Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een record!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een record!!!

    1 reactie en toch in de HOF belanden... Straf!
    Wie doet beter...?

    Showcase haalt al niet meer het niveau, nu de HOF ook al...?

    Mvg,
    Frederic
    Last edited by Frederic De Smet; 16 maart 2009, 19:35. Reden: link toegevoegd

  • #2
    Re: Een record!!!

    Hey juppekes

    Eindelijk maak ik ook eens kans om in de HOF te geraken
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Een record!!!

      HOF is geen kwestie van zoveel mogelijk reacties halen.
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Een record!!!

        De wegen van een hovenier zijn ondoorgrondelijk.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Een record!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          HOF is geen kwestie van zoveel mogelijk reacties halen.
          Dat klopt en dat is zeker het geval in minder populaire onderdelen.
          Maar soms, en vooral in veel bezochte forumonderdelen, is het aantal reacties wel een goede 'meter'.
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: Een record!!!

            En een foto die stamt uit een topic van 2 januari : http://forum.belgiumdigital.com/f41/...le-244092.html , nu hij is het in elk geval waardig
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • #7
              Re: Een record!!!

              Zageventen ... zouden jullie ook zo reageren als het jullie foto was?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Een record!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                En een foto die stamt uit een topic van 2 januari : http://forum.belgiumdigital.com/f41/...le-244092.html , nu hij is het in elk geval waardig
                ik heb deze foto uit de kelder van BD gehaald om deze persoon proficiat te wensen met z'n verjaardag deze week is daar iets verkeerd aan
                wellicht is hij dan nu pas gezien door degene die bepaalt wat er in de HOF komt.
                het is thans een mooie foto al zou ik zelf niet graag onder de modder zitten
                en zo zijn er nog meer die uit de kelder worden gehaald
                moet je ook maar eens doe zie http://forum.belgiumdigital.com/f59/...bd-253180.html
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Een record!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                  ik heb deze foto uit de kelder van BD gehaald om deze persoon proficiat te wensen met z'n verjaardag deze week is daar iets verkeerd aan
                  wellicht is hij dan nu pas gezien door degene die bepaalt wat er in de HOF komt.
                  het is thans een mooie foto al zou ik zelf niet graag onder de modder zitten
                  en zo zijn er nog meer die uit de kelder worden gehaald
                  moet je ook maar eens doe zie http://forum.belgiumdigital.com/f59/...bd-253180.html
                  Helemaal niks verkeerd aan , prachtig werk van Lieven , en ja op z'n verjaardag nog eens zo leuk zeker
                  1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een record!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                    Wie doet beter...?
                    ik ga ervoor
                    Scotty... beam me up !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een record!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                      ik ga ervoor
                      Dan is 't in ieder geval niet te slim van er een link naartoe te plaatsen... Zo geraak je nooit aan een HOF met 0 reacties

                      Mvg,
                      Frederic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een record!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Zageventen ... zouden jullie ook zo reageren als het jullie foto was?
                        Eerlijk gezegd...? Ja! Dan zou ik zeker willen weten waarom hij alsnog in de HOF belandt met 1 enkele reactie, dan nog wel een reactie van Bouk die overal op reageert

                        Nu ja, 't antwoord is misschien wel simpel: hoe meer verschillende mensen in de HOF belanden, en vervolgens in de BOF, hoe meer BOF's die verkocht zullen worden. Misschien wordt daar wel op gemikt...

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een record!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Nu ja, 't antwoord is misschien wel simpel: hoe meer verschillende mensen in de HOF belanden, en vervolgens in de BOF, hoe meer BOF's die verkocht zullen worden. Misschien wordt daar wel op gemikt...

                          Mvg,
                          Frederic
                          Dat denk ik niet, want een boek met mindere foto's zal niet goed verkopen.
                          Althans dat zou ik toch niet kopen.
                          Mvg Tim

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een record!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Dat klopt en dat is zeker het geval in minder populaire onderdelen.
                            Nieuwsgierig als ik ben vraag ik dan het volgende: Hoe komt het dat er dan uit dit niet zo populaire forumonderdeel er deze week wél 4 HOF's komen, waaruit 1 HOFvermelding met slechts één enkele reactie, desondanks er uit verschillende forumonderdelen geen enkele HOF kwam terwijl daar wél foto's stonden die minstens even goed waren en wel een pak reacties kregen...

                            Oei... een ingewikkelde vraag

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een record!!!

                              ach maakt toch allemaal niet uit, ik troost me met de gedachte dat ikzelf er toch nooit zal inkomen dus......wie er dan wel inkomt maakt me totaal niet uit
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment

                              Working...
                              X