Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een possitieve noot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een possitieve noot

    Geen borrelnootjes

    Sinds de invoering van de foto albums zie ik hier elke dag juweeltjes op mijn scherm.
    Moet eerlijk toegeven dat ik vroeger niet op zoek ging....
    Af en toe eens kijken, daar bleef het bij.

    Nu zie ik ze dus elke dag en ik moet het kwijt: iedereen is goed bezig
    Ik zie nu ook foto's waar namen bij staan van mensen die ik niet zo goed via hun foto's ken

    Iedereen gefeliciteerd!
    Iedereen beroemd?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Een possitieve noot

    Inderdaad
    Nu kom je (ik toch) meer in contact met andere delen van het forum

    Comment


    • #3
      Re: Een possitieve noot

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ik zie nu ook foto's waar namen bij staan van mensen die ik niet zo goed via hun foto's ken

      Iedereen gefeliciteerd!
      Iedereen beroemd?
      Laatst is er een topic gestart met de mogelijkheid jezelf met foto voor te stellen. Ik weet echter niet meer in welk forum dit is gebeurd. Kan iemand mij helpen?

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Een possitieve noot

        Ik zie ook regelmatig foto's die ik ofwel gemist heb, of die nooit eerder te bekijken waren op BD.
        De albums zijn dan ook imho een leuke en interessante aanvulling op dit forum.


        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Laatst is er een topic gestart met de mogelijkheid jezelf met foto voor te stellen. Ik weet echter niet meer in welk forum dit is gebeurd. Kan iemand mij helpen?

        Mvg.
        Robert
        Hier vind je dat topic...
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #5
          Re: Een possitieve noot

          Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
          Hier vind je dat topic...
          Bedankt, Tijger-jongen.

          Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: Een possitieve noot

            het ziet er inderdaad heel leuk uit zoiets.
            je wordt alleen ongewild geconfronteerd met Spinnen.
            grt,bouk.

            Edit: wat betekend, Privé alleen zichtbaar voor contacten en moderatoren!
            grt,bouk.
            Last edited by bouk; 7 oktober 2008, 12:59.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Een possitieve noot

              mja, misschien leuk indien je houdt van klassieke fotografie maar voor vernieuwing vatbaar is het niet echt te noemen. BD heeft velen iets bijgebracht op gebied van techniek maar ik vrees dat er hier veel afgehaakt zijn omwille van de halstarrige traditionele houding.... Ik vind het zonde dat een creatief medium zoals fotografie in een technisch vakje wordt geduwd zonder de onbegrensde mogelijkheden te mogen benutten die: onscherpte, oof, onderbelichting, beweging, ... kunnen teweegbrengen in een momentopname waarin men een eigen gevoel kan leggen. Vind ik zonde aan dit forum...
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Een possitieve noot

                Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                mja, misschien leuk indien je houdt van klassieke fotografie maar voor vernieuwing vatbaar is het niet echt te noemen. BD heeft velen iets bijgebracht op gebied van techniek maar ik vrees dat er hier veel afgehaakt zijn omwille van de halstarrige traditionele houding.... Ik vind het zonde dat een creatief medium zoals fotografie in een technisch vakje wordt geduwd zonder de onbegrensde mogelijkheden te mogen benutten die: onscherpte, oof, onderbelichting, beweging, ... kunnen teweegbrengen in een momentopname waarin men een eigen gevoel kan leggen. Vind ik zonde aan dit forum...
                Mijn eerste reactie Godi: wat houd jou tegen?
                Goeie vriend Karel (niet van BD ) uit het Genkse is iemand die zo werkt zoals jij bedoelt.
                Hij maakt dingen die niet direct herkenbaar zijn zoals dingen die wij als "normaal" zien.
                Warme kleuren, zwart-wit; impressies enz.
                Het is "gevaarlijk" maar hij gebruikt fotografie om zijn kunstwerken vast te leggen.
                Gevaarlijk: fotografie zou ook kunst zijn

                Karel heeft heel veel talent...
                Als een foto of een kunstwerk indruk maakt dan kan ik dat als geslaagd heten.
                Dus zou ik zeggen: toon maar wat je kunt.

                Het zal wel aan mij liggen maar werken van bijv. Luc Tuymans of Karel Appel zeggen
                mijn persoonlijk niet veel.
                Ze zeggen me wel dat ze veel geld kosten als ik er zou kopen
                Waar ligt dat aan?
                (dat succes dus)
                Ik weet het niet.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Een possitieve noot

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                  Het zal wel aan mij liggen maar werken van bijv. Luc Tuymans of Karel Appel zeggen
                  mijn persoonlijk niet veel.
                  Ze zeggen me wel dat ze veel geld kosten als ik er zou kopen
                  Waar ligt dat aan?
                  (dat succes dus)
                  Ik weet het niet.
                  allez jong! Karel Appel!

                  "vragende kinderen" of "vrijheidsschreeuw"

                  op zijn minst twee leuke werkjes, ach kom.. we mogen best fier zijn op CoBrA
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment

                  Working...
                  X