Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een record!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Een record!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Liliane, heb je nu nog niet door dat Leonidas een beetje een kleine deugniet is


    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    was je nu jarig of niet
    Ik ben hier in al die jaren nog nooit jarig geweest. Telkens als de datum nadert, verspringt die ineens. Geen idee wat dat is, misschien een virus of zo.

    Comment


    • #47
      Re: Een record!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht


      Ik ben hier in al die jaren nog nooit jarig geweest. Telkens als de datum nadert, verspringt die ineens. Geen idee wat dat is, misschien een virus of zo.
      Zonder twijfel.

      Soort zoekt soort.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #48
        Re: Een record!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
        Ik denk/hoop niet dat dit de bedoeling is.
        De HoF en het BoF zouden toch in zekere mate het uithangbord van BD moeten zijn.
        Steek daar matige foto's tussen en 't is naar de bom...
        Eens... maar ik vind persoonlijk wel dat er wel iets democratischer gestemd zou mogen worden m.b.t. de HoF
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #49
          Re: Een record!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Eens... maar ik vind persoonlijk wel dat er wel iets democratischer gestemd zou mogen worden m.b.t. de HoF
          Het zou niet beter zijn...
          Zeker niet als ik zie wat voor foto's soms de hemel worden ingeprezen.
          Mvg Tim

          Comment


          • #50
            Re: Een record!!!

            Gewoon de naam veranderen naar "BD mod's weekly choice", problem solved....
            Voor een buitenstaander komt "Hall of Fame" trouwens ook nogal pocherig over...

            Comment


            • #51
              Re: Een record!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
              Gewoon de naam veranderen naar "BD mod's weekly choice", problem solved....
              Voor een buitenstaander komt "Hall of Fame" trouwens ook nogal pocherig over...
              2x juist! De spijker op de kop. Gezien de inhoud van de HoF is deze naam veel te pocherig.
              Leden laten stemmen zal waarschijnlijk de kwaliteit niet ten goede komen, de kliekjes gaan elkaar dan helemaal onnodig veel veren daar steken waar ze het nu ook al doen....
              ---------------- Ik doe niet meer mee

              Comment


              • #52
                Re: Een record!!!

                Ik kijk af en toe wel eens in de Hall of Fame, maar ik moet zeggen dat ik zelden akkoord ga met wat erin verschijnt. Dus trek ik mij van die HoF nooit iets aan, denk ik er het mijne van en ga ik mij er niet meer druk in maken...
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

                Comment


                • #53
                  Re: Een record!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                  Gewoon de naam veranderen naar "BD mod's weekly choice", problem solved....
                  Of gewoon de HOF afschaffen. Het competitieve vind je in de challenge en om daar mee te doen en te winnen, moet je niveau sowieso al hoger liggen.

                  Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #54
                    Re: Een record!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Of gewoon de HOF afschaffen. Het competitieve vind je in de challenge en om daar mee te doen en te winnen, moet je niveau sowieso al hoger liggen.

                    Mvg.
                    Robert
                    Hier durf ik mij bij aansluiten. De challenge doet precies dat wat de naam omvat. Een veel betere nadering dan zomaar een HOF te hebben. Een onderdeel: winnaars Challenge

                    Comment


                    • #55
                      Re: Een record!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Of gewoon de HOF afschaffen. Het competitieve vind je in de challenge en om daar mee te doen en te winnen, moet je niveau sowieso al hoger liggen.
                      Niet mee eens. Over het niveau wil ik mij niet uitspreken maar zowiezo heb je het in de challenge niet zelf voor 't kiezen wat je wilt fotograferen. Je zit aan een thema vast. Alleen al dat idee maakt dat ik er nooit aan deelneem, niemand zal mij zeggen wat ik moet fotograferen.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Een record!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Niet mee eens. Over het niveau wil ik mij niet uitspreken maar zowiezo heb je het in de challenge niet zelf voor 't kiezen wat je wilt fotograferen. Je zit aan een thema vast. Alleen al dat idee maakt dat ik er nooit aan deelneem, niemand zal mij zeggen wat ik moet fotograferen.
                        Fotograferen moet op de eerste plaats fun blijven hé
                        Wat een reacties hier weer allemaal, waar een mens zich tot druk kan over maken
                        Flickr

                        Comment


                        • #57
                          Re: Een record!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Liliane, heb je nu nog niet door dat Leonidas een beetje een kleine deugniet is
                          hihi
                          had wel een vermoeden hoor
                          maar heb hem toch blij gemaakt meet een fotoke uit de BD kelder

                          gepaats door leonidas
                          Ik ben hier in al die jaren nog nooit jarig geweest. Telkens als de datum nadert, verspringt die ineens. Geen idee wat dat is, misschien een virus of zo.
                          ja en doe ik je al een plezietje is het ook nog niet goed
                          maar zoals ze steeds zeggen LACHEN IS GEZOND
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #58
                            Re: Een record!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            van harte u staat op de negeerlijst!
                            grt,bouk.


                            Wat zei ik verkeerd...?

                            Nu ja, soit, als je je daar beter bij voelt, dan doet U maar

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #59
                              Re: Een record!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              van harte u staat op de negeerlijst!
                              grt,bouk.
                              Is dat een optie van dit forum want dan wil ik heel graag weten waar ik 'm kan vinden! Waar zit'ie?
                              ---------------- Ik doe niet meer mee

                              Comment


                              • #60
                                Re: Een record!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                                Die staat helemaal nergens vrees ik... slechte link....
                                Yeah, right...

                                Mvg,
                                Frederic

                                Comment

                                Working...
                                X