Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

email gegevens van klanten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • email gegevens van klanten

    Op mijn werk hebben wij een actie gedaan met onze klanten, die konden hun gegevens invullen en aan duiden om onze nieuwsbrief te ontvangen.
    Nu was het succes van deze actie véél groter dan we hadden verwacht.

    Nu willen wij al de klanten aanschrijven via mail maar ik weet niet of een dergelijk programma bestaat waar wij al de gegevens van de klanten kunnen in onderbrengen en ordenen. zodat we dit op een gemakkellijke manier kunnen controleren.

    Ik had eerst gedacht om dit gewoon via outlook te doen maar het is niet de bedoeling om een adressenlijst door te sturen met alle emailadresse nvan alle klanten.

    Wie kent een programma die in aanmerking kan komen?
    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

  • #2
    Re: email gegevens van klanten

    Je kan toch een mail maken met alle adressen in BCC (blind carbon copy)?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: email gegevens van klanten

      Inderdaad, ( ik doe de mail bv. van men fotoclub ) :
      je maakt een folder aan in je adressenlijst, met daarin je leden ( klanten) , en als je dan zegt nieuw, en je klikt op aan, ka je ineens die "subfolder "in je adresboek openen, iedereen selecteren, en dan en plaatsen bij BCC,, ( dus niet in "AAN" )
      En dan krijgt iedereen die mail aan, en kunnen wel zien van wie hij komt, maar kunnen niet zien naar wie hij nog is gestuurd..
      Heeeeeeeeeeel gemakkelijk

      Comment


      • #4
        Re: email gegevens van klanten

        In outlook is dat wel beperkt tot een bepaald aantal (en dat is afhankelijk van je provider).

        Er bestaat echte mailingsoftware, waar je dan ook alle gegevens kan in inbrengen (ook wie al heeft gereageerd, wat de reactie was, enz...). Met dergelijke software verstuur je elke mail apart.
        Het speelt dan echt geen rol of je 1 e-mail of 10000 verstuurt.

        In mijn vorige bedrijf was men ook bezig met dergelijke software te zoeken, maar helaas ben ik er te vroeg weg gegaan om je nog te kunnen meegeven welke het is geworden. Maar Google is hier ook weer je beste vriend.

        Als je het toch met Office wil doen : je kan e-mails ook personaliseren en zo versturen door afdruk samenvoegen te kiezen in Word, en een adresbestand (bv. excel). Zo worden ze ook apart verstuurd. Je hebt dan wel geen beheerprogramma om je mailingresultaten te verwerken...
        Last edited by polleke_cgc; 13 november 2008, 16:19.
        Groeten,

        Polleke

        Comment


        • #5
          Re: email gegevens van klanten

          Arclab Maillist (zie hier)

          Wordt bij ons op het werk gebruikt in verschillende groepen, opvolging, aantal gelezen, aantal reacties, ...

          Mvg,
          Tim

          Comment


          • #6
            Re: email gegevens van klanten

            Ik gebruik al een aantal jaren mail list king en nog steeds heel tevreden.

            gr,

            Comment


            • #7
              Re: email gegevens van klanten

              Als het echt over GROTE getallen gaan, gebruik dan een externe partner om uw mailing te doen (online firma'tjes genoeg).

              Het zou anders is kunnen zijn dat je de volgende dagen geen mail meer kan zenden of ontvangen omdat je massaal in verscheidene spam filters bent terechtgekomen.

              Die online bedrijven zijn gekend voor email marketing en die worden automatisch gefilterd waar ze het niet willen hebben, en op die manier is er geen probleem.

              Comment


              • #8
                Re: email gegevens van klanten

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
                Als het echt over GROTE getallen gaan, gebruik dan een externe partner om uw mailing te doen (online firma'tjes genoeg).
                Moet zelf niet over mega aantallen gaan. Zelfs reeds voor enkele honderden mailtjes. Ikzelf ben tegenwoordig heel tevreden van http://www.yourmailinglistprovider.com/nl/ om nieuwsbrieven uit te sturen, mensen de mogelijkheid geven zich uit te schrijven, mailingbestand te updaten, enz...

                En prijs valt heel goed mee, zonder zelf te moeten sukkelen met software of wat dan ook.

                p.

                Comment


                • #9
                  Re: email gegevens van klanten

                  Vergeet ook niet een "no reply" adres aan te maken op je server voor die actie apart,

                  en tijd te maken voor iemand die die delivery failures en dan toch die enkele leads die een onnozelaar toch naar "no reply" heeft gestuurd op te kuisen en te filteren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: email gegevens van klanten

                    Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                    Moet zelf niet over mega aantallen gaan. Zelfs reeds voor enkele honderden mailtjes. Ikzelf ben tegenwoordig heel tevreden van http://www.yourmailinglistprovider.com/nl/ om nieuwsbrieven uit te sturen, mensen de mogelijkheid geven zich uit te schrijven, mailingbestand te updaten, enz...

                    En prijs valt heel goed mee, zonder zelf te moeten sukkelen met software of wat dan ook.

                    p.

                    Ik heb zopas eens de free versie gedownload en uitgeprobeerd, en lijkt me inderdaad heel goed en zeer gebruikvriendelijk. bedankt voor de informatie.

                    Mvg Leyton
                    Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
                    De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

                    Comment

                    Working...
                    X