat nog een beetje, want dat ziet iedere bezoeker.
                Als men systemen anders wil gebruiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, dan kan men alles bekritiseren. [emoji849]

                Meer en meer bedrijven gebruiken chat bots en dat komt de meerderheid van de klanten ten goede.
                De meeste klanten bellen met steeds terugkerende simpele vragen waar een eenvoudig antwoord volstaat.
                Door deze zo te behandelen blijven de medewerkers beschikbaar voor mensen die een verdere behandeling van hun vraag nodig hebben.
                Beetje vergelijkbaar met een bankautomaat … daar ga je voor simpele verrichtingen en de medewerkers blijven beschikbaar voor klanten die echt iemand moeten kunnen spreken.
                Het vervangt geen mensen, het is een hulpmiddel om de klant sneller te dienen. [emoji6]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Als men systemen anders wil gebruiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, dan kan men alles bekritiseren. [emoji849]

                  Meer en meer bedrijven gebruiken chat bots en dat komt de meerderheid van de klanten ten goede.
                  Geloof je dat nu echt ???
                  De antwoorden die die ondingen kunnen geven zijn de zinnetjes die ze uit de site halen en je ook daar kan lezen.
                  Wijk je één letter af van de oerklassieke vragen dan valt zo'n bot in duigen.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Het vervangt geen mensen, het is een hulpmiddel om de klant sneller te dienen. [emoji6]
                    De mop van het jaar.
                    Mocht zo'n bot nu, als hij het niet weet, schrijven: "ik begrijp je vraag niet, ik verbind je door met een levende chatter" dan zou het waardevol kunnen zijn en nuttig.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      De mop van het jaar.
                      Mocht zo'n bot nu, als hij het niet weet, schrijven: "ik begrijp je vraag niet, ik verbind je door met een levende chatter" dan zou het waardevol kunnen zijn en nuttig.
                      Nete, van u kunnen we natuurlijk niets anders verwachten dan iets negatiefs.
                      Maar u heeft vermoedelijk betere oplossingen geboden waaruit alle bedrijven nog kunnen leren.

                      Eenvoudige vraag, jullie hadden vroeger toch een winkel als ik me niet vergis?
                      Welk perfect systeem hadden jullie om klanten 24/7/365 te antwoorden? [emoji848]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Als men systemen anders wil gebruiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, dan kan men alles bekritiseren. [emoji849]
                        Meer en meer bedrijven gebruiken chat bots en dat komt de meerderheid van de klanten ten goede.
                        De meeste klanten bellen met steeds terugkerende simpele vragen waar een eenvoudig antwoord volstaat.......................................... ......................
                        ....................................
                        De AI van die systemen gaan met de tijd verbeteren.
                        Ze gaan dan ook moeilijkere vragen kunnen beantwoorden.
                        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                        Comment


                        • #13
                          emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                          De AI van die systemen gaan met de tijd verbeteren.
                          Ze gaan dan ook moeilijkere vragen kunnen beantwoorden.
                          Dat verbetert inderdaad met de tijd en elke vraag dat hierdoor afgehandeld kan worden, maakt een persoon vrij om complexere vragen of problemen aan te pakken.
                          En tijden veranderen, vooral klanten hun vereisten veranderen ook.
                          Vroeger was men tevreden als men een brief stuurde naar een bedrijf en men na drie weken al een antwoord had.
                          Heden willen de meeste mensen 24/7 hun info meteen bekomen, men moet dag en nacht ter beschikking staan en alles direct kunnen regelen.
                          Mensen vergeten maar al te vaak dat ze niet alleen zijn. [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            De antwoorden die die ondingen kunnen geven zijn de zinnetjes die ze uit de site halen en je ook daar kan lezen.
                            Niemand verplicht u die te gebruiken, dat is een vrije keuze die je dan zelf maakt.
                            Er bestaan nog veel andere kanalen om contact op te nemen. [emoji6]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ik snap niet waarom men steeds meteen met klachten dreigt en niet gewoon hulp kan zoeken, daar komt men anders veel verder mee.
                              .....
                              Contactgegevens staan ook bovenaan de website en er zijn meerdere mogelijkheden om hulp te zoeken.
                              https://www.proximus.be/support/nl/i...vermijden.html
                              Wel, ik wil een klacht neerleggen omdat
                              - geen enkele van de manieren om hun te bereiken werkt. Moest je die link van jou echt eens proberen verder te gaan dan zal je zien dat eender wat je klikt, je steeds in een rondje draait zonder dat er een antwoord komt. Klik op de contactgegevens bovenaan en vroeg of laat kom je weer op die link van jou.
                              - al de opties die ze aangeven om spam in hun systeem te filteren niet werken
                              - ze geven bvb aan dat je kan instellen in welke directory spam terecht komt. Dat klopt, je kan zeggen dat je de spam in je inbox wil. Enkel blijft de spam in je "spam" folder komen.
                              - je kan aangeven welke ontvanger je niet als spam wil. Je kan dat inderdaad ingeven, maar als je het venster verlaat is dat gewist. Die instelling wordt niet bewaard.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Als men systemen anders wil gebruiken dan waarvoor ze bedoeld zijn, dan kan men alles bekritiseren. [emoji849]

                              Meer en meer bedrijven gebruiken chat bots en dat komt de meerderheid van de klanten ten goede.
                              De meeste klanten bellen met steeds terugkerende simpele vragen waar een eenvoudig antwoord volstaat.
                              Voor je aan die bot komt ben je al zeker door al de schermen gelopen met die vragen. Je komt bij die bot terecht als jouw vraag er niet tussen staat. Ik denk ook dat een vraag als "emailadres om een klacht in te dienen" niet bepaald ingewikkeld is. Eerlijk gezegd, ik ben intelligentere bots tegengekomen 25 jaar gelezen.

                              Ergste is dat hun systeem met de telefoon net al even idioot is.

                              Comment

                              Working...
                              X