Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

    Je kan inderdaad zeggen dat klantendienst hopeloos is bij proximus.

    Ik ging volgens die kerel die ik aan de telefoon kreeg een email krijgen om (minstens 3) voorbeelden van de spam terug te sturen. Raad eens.... inderdaad, 2 dagen later nog niets. Misschien zit hun email in mijn spam bak...

    Comment


    • #32
      Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Dus toch hopeloos met die debiele bot als kampioen ?
      Ja nete, ge hebt gelijk … alles is debiel wat niet naar je zin is. [emoji1785]

      Als men koppig blijft zijn en zijn gedachten enkel op die chat bot blijft zetten om te kunnen klagen, dan gaat er nooit een oplossing komen voor die spam waar toch niemand iets aan kan doen.

      Er zijn twee topics lopende … spam via Proximus en spam via Telenet, heeft weinig of niks met de provider te maken.
      Zelfs als je zelf een spam-filter gebruikt, dan nog kan je niet alles wegfilteren omdat de afzender en inhoud van die mails steeds verandert.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Nete, van u kunnen we natuurlijk niets anders verwachten dan iets negatiefs.
        Maar u heeft vermoedelijk betere oplossingen geboden waaruit alle bedrijven nog kunnen leren.

        Eenvoudige vraag, jullie hadden vroeger toch een winkel als ik me niet vergis?
        Welk perfect systeem hadden jullie om klanten 24/7/365 te antwoorden? [emoji848]
        Je komt weer met een totaal irrelevante vergelijking op de proppen. Ik had geen echte winkel, ik verkocht wel computeronderdelen die men kwam afhalen.
        Ik had toen nog geen online bestel-website, dus men stuurde een mail of belde me (overdag) op voor een bestelling. Na een beltoon of twee kregen ze mij aan de lijn.
        Dus kompleet absurd om te vergelijken met een mastodont als Proximus (waar ik, nota bene, voor de meestal technische vragen, die ik telefonisch stelde voor anderen (ikzelf ben Telenetter), vrij tevreden ben).

        Maar een chat-bot op poten stellen die niks meer is dan een copy-paste van zinnetjes uit hun eigen website (als je tenminste de vragen van diezelfde website gebruikt) vind ik beschamend voor een communicatiebedrijf.
        Maar u wil uiteraard nooit toegeven dat zoiets stom de klant oneindig meer irriteert dan helpt. Nog eens: als die chatbot, als hij het niet weet of niet begrijpt, u automatisch zou doorverbinden met een MENS met een IQ hoger dan de 0,0 van zo'n chatbot, dan zou het tenminste enig nut hebben.
        Last edited by nete; 19 december 2021, 11:42.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #34
          emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Je komt weer met een totaal irrelevante vergelijking op de proppen. Ik had geen echte winkel, ik verkocht wel computeronderdelen die men kwam afhalen.
          Ik had toen nog geen online bestel-website, dus men stuurde een mail of belde me (overdag) op voor een bestelling. Na een beltoon of twee kregen ze mij aan de lijn.
          Dus kompleet absurd om te vergelijken met een mastodont als Proximus (waar ik, nota bene, voor de vragen die ik telefonisch stelde voor anderen (ikzelf ben Telenetter), vrij tevreden ben.

          Maar een chat-bot op poten stellen die niks meer is dan een copy-paste van zinnetjes uit hun eigen website (als je tenminste de vragen van diezelfde website gebruikt) vind ik beschamend voor een communicatiebedrijf.
          Maar u wil uiteraard nooit toegeven dat zoiets stom de klant oneindig meer irriteert dan helpt. Nog eens: als die chatbot, als hij het niet weet of niet begrijpt, u zou doorverbinden met een MENS, dan zou het tenminste enig nut hebben.
          Uw commentaar op een chat bot is volledig van de pot gerukt omdat u zo koppig bent niet te willen begrijpen waarvoor dit dient!

          En in het geval een link naar een e-mail zou ontbreken op een website, dan heeft dat geen knijt te maken met de chat bot zelf.

          En als je een “mens” wil spreken, neem dan de telefoon en bel!
          Als je met een chat bot bezig bent, dan heb je daar zelf de keuze voor gemaakt want niemand dwingt u daar iets in te typen, die keuze heb je zelf gemaakt!
          Er zijn mensen die goed kunnen zoeken op een website, anderen niet en vinden (meestal dezelfde antwoorden) sneller via een chat bot.
          En ja, een chat bot is iets dat moet opgebouwd worden en met verloop van tijd steeds meer en meer antwoorden zal kunnen bieden, dat is net hetzelfde met een FAQ.

          En nog iets … e-mail is per definitie voor niet dringende zaken, waarom moet het dan tijdens een WE meteen aangepakt worden?
          Komt een e-mail niet toe, mogelijks is er iets fout gelopen … even terugbellen om te zien wat er fout liep en de kans geven het te corrigeren.
          Of kan niemand meer op een normale manier communiceren?



          En wat uw voorbeeld betreft … ook zij kregen ze blijkbaar niet 24/7 te pakken, alleen overdag.
          En als je iemand aan de lijn had voor een bestelling en er belden nog twee anderen op hetzelfde moment … die werden meteen te woord gestaan binnen de 20 seconden? [emoji849]
          Neen, het was bezet en die belden later nog eens terug.
          Uw klanten waren misschien wat menselijker en wisten dat zoiets niet tijdens de nacht, WE of feestdag moest … waarom moet alles steeds binnen de minuut 24/7 kunnen als het anderen bedrijven betreft?
          Heel relevant nete … je eist gewoon van anderen wat je zelf nooit kan waarmaken.
          Last edited by VerSeg; 19 december 2021, 12:02.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

            Dit stond in #7: En de 0800-22800 ? of is die afgeschaft ?
            Maar mijn oordeel over het nut van de huidige copy-paste chatbots blijf onverminderd: b*lsh*t
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Dit stond in #7: En de 0800-22800 ? of is die afgeschaft ?
              Maar mijn oordeel over het nut van de huidige copy-paste chatbots blijf onverminderd: b*lsh*t
              U ziet nergens nut in, maar u heeft ook nooit meer dan een miljoen klanten gehad zoals sommige bedrijven en ook geen klanten die voor een mug en een scheet 24/7 een reactie willen. [emoji848]
              Providers, overheid, transport, … op alles heb je commentaar, ook al ben je er niet bij betrokken.
              Probeer eens positiever te zijn. [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #37
                Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Zelfs als je zelf een spam-filter gebruikt, dan nog kan je niet alles wegfilteren omdat de afzender en inhoud van die mails steeds verandert.
                Ofwel doe ik het zelf ofwel doet de provider het. Maar proximus laat de keuze niet. Proximus wil absoluut zelf filteren en maakt er een zootje van. In de spam box komt enkel legitieme email en alle spam komt er gewoon door. Maar je kan die rotzooi niet uitschakelen. Dus moet je EN zelf filteren EN elke dag gaan kijken welke correcte email ze nu weer in de spam gestoken hebben. Daar wringt het.

                Eerlijk gezegd mogen ze van mij hun filter uitzetten. Als ik het zelf moet doen ok. Maar dan blijven ze met hun fikken van alle email af.

                Verder klopt er ook geen bal van de rest van wat je daar in het screenshot gezet hebt. Er staat bovenaan "een klacht indienen per telefoon of per email". Wel, per email kan je geen klacht indienen. Probeer maar via hun "contactpagina". Maar ja, gemakkelijker de eerste de beste link tonen.

                Comment


                • #38
                  Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Probeer eens positiever te zijn. [emoji6]
                  Dit:
                  een mastodont als Proximus (waar ik, nota bene, voor de meestal technische vragen, die ik telefonisch stelde voor anderen (ikzelf ben Telenetter), vrij tevreden ben)

                  stond nochtans in #33.

                  Ik heb al een paar keer elders zo'n chatbot klucht eens uitgeprobeerd (meestal staat het niet vermeld dat het zo'n onding is en denk je dat er een mens achter die chat knop zit...)
                  ALTIJD geweldig irritant ipv van behulpzaam. Want dan typ je iets als "Geachte, ik heb een vraagje over dit of dat en ik vind het antwoord niet direct op de website".
                  Je typt dan ineens ook de vraag in detail uit, zodat die "persoon" direct alle info heeft.
                  Moet ik het antwoord van dat stom ding ook typen ? OK, omdat het zo kort is: "Sorry, ik begrijp het niet". Geweldige meerwaarde hoor.
                  Last edited by nete; 19 december 2021, 12:33.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #39
                    Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Dit:
                    een mastodont als Proximus (waar ik, nota bene, voor de meestal technische vragen, die ik telefonisch stelde voor anderen (ikzelf ben Telenetter), vrij tevreden ben)

                    stond nochtans in #33.

                    Ik heb al een paar keer elders zo'n chatbot klucht eens uitgeprobeerd (meestal staat het niet vermeld dat het zo'n onding is en denk je dat er een mens achter die chat knop zit...)
                    ALTIJD geweldig irritant ipv van behulpzaam. Want dan typ je iets als "Geachte, ik heb een vraagje over dit of dat en ik vind het antwoord niet direct op de website".
                    Je typt dan ineens ook de vraag in detail uit, zodat die "persoon" direct alle info heeft.
                    Moet ik het antwoord van dat stom ding ook typen ? OK, omdat het zo kort is: "Sorry, ik begrijp het niet". Geweldige meerwaarde hoor.
                    Zagen om te zagen noemt men dit, altijd kritiek en nooit iets opbouwend. [emoji1785]
                    Triestig!
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Zagen om te zagen noemt men dit, altijd kritiek en nooit iets opbouwend. [emoji1785]
                      Triestig!
                      Altijd kritiek op anderen die kritische vragen stellen maar nooit zelf een antwoord geven?

                      Comment


                      • #41
                        Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                        Ofwel doe ik het zelf ofwel doet de provider het. Maar proximus laat de keuze niet. Proximus wil absoluut zelf filteren en maakt er een zootje van. In de spam box komt enkel legitieme email en alle spam komt er gewoon door. Maar je kan die rotzooi niet uitschakelen. Dus moet je EN zelf filteren EN elke dag gaan kijken welke correcte email ze nu weer in de spam gestoken hebben. Daar wringt het.

                        Eerlijk gezegd mogen ze van mij hun filter uitzetten. Als ik het zelf moet doen ok. Maar dan blijven ze met hun fikken van alle email af.
                        Zoals je dus wel kon raden ben ik Proximus klant. Maar van massa's spammail en legitieme mail die in mijn spam-map terecht komt kan ik gelukkig niet klagen.

                        We krijgen wel ooit spam, 99% op mijn vrouw haar mailadres, wat ergens de oorzaak aanduidt. Haar mailadres moet ergens op een manier in een spambot zijn terecht gekomen. Gestolen, verkocht, weet ik veel hoe. Ikzelf krijg er misschien 1 of 2 per jaar. Het is gewoon onvermijdelijk, maar aan massa-spam ben ikzelf tot dusverre ontsnapt.

                        Punt is, sommige weken krijgen we (mijn madam) 10 spam mails, per week wel te verstaan. Die zend ik door naar verdacht@safeonweb en ik pas mijn spamfilter aan. Daarna gebeurt er weer lange tijd niks qua spam.
                        Mijn (skynet) spambox heeft nog nooit één mail ingestoken, ook geen legitieme. Nog nooit! In mijn spamfilter stuur ik spam door en daarna naar de prullenbak.
                        Mijn googlemail spambox daarentegen moet ik dagelijks legitieme mail naar de inbox verplaatsten. Maar op googlmail krijg ik wel regelmatig bedelmails en win ik fortuinen. Die mail komt niet in de spam.

                        Dat is mijn ervaring.

                        Comment


                        • #42
                          Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Zagen om te zagen noemt men dit, altijd kritiek en nooit iets opbouwend. [emoji1785]
                          Triestig!
                          Kijk, als je voorraad echte of erbij gesleurde argumenten op is, dan is het ineens zagen om te zagen. Ik beweer niet dat zo'n botteke binnen misschien een jaar of vijf de intelligentie zal hebben van een kleuter van een jaar of drie, ik beweer dat het op dit moment geen jota meerwaarde heeft omdat het nu enkel een copy-paste verhaal is van zinnetjes uit de website.
                          Je mag altijd vertellen wat jij als antwoord zal krijgen als je de "normale" vraag stelt uit bovenstaand voorbeeld aan zo'n bot, denkend dat er een mens zal antwoorden. Als ik weet dat het een bot is begin ik er gewoon niet eens aan, tenzij ik eens goed wil lachen...
                          Last edited by nete; 19 december 2021, 16:47.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #43
                            Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                            Altijd kritiek op anderen die kritische vragen stellen maar nooit zelf een antwoord geven?
                            Neen man, u verdraait het nu.
                            U heeft een probleem, hetgeen u als oplossing zoekt is een klacht indienen.
                            Dat een probleem niet plezant is, alle begrip voor, maar men klaagt over de verkeerde.
                            Wat ik veel erger vind en onmenselijk is steeds de reacties van personen die er niet bij betrokken zijn maar steeds de eerste zijn om op “alles en iedereen” extreme kritiek te geven.
                            De reacties van onder andere nete zijn geen kritische vragen, dat zijn tot het extreme toe verwijten zonder enige gegronde basis!
                            En ja dat is iets dat niet door de beugel kan, hij uit daarmee ook kritiek op medemensen die zich de ganse dag inzetten om anderen te helpen.
                            Dat hij eens zelf op een helpdesk gaat zitten, de mening zal snel veranderen als hij ziet wat er allemaal voor klanten gedaan wordt.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Kijk, als je voorraad echte of erbij gesleurde argumenten op is, dan is het ineens zagen om te zagen. Ik beweer niet dat zo'n botteke binnen misschien een jaar of vijf de intelligentie zal hebben van een kleuter van een jaar of drie, ik beweer dat het op dit moment geen jota meerwaarde heeft omdat het nu enkel een copy-paste verhaal is van zinnetjes uit de website.
                              Je mag altijd vertellen wat jij als antwoord zal krijgen als je de "normale" vraag stelt uit bovenstaand voorbeeld aan zo'n bot, denkend dat er een mens zal antwoorden. Als ik weet dat het een bot is begin ik er gewoon niet eens aan, tenzij ik eens goed wil lachen...
                              Hoogste boom in nete, uw zever ben ik beu!
                              En ze mogen me bannen en zelfs deleten, dan betaal ik tenminste ook niet meer voor arrogante respectloze mensen zoals u!
                              Ja, steeds kritiek geven op anderen is een gebrek aan respect!
                              Er zijn mensen die dag en nacht werken, in WE en op feestdagen, zou jij het willen doen?

                              Zeg ook eens wie jij ooit geholpen hebt door alleen maar kritiek te geven?
                              Daar is ook niemand iets mee!

                              En tegen wat ge zelf denkt, ik probeer altijd mensen te helpen wanneer die dat op een respectvolle manier vragen.
                              Vraag maar eens aan Red Falcon, ik stuur zelfs reserve stukken van eigen pc op om te helpen.
                              Ziek of niet, ik help altijd als iemand hulp nodig heeft.
                              Last edited by VerSeg; 19 december 2021, 18:31.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: emailadres bij proximus voor een klacht in te dienen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Je mag altijd vertellen wat jij als antwoord zal krijgen als je de "normale" vraag stelt uit bovenstaand voorbeeld aan zo'n bot, denkend dat er een mens zal antwoorden. Als ik weet dat het een bot is begin ik er gewoon niet eens aan, tenzij ik eens goed wil lachen...
                                Als je die pagina eens zelf zou doorlopen en er wel aan zou beginnen, dan zou je zien dat je bij keuze “via chat” ook verder kan … tenminste tijdens werkuren.
                                Probeer het anders eens. [emoji6]

                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X