Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

    Wat verkiezen jullie?
    Met een fb groep is je prive nog gescheiden en krijgt elk lid een bericht bij nieuwe fotoalbums. Of op uw eigen account en uw groep samen je fotos updaten? ik zie dat fotografen soms hun eigen account gebruiken, vb Jan Verbeke

  • #2
    Re: Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

    lees eerst eens volgende topic door ivm met rechten van je foto's en feestboek
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

    Comment


    • #3
      Re: Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

      Beter een gescheiden account.
      Het is toch niet de bedoeling dat wie je foto's volgt, ook heel jouw privéleven kan volgen?

      Comment


      • #4
        Re: Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

        Uit mijn fb-foto`s kan je iets van mijn doen en laten destilleren, maar voor de rest zet ik ook helemaal niks wetenswaardigs over heel mijn niettemin razend boeiend privéleven op fb. Dat doet trouwens niemand, of denkt ge dat ze allemaal zo`n saai leven hebben, misschien.

        Comment


        • #5
          Re: Eigen Facebook fotogroep of alle fotos eigen account?

          Ja ik vind ook dat een afzonderlijke Facebookgroep beter is, dan kunnen mensen die je niet kennen vrijblijvend een kijkje nemen zonder meteen vrienden te moeten worden.

          Wel zou ik dan op m'n eigen account ook fotos zetten, want sommige mensen vergeten misschien een kijkje te nemen in je fotogroep.

          Comment

          Working...
          X